- Waardering
- 39.175
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Dit is pas de 2de keer anavar voor me.. heb het 4 weekjes tijdens me bulk geprobeerd maar merkte toen persoonlijk niet zo veel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is pas de 2de keer anavar voor me.. heb het 4 weekjes tijdens me bulk geprobeerd maar merkte toen persoonlijk niet zo veel

Ik vind het qua kracht en pomp wel leuk. Als je mn blast review terugleest dan ben ik er vrij uitgebreid over. Het is geen wondermiddel, maar het is een delicate extraatje.Dit is pas de 2de keer anavar voor me.. heb het 4 weekjes tijdens me bulk geprobeerd maar merkte toen persoonlijk niet zo veel![]()
Neem het voornamelijk ook omdat ik begin deze prep nog 2 weken oxy heb genomen en anavar wat 'milder' is voor de lever (naar wat beweerd wordt) laatste 2/3 weken wou ik eigenlijk halotestin ook nog nemen dus moet wel wat om de lever denkenIk vind het qua kracht en pomp wel leuk. Als je mn blast review terugleest dan ben ik er vrij uitgebreid over. Het is geen wondermiddel, maar het is een delicate extraatje.
Ja begrijpelijk. Ik had zelf op anavar geen verhoogde leverwaarden, dus dat het wat milder is kan ik me wel in vinden.Neem het voornamelijk ook omdat ik begin deze prep nog 2 weken oxy heb genomen en anavar wat 'milder' is voor de lever (naar wat beweerd wordt) laatste 2/3 weken wou ik eigenlijk halotestin ook nog nemen dus moet wel wat om de lever denken
Is er zelfs al af, 100gram lichter dan me lowest en nog niet naar de wc geweest.
Ik front squat helemaal niet dus waarschijnlijk ik ook niet zo veelLekker man, zeker diep genoeg!Ik Front Squat 5x5x170...
lbs

Deze MM pas imo beter bij jeBlijf de most musculair oefenen volgens @Strive4muscle is deze al wel beter.
100.7kg , gok morgen wel een nieuwe low al was dit al een nieuwe low.
Lontje wordt wel serieus korter en energie wordt minder ook met trainen
Na trainen en oats thuis
Na trainen net
![]()
mag nog meer voorover gebogen! Begint nu aardig droog te trekken
ben benieuwd hoe het er uit gaat zien zodra de halo er nog in komt, je begint nu al een grainy look te krijgen hahaMe humeur is ook aardig grainy dus dat zegt me dat ik op de goede weg ben.. ben vandaag serieus niet te genietenDeze MM pas imo beter bij jemag nog meer voorover gebogen! Begint nu aardig droog te trekken
ben benieuwd hoe het er uit gaat zien zodra de halo er nog in komt, je begint nu al een grainy look te krijgen haha

Haha is even doorbikkelen nu, er zou iets niet kloppen als je elke dag met een smile opstond en je je geweldig blijft voelen naarmate dat tekort dieper n dieper wordtMe humeur is ook aardig grainy dus dat zegt me dat ik op de goede weg ben.. ben vandaag serieus niet te genieten