AndroidHealthClinic

vntl is nu dikker dan dik log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Zometeen quads, gisteren vrij energiek maar hongerig en vandaag totaal geen honger en zo sloom als dikke stront man wat voel ik me gaar :roflol:

Wel wat pip in me linker lat maar niet ernstig.. in die lat zit namelijk wel littekenweefsel dus die prik ik sowieso al niet te vaak. Lat is ietjes verdikt maar niet zo als me arm:o

Training ging met een cap cafeïne prima! (Neem al zeker een jaar een cap cafeïne pre workout)

Quads:

Squat:
10xbb
4x60
3x90
2x120
1x150
5x170 - redelijk netjes.. vanaf hier kreeg ik koppijn
10x130

Bulgarian split squat:
5xbb
7x85 +1 rep niet netjes
13x60 - dood

Single legg extensions:
13x40
13x40
11x40

Adducteurs:
20x80
14-80

Staand kuiten:
12x140
11x140
9x40

Cable crunch:
18x55
15x55

Cable triceps extension:
10x27.5 - even proberen doet wel pijn
8x27.5 - deze voelde stuk beter!

Al met al wel een lekkere training en nu voor dood op de bank :)

Morgen rustdag en ietsjes minder carbs maar gok dat ik morgen wel weer moe zal zijn door net :roflol:

Zo, das aardig kut om nog door te trainen wanneer je na die squats al koppijn hebt!:eek!:

Nog 6.5 week te gaan! As vrijdag even een plan trekken aan de hand van me shape/gewicht. Zit er namelijk aan te denken 2 weken clen te pakken vanaf maandag maar als het niet nodig is liever natuurlijk niet.

Voordeel van clen is wel dat ik echt enorm veel vocht er van verlies maar de nadelen zijn constante koppijn, niet slapen en een hartslag van 100 in rust. (Op 20mcg al)

Even afwegen allemaal.. gear blijft onveranderd voor nu misschien dat ik 3/4 weeks out de tren met 50mg up en 3 weeks out halo.

Nog 6.5 week te gaan! As vrijdag even een plan trekken aan de hand van me shape/gewicht. Zit er namelijk aan te denken 2 weken clen te pakken vanaf maandag maar als het niet nodig is liever natuurlijk niet.

Voordeel van clen is wel dat ik echt enorm veel vocht er van verlies maar de nadelen zijn constante koppijn, niet slapen en een hartslag van 100 in rust. (Op 20mcg al)

Even afwegen allemaal.. gear blijft onveranderd voor nu misschien dat ik 3/4 weeks out de tren met 50mg up en 3 weeks out halo.
Met een week clen verlies je genoeg vocht denk. Je bent nu al flink droog en die halo werkt wat dat betreft ook wel mee.

Helpt je coach overigens hiermee?

Met een week clen verlies je genoeg vocht denk. Je bent nu al flink droog en die halo werkt wat dat betreft ook wel mee.

Helpt je coach overigens hiermee?
Gear etc doe ik zelf maar hij geeft wel advies.. zat vanmorgen al wel onder me lowest weer dus kijk het nog even aan. Clen werkt perfect bij me maar de sides helaas ook dus daarom twijfel ik enorm :P

Neem ook nog geen ai dus dat scheelt ook nog wat vocht etc.

Diuretica overwogen?
Om op korte termijn veel vocht kwijt te raken pakte ik 2x daags 20mg. furosemide of 2x daags 12,5 mg. spironolacton.

Diuretica overwogen?
Om op korte termijn veel vocht kwijt te raken pakte ik 2x daags 20mg. furosemide of 2x daags 12,5 mg. spironolacton.
Dat is spelen met vuur, als het uberhaupt nodig is doe je het de dag voor de show/ochtend van de show. @vntl is geloof ik 6 weken uit als je daar nu al mee gaat spelen, gaat dat alleen maar je trainingsperformance hinderen.

Dat is spelen met vuur, als het uberhaupt nodig is doe je het de dag voor de show/ochtend van de show. @vntl is geloof ik 6 weken uit als je daar nu al mee gaat spelen, gaat dat alleen maar je trainingsperformance hinderen.

Correct, daarom vermeldde ik ook 'op korte termijn' en het was niet bedoeld als advies.
Clen is imo niet minder risicovol btw.

Correct, daarom vermeldde ik ook 'op korte termijn' en het was niet bedoeld als advies.
Clen is imo niet minder risicovol btw.
Waar baseer je dat op? Dat er risico's zijn aan clen is duidelijk. Maar als er een keuze moet worden gemaakt lijkt clen me de 'gezondere' optie.

Ik zou de clen laten en pre-contest gewoon diuretica gebruiken. Dat heeft bij mij perfect gewerkt. Stuur me maar een privé bericht als je de precieze aanpak wil weten.

Diuretica overwogen?
Ik heb al 3 jaar een paar tabs diuretica liggen en ze nog nooit gebruikt denk persoonlijk dat ik ze straks ook niet nodig heb maar ze liggen achter de hand :)

Heb volgens mij 2 of 3 tabs diazide liggen en 2 of 3 lasix.

Die lasix ben ik sowieso niet van plan te nemen.. tenminste meende dat ik dit nog had zal er eens naar zoeken :o:roflol:

Waar baseer je dat op? Dat er risico's zijn aan clen is duidelijk. Maar als er een keuze moet worden gemaakt lijkt clen me de 'gezondere' optie.

Eigen ervaring.
Ik persoonlijk zou het juist andersom doen zoals @wovano al aangaf, ben ook niet met je eens dat clen de 'gezondere' optie is maar dit als gezegd puur gebaseerd op eigen ervaring en zonder medische onderbouwing.
Het was ook niet de bedoeling hier een discussie te starten, mijn vraag was uit interesse.

Ik heb al 3 jaar een paar tabs diuretica liggen en ze nog nooit gebruikt denk persoonlijk dat ik ze straks ook niet nodig heb maar ze liggen achter de hand :)

Beter mee verlegen dan om verlegen toch :lol:

Een jaar of drie geleden ooit eens clen van malay tiger gedraaid, die eerste week was echt een hell gewoon. op 20mcg hele dag hoofdpijn en later einde tweede week op 100-120mcg ofzo nergens last van. Voor mij nooit meer

Een jaar of drie geleden ooit eens clen van malay tiger gedraaid, die eerste week was echt een hell gewoon. op 20mcg hele dag hoofdpijn en later einde tweede week op 100-120mcg ofzo nergens last van. Voor mij nooit meer
die heb ik dus liggen ook nog, 20mcg slaap ik al niet meer van

Gisteren door omstandigheden niet gegeten na half 3 tot half 8 en gewerkt ipv rust op de bank. Misschien dat daardoor me pushdag minder ging of gewoon door prep i dunno was wel lichter vanmorgen namelijk 103.3kg.

Push:

Bench:
12xbb
6x60
3x90
2x120 - opwarm rep te veel :(
3x130 -1 rep.. 4de met spotter
6x120 - net aan zelf

Decline bench:
8xbb
6x60
6x130 - dit keer alles zelf
12x105 -1 13de met spot

Cable flyes:
16x40
10x40
10x40

Cable side raises:
10x10
8x30
15x22.5

Seated single hand side raises:
11x18
11x18

Bb tri extensions:
10x40
8x40
6x40

Tricep cable pushdown:
12x32.5
11x32.5
10x32.5

Cable crunch:
8x60
7x60

Dips:
10xbw

Laatste dagen wordt me kop erg rood bij trainen en een soort hitte flush gevoel geen idee wat het is.

Arm is gelukkig ook weer bijna normaal :)

IMG_20190404_190532521.jpg IMG_20190404_190519610.jpg IMG_20190404_190410632.jpg IMG_20190404_190426564.jpg

Clen vandaag al gestart op 20mcg, heb de begin sides liever van het weekend dan maandag op me werk. Tot zo ver geen koppijn maar al wel helemaal verclent handen shaken al als een gek.

Wordt leuk met prikken vanmiddag :rolleyes:

Toen ik nog clen gebruikte moest ik echt in de ochtend eerst mijn injectie zetten, anders ging het echt mis. Zelfs als ik het laat in de avond deed nog problemen ermee.

• Like
Waarderingen: vntl
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven