Fitness Seller

vntl is nu dikker dan dik log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Heb je vaker last van zulke ontstekingen?

Ik veronderstel dat je alles goed ontsmet en priktechniek goed is. Dat zal wel gezien jouw ervaring.

Is er dan misschien iets mis met je gear? Het is namelijk geen normale reactie.

• Topic Starter Topic Starter
Heb je vaker last van zulke ontstekingen?

Ik veronderstel dat je alles goed ontsmet en priktechniek goed is. Dat zal wel gezien jouw ervaring.

Is er dan misschien iets mis met je gear? Het is namelijk geen normale reactie.
Ik was er net weer 6/7 weken vrij van maar ik krijg vaker dit soort reacties.. heb vrijwel alle ug's gehad en in iedere spier die ik prik wel eens deze reactie.

Werk gewoon steriel en anderen op dezelfde gear/batch hebben nergens last van.

Tricep was trouwens direct na inject verdikt.. kon depot zien zitten.

Ethyl oleate hoef ik al helemaal niet te proberen

Deze was 3 weken terug voor het laatst, hou het tegenwoordig bij waar ik pik en hoe vaak. Ik denk dat ik hem gemist heb of toch een zenuw geraakt heb.. altans dat hoop ik

Ja kan hoop dingen zijn ik deed zaterdag bloed spuiten na een injectie. En toch geen pip niks. Week ervoor super injectie en pip kan van alles zijn.

• Like
Waarderingen: vntl
Ja kan hoop dingen zijn ik deed zaterdag bloed spuiten na een injectie. En toch geen pip niks. Week ervoor super injectie en pip kan van alles zijn.
De injectie voor deze was in me glute en daar spoot ik ook letterlijk een halve meter ver bloed.. die was ook licht pip maar niet opgezet of zoals dit nu.

Blijft een apart gezicht als je de naald er uit trekt en het spuit er uit. :o

Heb je veel littekenweefsel? Hierdoor kan je wel wat problemen hebben maar jouw situatie is best extreem :o

Heb je veel littekenweefsel? Hierdoor kan je wel wat problemen hebben maar jouw situatie is best extreem :o
Deze spot op tricep is vrij recent pas dat ik ze prik maar het is ook maar een kleine spot dus verkeerd prikken is wel snel gedaan.. vanavond lats dus als dat wel goed gaat heb ik gewoon iets verkeerd gedaan afgelopen inject

Deze spot op tricep is vrij recent pas dat ik ze pik maar het is ook maar een kleine spot dus verkeerd prikken is wel snel gedaan.. vanavond lats dus als dat wel goed gaat heb ik gewoon iets verkeerd gedaan afgelopen inject

Hoeveel injecties moet je zetten in de week.
Ik zelf doe er 4 in me quads 2 onder 2 boven max 3 ml per inject

Hoeveel injecties moet je zetten in de week.
Ik zelf doe er 4 in me quads 2 onder 2 boven max 3 ml per inject
3 injecties met max maar 1ml per injectie. Roteer side delts,front delts,triceps,lats en glutes op het moment.. quads is altijd ellende helaas bij me :(

training net ging best lekker ondanks me tricep.. her en der mag het wel netter maar haal nog redelijk me reps.

upper:

bench:
10xbb
6x60
3x90
1x120
4x130 - 5de rep met spot
6x120

incline bench:
8xbb
4x60
5x100 - voelde als beton vandaag en niet netjes
11x70 -1 rep maar wel netjes

latpull borst:
10x30
2x60
5x85 - niet netjes
10x75 -1 rep maar wel netter

bor:
10xbb
6x60
8x115 +1 rep
13x100 +1 rep

cable delts:
10x10
8x30 +1 rep
14x22.5 +2 reps

seated single arm side raises:
11x18
11x18

single arm db extension:
9x20 - ene arm niet lekker
8x20 - idem

performance was niet persee beter maar pomp/volheid/vasculariteit was wel meer aanwezig door die 1000kcal extra afgelopen weekend :)

Woog vanmorgen 105.4kg en voor het weekend 103.8kg dus wel zwaarder maar denk vooral door die arm.

IMG_20190401_190125063_BURST000_COVER_TOP.jpg

Injecteer je niet gewoon te ondiep?

Injecteer je niet gewoon te ondiep?
Zet nu al tijden met een 16mm en heb tijdje terug ivm pip weer eens een 25mm gebruikt en maakte toen geen verschil :(

Glutes zet ik wel met 25mm.. maar voor de rest zou 16mm echt voldoende moeten zijn

Glutes zet ik altijd met 40mm. Zelfs laatste week van mijn prep.

jij bent hardcore .. ik denk bij 40mm echt aan een harpoen :P maar goed ik ken iemand die 50mm pakte voor glutes :P
Toen ik in het verleden met 30mm zette had ik nadien meer last. De verpleegkundige die ze mij toen zette zei dat ze in het ziekenhuis altijd 40mm gebruiken.

Hier ook 25mm hoor, terwijl ik niet zo droog ben als jullie. 40mm is wel echt hardcore, kan ik alleen maar respect voor hebben als je dat zelf erin moet rammen.

Toen ik in het verleden met 30mm zette had ik nadien meer last. De verpleegkundige die ze mij toen zette zei dat ze in het ziekenhuis altijd 40mm gebruiken.
die gast zijn vriendin in verpleegster en die rade het ook aan.. me eerste keer quads was ook met een 40mm dat vond ik toen echt helemaal niks :P

• Like
Waarderingen: vntl
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven