Fitness Seller

vntl is nu dikker dan dik log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Serieuze gains gemaakt afgelopen jaar! Borst is goed vooruitgegaan en de verhouding is ook een stuk beter!

Toen ik nog clen gebruikte moest ik echt in de ochtend eerst mijn injectie zetten, anders ging het echt mis. Zelfs als ik het laat in de avond deed nog problemen ermee.
Focussen is een drama met clen:rofol:

Serieuze gains gemaakt afgelopen jaar! Borst is goed vooruitgegaan en de verhouding is ook een stuk beter!

Focussen is een drama met clen:rofol:
Het blijft dit keer ook meer plakken lijkt het.. normaal verloor ik makkelijker 'gewicht'

Me kcals gaan misschien nog 1 of 2 keer omlaag en daarna heb ik cardio nog als optie.. (die ik liever niet doe)

Heb jij dit niet dan.. ik voel me op 20mcg als een nerveus opgejaagd paard met astma
Die keer dat ik clen heb gebruikt had ik er geen last van op 20mcg, heel langzaam opgehoogd en pas bij 60mcg merkte ik pas de bekende bijwerkingen (hart dat wat sneller klopt, minder eetlust, vocht vloog er ineens vanaf, wat trillende handen op sommige momenten) maar niks in vergelijking met wat jij nu ervaart. Blijft persoonsgebonden...

Dokter bibber spelen is nu net zo kansloos als je zelf prikken :o:o

Laat maar in. Even door de pagina's bladeren

• Like
Waarderingen: vntl
Zoals je zelf al aangeeft is er nog werk aan posing. Denk dat je hiermee veel verliest momenteel. Merk wel dat het foto na foto wel beter wordt!

Hoe doe je overigens die bulgarian split squat? Met 80kg :o

Zoals je zelf al aangeeft is er nog werk aan posing. Denk dat je hiermee veel verliest momenteel. Merk wel dat het foto na foto wel beter wordt!

Hoe doe je overigens die bulgarian split squat? Met 80kg :o
Zoals dit alleen was dat tijdens me bulk blast en deed ik meer :( volgens mij zat ik op 100kg toen maar er even mee gestopt een tijdje want pijntjes in knieën :(

You crazy, daar heb ik de stabiliteit niet voor:roflol:

Update over clen, vanacht gewoon geslapen en rust hartslag was op zich wel weer aardig normaal. Net weer 20mcg die maakte me wel even flink nerveus en trillerig en flink verhoogde hartslag. Kijk het nog even 2/3 dagen aan hoe me hart er op doet en anders stop ik er weer mee

Ik ga dat spul nooit nemen bah. Vroeger veel stimulanten gebruikt en al die neveneffecten die je beschrijft had ik toen ook, heb er écht een degout aan overgehouden voor alle middelen die mij die neveneffecten geven

Ik ga dat spul nooit nemen bah. Vroeger veel stimulanten gebruikt en al die neveneffecten die je beschrijft had ik toen ook, heb er écht een degout aan overgehouden voor alle middelen die mij die neveneffecten geven
Same here. Ik hoef ook geen clen meer. Kan prima zonder ben ik nu achter.

Helaas heb ik zelf ook flink wat stimulanten gebruikt :(

Maargoed daarom kijk ik het nog heel even aan en anders er lekker uit.

Die 4500kcal van vorige week heeft geen schade gedaan vanmorgen ook een nieuwe lowest namelijk 102.1kg, vorige week vrijdag 103.7kg.

Wel plat zonder pomp dat ik denk van do you even lift :(

Vandaag weer rond de 4500kcal dus dat is dan wel weer lekker!

:eating: effe bijtanken @vntl
Komt goed he, hulkie.

• Like
Waarderingen: vntl
Nog een ander dingetje ik gebruik 2 dagen in de week phenibut ik heb eigenlijk geen flauw idee of dat samen gaat met clenbuterol? Iemand misschien die dit weet? :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven