Fitness Seller

vntl is nu dikker dan dik log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ondanks de 4500kcal vanmorgen weer 102.1kg dus niet zwaarder.. zou natuurlijk morgen nog kunnen komen. Wel mega plat zonder pomp :(

Foto zonder pomp en plat vooral me chest is echt weg zonder pomp:(

IMG_20190407_153534179.jpg

Prep gaat tot nu toe eigenlijk best easy.. voel me nog steeds top, energie is ook nog steeds goed (sporadisch soms een dagje ietsjes minder)

Dit is de eerste keer dat alles zo makkelijk gaat.. kwa ondersteuning ook het laagste wat ik ooit heb gezeten kortom heb niks te klagen nog :)

Prep gaat tot nu toe eigenlijk best easy.. voel me nog steeds top, energie is ook nog steeds goed (sporadisch soms een dagje ietsjes minder)

Dit is de eerste keer dat alles zo makkelijk gaat.. kwa ondersteuning ook het laagste wat ik ooit heb gezeten kortom heb niks te klagen nog :)
Lekker bezig ook nog 6 weken (toch?) Volhouden

Chest lijkt op foto's idd heel platjes.

Blijven oefenen op de poses, ik ben het met Marvin eens dat the crab voorlopig het best is!

Ik zou sowieso je most muscular een beetje dynamischer maken. Zelf voerde ik hem op 2 manieren uit tijdens de vergelijkingen.
Eerst rechtopstaand met mijn vuisten tegen elkaar. Dan konden mijn armen de breedte van mijn taille een beetje bedekken. Vooral bij deze pose de lats goed naar buiten drukken. Vuisten op navelhoogte en ellebogen naar buiten. Ook schouders goed aanspannen.
Vervolgens de crab waarbij ik een beetje voorover boog. Ook de stand van de benen is heel belangrijk. Bij mij kwam het goed uit dat mijn linker been mijn standbeen was lichtjes naar buiten gedraaid. Mijn rechterbeen strekte ik door naar voren waardoor de strepen er goed op te zien waren. Benen altijd goed bij elkaar houden, dan lijken ze groter.

Chest lijkt op foto's idd heel platjes.

Blijven oefenen op de poses, ik ben het met Marvin eens dat the crab voorlopig het best is!
Chest kakt altijd in het is jammer maar kan er niks aan doen.. gelukkig met pomp lijkt het nog wat. Soms als ik in ander licht sta lijkt het juist wel weer mee te vallen het is soms wel een mindfuck

Als je bij deze je ellebogen naar buiten/voren drukt oogt je borst meteen 2x zo groot.

Ik vind de front double biceps wel je beste pose denk ik.
Ik zal straks na trainen eens wat dingen proberen met poseren.. als ik iemand heb om foto's te maken doe ik dat ook meteen!

Helaas komt me pip probleem wel weer terug, gisteren een andere test gezet samen met de tren en pip, met me oude test ook pip dus morgen probeer ik solo een andere tren-a.

Gelukkig is het na deze week nog maar 4 weken prikken want de laatste week zet ik niks meer.

quads:

squat:
10xbb
4x60
3x90
2x120
1x150
5x170 - netter dan vorige week
12x130 +2 reps

bulg. split squat:
5xbb
8x85 +1 rep
14x60 +1 rep laatste rep balans bijna kwijt bij beide benen.

single legg extensions:
15x40
14x40
11x40

adducteurs:
20x80
13x80 -1 rep

staand kuiten:
13x140
13x140
12x140

cable crunch:
9x60
8x60

cable tri extensions:
12x27,5
10x27,5

poseren:
15 minuten

benen blijven echt lekker gaan, pomp was goed aanwezig en met poseren ook. Misschien omdat ik nu geniet van benen trainen dat het zo lekker blijft gaan voorheen haatte ik benen trainen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven