MuscleMeat

vntl is nu dikker dan dik log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Net een ander merk tren-a gezet maar ik had beter naar @wovano kunnen luisteren en mezelf eerst prikken en dan pas de clen.. had vandaag namelijk verhoogt naar 40mcg dus tril weer en als ik dus pip krijg kan het ook aan beven liggen.

Net een ander merk tren-a gezet maar ik had beter naar @wovano kunnen luisteren en mezelf eerst prikken en dan pas de clen.. had vandaag namelijk verhoogt naar 40mcg dus tril weer en als ik dus pip krijg kan het ook aan beven liggen.
Van tren a/korte esters krijg ik sowieso altijd pip. 3 ml met korte esters voel ik nog wel 2 dagen terwijl ik van 4 ml lange esters helemaal niks meer voel.

Van tren a/korte esters krijg ik sowieso altijd pip. 3 ml met korte esters voel ik nog wel 2 dagen terwijl ik van 4 ml lange esters helemaal niks meer voel.
Deze ace ondanks de meest slechte injectie ever geeft dus geen pip, iig tot nu toe niks en meestal komt het al na 3/4 uurtjes opzetten bij me

Front droogt aardig op alleen rug moet nog :(

101.4kg

IMG_20190411_185639135.jpg IMG_20190411_183810974.jpg IMG_20190411_185622372.jpg

Looking good bro!

• Like
Waarderingen: vntl
Front latspread is bruut

• Like
Front lat spread ziet er idd kanon uit. Back double biceps vind ik ook erg sterk.

Front lat spread ziet er idd kanon uit. Back double biceps vind ik ook erg sterk.
Dit was de eerste keer dat ik hem zelf naar tevredenheid deed het was namelijk niet me sterkste pose. Iedere training poseer ik nu en morgen bij me coach, begint allemaal al weer wat soepeler te gaan :)

De eerste #teamnosleep nacht is helaas een feit, 4 keer naar de wc en hitte opvliegers :(

Gelukkig is het weer weekend dus weer even lekker een beetje uitrusten :)

Vanavond ayce dus dat wordt waarschijnlijk meer dan 4500k want ik zit nu op de 2000k. Check up vandaag bij coach was goed en mocht gewoon genieten vanavond, lig vind ik zelf en hij ook prima op schema.

(en me stofwisseling is echt weer standje turbo op het moment)

Vanavond ayce dus dat wordt waarschijnlijk meer dan 4500k want ik zit nu op de 2000k. Check up vandaag bij coach was goed en mocht gewoon genieten vanavond, lig vind ik zelf en hij ook prima op schema.

(en me stofwisseling is echt weer standje turbo op het moment)
Gaat je ten goede komen komende week let maar op ;)

Gaat je ten goede komen komende week let maar op ;)
Ik hoop het, blijf toch altijd enigszins bang voor zoveel kcals ondanks dat ik weet dat ik met veel weg kom. Eigenlijk zou 2x in de week refeeden beter zijn maar ik doe het zo om enigszins wat rekening met me vriendin te houden, contest prep is voor mijn wederhelft wat minder leuk :o

Gezicht is nu wel echt standje ingevallen dus ben wel op de goede weg krijg nu de opmerkingen of ik ziek ben

Ik hoop het, blijf toch altijd enigszins bang voor zoveel kcals ondanks dat ik weet dat ik met veel weg kom. Eigenlijk zou 2x in de week refeeden beter zijn maar ik doe het zo om enigszins wat rekening met me vriendin te houden, contest prep is voor mijn wederhelft wat minder leuk :o

Gezicht is nu wel echt standje ingevallen dus ben wel op de goede weg krijg nu de opmerkingen of ik ziek ben
Ik moest om m’n laatste weken van de prep verplicht cheaten en dat was voor mij ook dubbel, metabolisme was in overdrive en gewoon clean bij eten deed ook niets meer. Wat trouwens ook super werkte was 2 low days 2 high days afwisselen, en dan bedoel ik echt dagen van 600gr carbs achtereen gevolgd door 2 flinke lage dagen van 200gr. Ik had het geluk dat m’n vriendin op hetzelfde moment als ik prepte anders was het ook een stuk kutter geweest.

• Like
Lekker vol staan de dag na ayce hehe

Chronisch te veel gegeten natuurlijk.. van de week maar eens zien wat me shape en gewicht doet hiervan

Vanaf morgen alleen pre workout 40mg anavar erin voor een boost tijdens trainingen, niet voor de looks. Eind afgelopen week begon ik toch te merken dat me performance minder wordt. Vanaf morgen ook 5 weeks out!

Anavar:heart:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven