- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

en welkom 
Als je op de Drc cup mooie pr's neerzet ga ik mij er ook eens in verdiepen! Succes met de voorbereiding
Ik heb goede resultaten gelezen wat betreft Project Momentum. Ben benieuwd wat het voor je doet. Als we in dezelfde groep zitten op DRC, dan ga ik het live meemaken![]()

Dat is gebaseerd op voorgaande trainingen meestal ( tenzij je die data nog niet hebt). Je doel is om het gewicht ( 1estimated max) van de week ervoor te verbeteren.Vraagje, na de 135 kg spotopress doe je 4 x 125. Hoe weet je dat je 125 moet doen om op 4 @9 uit te komen? Zelfde vraag voor de downsets (loaddrop).
Ahh duidelijk, thanks!Dat is gebaseerd op voorgaande trainingen meestal ( tenzij je die data nog niet hebt). Je doel is om het gewicht ( 1estimated max) van de week ervoor te verbeteren.
Wat je ook kunt doen is bijv kijken naar je RPE chart. Je weet dat dan bijv 135 kilo @rpe 8 ong 92% is van je max en x4@9 ong 85% ( slechts voorbeeld). Dan kun je vooraf al een doelgewicht hebben afhankelijk van hoe goed/slecht die single ging. Het is overigens ook niet erg als je rpe halve rpe ernaast zit. Wat je ook in je eerste week kun doen is omhoog werken. Dus stel je pakt een gewicht en dat is rpe 8, dan pak je nog een gewicht tot rpe 9. Als je deze route gaat moet je een downset verminderen. Nu heb je teminste wel data voor volgende week.
Bij downsets haal je gewoon 5% af van je top set. Als RPE te hoog is bij eerste downset dan drop je weer 5% totdat je hoeveelheid sets behaald heb.

Dat zal wel mee spelen ja

je doet die deadlifts wel op een hoger percentage dan voorgeschreven? of zijn die stats uit je sig oud?
en dat terwijl de sumo goed zwaar ging.
IN! Ziet er interessant uit. Heb wat proberen in je log te zoeken, maar het template van project momentum, is dat nog ergens terug te vinden. Thanks alvast.
Hier is het template te vinden: https://docs.google.com/document/d/10gSl7pGOS2sQ8hUW7660Pdk6rAKrpHuBy2SRHRzT2lE/pub