- Waardering
- 1.727
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 9%
Thnx.
3 uur en 10 minuten. Damn, dat is wel aardig lang man. In weekenden goed te doen, door de week wordt dat wel hard verhaal man.
Dit is niet echt een programma voor mensen met te weinig tijd

Ik vind dat nog meevallen man, 3u10, als je kijkt naar wat je allemaal doet. Ik zou daar zeker vier uur over doen.
Vind dit aardig lang, maar omdat ik nu nog aardig gaar ben van de vorige training neem ik ook meer rust tussen de sets.
3 uur
Hoe beviel jou trouwens de lage percentages in week 1? Ik zie nu net dat ik vanavond 2x5x44 kg moet benchen (en heb al 4x5x55 kg gebencht). Is het idee erachter dat je moet wennen aan een lagere intensiteit zodat je lichaam "gevoeliger" wordt voor een hogere intensiteit? ik ben bang dat de intensiteit te laag uit valt voor mij.
Heb je ook een handleiding bij het schema gekregen?
Het gaat gewoon om veel volume maken, veel goede/snelle reps met goede techniek.
Onderschat het niet, ja de werksets zijn wat aan de lichte kant (zeker de eerste 3 weken), maar je zult wel elke dag goed vermoeid zijn.
Je maakt elke week een zware single op de competitie variant en op de assistance ook genoeg werk op hoge intensiteit.
Er moet wel iets raars gebeuren wil je op dit schema geen gains maken.
Er zit geen handleiding bij het schema. Voor info kun je het best op de RTS site kijken: http://articles.reactivetrainingsystems.com/category/rts-basics/
Laatst bewerkt:

Ben opzich redelijk bekend met RTS (ik luister de podcasts wel eens op youtube), maar ik zal de basis nog even extra goed doornemen.