AndroidHealthClinic

vntl is nu dikker dan dik log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Dit is pas de 2de keer anavar voor me.. heb het 4 weekjes tijdens me bulk geprobeerd maar merkte toen persoonlijk niet zo veel :(
Ik vind het qua kracht en pomp wel leuk. Als je mn blast review terugleest dan ben ik er vrij uitgebreid over. Het is geen wondermiddel, maar het is een delicate extraatje.

Ik vind het qua kracht en pomp wel leuk. Als je mn blast review terugleest dan ben ik er vrij uitgebreid over. Het is geen wondermiddel, maar het is een delicate extraatje.
Neem het voornamelijk ook omdat ik begin deze prep nog 2 weken oxy heb genomen en anavar wat 'milder' is voor de lever (naar wat beweerd wordt) laatste 2/3 weken wou ik eigenlijk halotestin ook nog nemen dus moet wel wat om de lever denken

Neem het voornamelijk ook omdat ik begin deze prep nog 2 weken oxy heb genomen en anavar wat 'milder' is voor de lever (naar wat beweerd wordt) laatste 2/3 weken wou ik eigenlijk halotestin ook nog nemen dus moet wel wat om de lever denken
Ja begrijpelijk. Ik had zelf op anavar geen verhoogde leverwaarden, dus dat het wat milder is kan ik me wel in vinden.

101.6kg ~500gram zwaarder door afgelopen zaterdag, is er zo weer af!

IMG_20190415_191448759.jpg IMG_20190415_191426400.jpg IMG_20190415_191322245.jpg

Hnng! Shape gaat lekker man!!:woot:

• Like
Waarderingen: vntl
Damn bro gaat goed!
Mirin'.

• Like
Benen blijven echt verassend goed gaan nu 5 weeks out. Had me vorm weer even gefilmd en blijf telkens nog de 5 reps halen met 170. Kan niet wachten straks om straks weer meer te kunnen squatten :)

Had heel misschien nog ietsjes dieper gemogen maar ik keur ze goed.

Netjes man!!

• Like
Lekker man, zeker diep genoeg! :D Ik Front Squat 5x5x170...
lbs :roflol:

• Like
DBB approved!:thumbup:

• Like
Blijf de most musculair oefenen volgens @Strive4muscle is deze al wel beter.

100.7kg , gok morgen wel een nieuwe low al was dit al een nieuwe low.

Lontje wordt wel serieus korter en energie wordt minder ook met trainen

Na trainen en oats thuis
IMG_20190418_194749187.jpg
Na trainen net
IMG_20190418_185207287.jpg

.. en snel weer pomploos na trainen :roflol:

Blijf de most musculair oefenen volgens @Strive4muscle is deze al wel beter.

100.7kg , gok morgen wel een nieuwe low al was dit al een nieuwe low.

Lontje wordt wel serieus korter en energie wordt minder ook met trainen

Na trainen en oats thuis
IMG_20190418_194749187.jpg
Na trainen net
IMG_20190418_185207287.jpg
Deze MM pas imo beter bij je ;) mag nog meer voorover gebogen! Begint nu aardig droog te trekken :p ben benieuwd hoe het er uit gaat zien zodra de halo er nog in komt, je begint nu al een grainy look te krijgen haha

Deze MM pas imo beter bij je ;) mag nog meer voorover gebogen! Begint nu aardig droog te trekken :p ben benieuwd hoe het er uit gaat zien zodra de halo er nog in komt, je begint nu al een grainy look te krijgen haha
Me humeur is ook aardig grainy dus dat zegt me dat ik op de goede weg ben.. ben vandaag serieus niet te genieten

Vanmorgen hamstrings getraind bij me coach en even geposeerd, was vanmorgen puur harder dan gisteren. Die anavar begint wel zijn ding te doen lijkt het want me coach vond me ook al echt hard ogen. Me pomp is nog steeds wel oke tijdens trainen maar begin nu wel echt leeg te lopen aan het eind van me trainingen :(

Benen moeten nog wel echt komen maar zal sowieso wel komen straks als ik stop met ze trainen. Foto van gisteren na pull.

IMG_20190419_185541378.jpg

Me humeur is ook aardig grainy dus dat zegt me dat ik op de goede weg ben.. ben vandaag serieus niet te genieten
Haha is even doorbikkelen nu, er zou iets niet kloppen als je elke dag met een smile opstond en je je geweldig blijft voelen naarmate dat tekort dieper n dieper wordt :p

Zit je nog aan de t3?

Lees veel over bb die In prep Diana nemen voor de volheid. Geen idee of je hier wat aan hebt maar mayb voor volgende cut.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven