XXL Nutrition

vntl is nu dikker dan dik log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Zit je nog aan de t3?

Lees veel over bb die In prep Diana nemen voor de volheid. Geen idee of je hier wat aan hebt maar mayb voor volgende cut.
25mcg loopt er nog steeds naast.. ik weet dat sommigen ook superdrol om die reden pakken en ook om te pieken

Oxy pakt men ook wel eens om die reden.

• Like
Waarderingen: vntl
Test suspension ook Hahah :P

• Like
Waarderingen: vntl
Even de oude most musculair want die liet even goed zien hoeveel harder ik ben vandaag.

Shape vanmorgen uit bed was mega plat en leek wel vetter, tijdens trainen ging het wel maar weinig pomp en plat ook :(

Nu nog 4 weken, clen is er nu uit voor 2 weekjes (laatste 3 dagen op 60mcg gezeten) voel me nog redelijk goed alleen trainingen gaan nu berg afwaarts.

Zaterdag had ik een bbq.. plus minus 4500kcal, zondag en vandaag 3000kcal omdat ik ook vrij ben vandaag. Vanaf morgen naar de 3200kcal dat is -200kcal per dag :(

@100.4kg vanmorgen.

IMG_20190422_124001264.jpg IMG_20190422_123941295.jpg IMG_20190422_123928586.jpg IMG_20190422_123846585.jpg IMG_20190422_123857479.jpg

Lekker, ineens komt die harde look door. :D

• Like
Waarderingen: BB_
gear update voor de gene die dat interessant vinden.

injects:
250mg test-e p/week
150mg tren-a p/week

oral(s):
40mg anavar pre workout (gestart bij 5 weeks out)
25mg halotestin pre workout ED (start 3 weeks out is de planning, kan nog veranderen naar 2 weeks out)

ai:
1mg ari eod (sinds 4,5 weeks out)

nooit gedacht van te voren dat het zo goed zou gaan op relatief gezien weinig gear.

gear update voor de gene die dat interessant vinden.

injects:
250mg test-e p/week
150mg tren-a p/week

oral(s):
40mg anavar pre workout (gestart bij 5 weeks out)
25mg halotestin pre workout ED (start 3 weeks out is de planning, kan nog veranderen naar 2 weeks out)

ai:
1mg ari eod (sinds 4,5 weeks out)

nooit gedacht van te voren dat het zo goed zou gaan op relatief gezien weinig gear.
Als je iemand met wedstrijd ervaring verteld, die lacht je uit en gelooft je niet :p zo zie je maar dat er niet veel nodig is om die “look” te krijgen. Wel op je hoeden zijn voor spierverlies/herstel denk dat de wat hogere doseringen daar de meeste baat bij hebben tijdens een cut/prep.

• Like
Waarderingen: BB_
Als je iemand met wedstrijd ervaring verteld, die lacht je uit en gelooft je niet :p zo zie je maar dat er niet veel nodig is om die “look” te krijgen. Wel op je hoeden zijn voor spierverlies/herstel denk dat de wat hogere doseringen daar de meeste baat bij hebben tijdens een cut/prep.
deze weken wordt het wat uitkijken.. maar daarom zit de anavar er oa nu ook bij. gelukkig draai ik niet veel volume dus dat scheelt ook al wat voor mijn lichaam merk ik! begin nu helaas wel reps te verliezen maar daar is uiteindelijk niks aan te doen :(

tot zover denk ik dat ik geen spierverlies heb gehad

Zou als ik jou was iets meer recht staan met die side chest ala Wesley visser zodat het gat tussen je pecs weg valt. Maar verder heb ik niet zoveel verstand van poseren :p

Heel goed resultaat zeker gezien de hele lage dosering!

Vind 1mg adex eod wel wat veel overigens, wat is je stategie hiermee?

Heel goed resultaat zeker gezien de hele lage dosering!

Vind 1mg adex eod wel wat veel overigens, wat is je stategie hiermee?
Vocht/hardheid, heeft geen andere reden tijdens prep dan dat (en helpt naar mijn weten bij het laatste beetje vet eraf krijgen)

Vocht/hardheid, heeft geen andere reden tijdens prep dan dat (en helpt naar mijn weten bij het laatste beetje vet eraf krijgen)
Van hardheid had ik ook al gehoord, maar meende dat estro nodig was om deftig te laden?

Het ziet er in ieder geval wel goed uit hoor

Van hardheid had ik ook al gehoord, maar meende dat estro nodig was om deftig te laden?

Het ziet er in ieder geval wel goed uit hoor
Volgens mij is dat een dbb fabeltje.. een te hoge dosis clen geeft wel problemen met carb loading las ik iig

Hardheid kan ook natty :p.

Heel nice die BDB:bow:

Die side chest ga ik wel in mee met @hoxyz Denk dat je je borst nog iets meer omhoog moet duwen ook..

Even wat anders ik zoek een goede koeltas voor me meals.. iemand suggesties voor eentje? (waar genoeg meals in passen)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven