- Waardering
- 39.175
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Yes heb van die pom duchesse's gehaald

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes heb van die pom duchesse's gehaald

Met pom duchesses podiumklaar worden. Dat zouden meer mensen moeten doen! Enjoy!

Deze mm staat je écht niet man, killed je hele fysiek.
Blijven op oefenen, zal wel lukken!
zal ze morgen na trainen eens met poseren wat oefenen
The crab oogt het best tot nu toe

Lekker bezig ook nog 6 weken (toch?) VolhoudenPrep gaat tot nu toe eigenlijk best easy.. voel me nog steeds top, energie is ook nog steeds goed (sporadisch soms een dagje ietsjes minder)
Dit is de eerste keer dat alles zo makkelijk gaat.. kwa ondersteuning ook het laagste wat ik ooit heb gezeten kortom heb niks te klagen nog![]()
Chest kakt altijd in het is jammer maar kan er niks aan doen.. gelukkig met pomp lijkt het nog wat. Soms als ik in ander licht sta lijkt het juist wel weer mee te vallen het is soms wel een mindfuckChest lijkt op foto's idd heel platjes.
Blijven oefenen op de poses, ik ben het met Marvin eens dat the crab voorlopig het best is!
Als je bij deze je ellebogen naar buiten/voren drukt oogt je borst meteen 2x zo groot.
Nu nog 6 weken idd.. als het zo als nu blijft gaan heb ik niks te klagen en moet het makkelijk te doen zijn!
Ik zal straks na trainen eens wat dingen proberen met poseren.. als ik iemand heb om foto's te maken doe ik dat ook meteen!Als je bij deze je ellebogen naar buiten/voren drukt oogt je borst meteen 2x zo groot.
Ik vind de front double biceps wel je beste pose denk ik.
Tweede pose staat je beter imo
verbergt je taille, schouders/armen komen beter uit!