040B
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.088
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was er net weer 6/7 weken vrij van maar ik krijg vaker dit soort reacties.. heb vrijwel alle ug's gehad en in iedere spier die ik prik wel eens deze reactie.Heb je vaker last van zulke ontstekingen?
Ik veronderstel dat je alles goed ontsmet en priktechniek goed is. Dat zal wel gezien jouw ervaring.
Is er dan misschien iets mis met je gear? Het is namelijk geen normale reactie.
Deze was 3 weken terug voor het laatst, hou het tegenwoordig bij waar ik pik en hoe vaak. Ik denk dat ik hem gemist heb of toch een zenuw geraakt heb.. altans dat hoop ik
De injectie voor deze was in me glute en daar spoot ik ook letterlijk een halve meter ver bloed.. die was ook licht pip maar niet opgezet of zoals dit nu.Ja kan hoop dingen zijn ik deed zaterdag bloed spuiten na een injectie. En toch geen pip niks. Week ervoor super injectie en pip kan van alles zijn.

Deze spot op tricep is vrij recent pas dat ik ze prik maar het is ook maar een kleine spot dus verkeerd prikken is wel snel gedaan.. vanavond lats dus als dat wel goed gaat heb ik gewoon iets verkeerd gedaan afgelopen injectHeb je veel littekenweefsel? Hierdoor kan je wel wat problemen hebben maar jouw situatie is best extreem![]()
Deze spot op tricep is vrij recent pas dat ik ze pik maar het is ook maar een kleine spot dus verkeerd prikken is wel snel gedaan.. vanavond lats dus als dat wel goed gaat heb ik gewoon iets verkeerd gedaan afgelopen inject
3 injecties met max maar 1ml per injectie. Roteer side delts,front delts,triceps,lats en glutes op het moment.. quads is altijd ellende helaas bij meHoeveel injecties moet je zetten in de week.
Ik zelf doe er 4 in me quads 2 onder 2 boven max 3 ml per inject

Zet nu al tijden met een 16mm en heb tijdje terug ivm pip weer eens een 25mm gebruikt en maakte toen geen verschil

jij bent hardcore .. ik denk bij 40mm echt aan een harpoenGlutes zet ik altijd met 40mm. Zelfs laatste week van mijn prep.
maar goed ik ken iemand die 50mm pakte voor glutes 
Toen ik in het verleden met 30mm zette had ik nadien meer last. De verpleegkundige die ze mij toen zette zei dat ze in het ziekenhuis altijd 40mm gebruiken.jij bent hardcore .. ik denk bij 40mm echt aan een harpoenmaar goed ik ken iemand die 50mm pakte voor glutes
![]()
die gast zijn vriendin in verpleegster en die rade het ook aan.. me eerste keer quads was ook met een 40mm dat vond ik toen echt helemaal niksToen ik in het verleden met 30mm zette had ik nadien meer last. De verpleegkundige die ze mij toen zette zei dat ze in het ziekenhuis altijd 40mm gebruiken.

Tja, wil je nu een grote jongen worden of niet..die gast zijn vriendin in verpleegster en die rade het ook aan.. me eerste keer quads was ook met een 40mm dat vond ik toen echt helemaal niks![]()

Wel eentje met liever baby naaldjes