- Waardering
- 1.727
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

nice man ben benieuwd. Als je dit in 2 uur hebt gedaan wel flink door getraint dan![]()
Benieuwd wat het schema voor je gaat doen.
Mijn vriendin heeft momentum ook gevolgd, echter hebben we de oefening selecties veranderd ( towel / board presses / lunges etc)

In! Vooral heel benieuwd naar project momentum
Edit: is de template nog ergens te vinden?
het is wel een schema dat ik niet aan iedereen zou aanraden. Jij powerlift nog niet zo lang toch?Nog nooit van gehoord, dat project momentum. Zal eens wat googlen
EDIT: gedaan, maar het programma in detail kan ik niet vinden, dus ik sluit me aan bij SP![]()

wat is nu eigenlijk die gedachten achter week 9 en 10?ik ga zelf ook project momentum doen, maar is dat deadliften niet belachelijk kut na al 2 squat en bench variaties?
denk zelf om het misschien over 5 dagen uit te smeren aangezien ik over eenzelfde RTS template met 3-4 oefeningen al een goede 2 uur doe vaak, verder wel een hele fijne manier van trainen.
https://docs.google.com/document/d/10gSl7pGOS2sQ8hUW7660Pdk6rAKrpHuBy2SRHRzT2lE/pub
hier staat het schema vrij overzichtelijk

wat is nu eigenlijk die gedachten achter week 9 en 10?
Ja is een goed idee!ik ga zelf ook project momentum doen, maar is dat deadliften niet belachelijk kut na al 2 squat en bench variaties?
denk zelf om het misschien over 5 dagen uit te smeren aangezien ik over eenzelfde RTS template met 3-4 oefeningen al een goede 2 uur doe vaak, verder wel een hele fijne manier van trainen.
https://docs.google.com/document/d/10gSl7pGOS2sQ8hUW7660Pdk6rAKrpHuBy2SRHRzT2lE/pub
Ja is een goed idee!
De volume per training is zo belachelijk hoog waardoor je veel vermoeidheid gaat opbouwen wat zal resulteren in een tragere bar speed.
Frequencie verhogen en dezelfde volume houden behoud een hogere gemiddelde bar speed wat een groot invloed zal hebben op je progressie, go for it!
Het idee dat je wekelijks je daily max haalt is een goeie tool zodat je percentages up to date blijven. Echter moet je concreet in in de 8/8,5 rpe blijven tijdens deze singles. Mijn mening betreft mensen die dit ook willen volgen zou zijn om dit programma te reflecteren. Heeft het enig sinds aansluiting qua volume of is dit een hele grote stap?
Wil je log niet teveel bevuilen maar zag de enthousiasme veel terug komen betreft het schema.
. Als je eerder met RTS style traint, dan komt het wel goed!Doelde dan ook op de accessoires / percentage gebaseerde oefeningen.Dat was ik vergeten te vermelden.Maar door frequency te verhogen behoud je indit geval niet dezelfde volume. Aangezien het rpe based training is en je dan op een fittere dag meer kan tillen waardoor je dus uiteindelijk je volume ook aardig omhoog schroeft( doordat alles gebaseerd is op je single).
Mijn tip is gewoon eerst programma te volgen zoals hij is met hier en daar aanpassing als je een oefening niet kan doen. Op papier lijkt het meer dan het werkelijk is. Ja het duurt lang maar die volume setjes zijn aardig licht( rpe 5-7). Dus gewoon volhouden en hopelijk komen de gains. Als je twijfelt over feit dat het te veel is, dan is programma uberhaupt niet geschikt voor je en kun je beter de intermediate RTS style training doen. Die is namelijk een stap lager dan dit en waarom zou je jezelf uitbuiten als je met minder zelfde resultaat kan krijgen. Als je eerder met RTS style traint, dan komt het wel goed!
ik ga zelf ook project momentum doen, maar is dat deadliften niet belachelijk kut na al 2 squat en bench variaties?

Bedankt voor het delen
Ik was niet van plan om het programma te volgen (maak liever zelf m'n programna), maar als ik iets mocht kiezen dan zou het rts zijn! Wellicht dat ik wat elementen overneem in mijn eigen schema.
Powerliften ben ik dit jaar mee begonnen, trainen an sich wel heel wat langer.
Ja is een goed idee!
De volume per training is zo belachelijk hoog waardoor je veel vermoeidheid gaat opbouwen wat zal resulteren in een tragere bar speed.
Frequencie verhogen en dezelfde volume houden behoud een hogere gemiddelde bar speed wat een groot invloed zal hebben op je progressie, go for it!
Het idee dat je wekelijks je daily max haalt is een goeie tool zodat je percentages up to date blijven. Echter moet je concreet in in de 8/8,5 rpe blijven tijdens deze singles. Mijn mening betreft mensen die dit ook willen volgen zou zijn om dit programma te reflecteren. Heeft het enig sinds aansluiting qua volume of is dit een hele grote stap?
Wil je log niet teveel bevuilen maar zag de enthousiasme veel terug komen betreft het schema.
Maar door frequency te verhogen behoud je indit geval niet dezelfde volume. Aangezien het rpe based training is en je dan op een fittere dag meer kan tillen waardoor je dus uiteindelijk je volume ook aardig omhoog schroeft( doordat alles gebaseerd is op je single).
Mijn tip is gewoon eerst programma te volgen zoals hij is met hier en daar aanpassing als je een oefening niet kan doen. Op papier lijkt het meer dan het werkelijk is. Ja het duurt lang maar die volume setjes zijn aardig licht( rpe 5-7). Dus gewoon volhouden en hopelijk komen de gains. Als je twijfelt over feit dat het te veel is, dan is programma uberhaupt niet geschikt voor je en kun je beter de intermediate RTS style training doen. Die is namelijk een stap lager dan dit en waarom zou je jezelf uitbuiten als je met minder zelfde resultaat kan krijgen. Als je eerder met RTS style traint, dan komt het wel goed!