- Waardering
- 39.175
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Heb die van @XXL Nutrition besteld @Skatermarvin dus ben benieuwd komt vandaag binnen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben benieuwd!Heb die van @XXL Nutrition besteld @Skatermarvin dus ben benieuwd komt vandaag binnen
Waarmee hoop je onstage te staan?Status vandaag: dood, zelfs me armen optillen voelt ellendig zwaar.
Wel een nieuwe low en niet meer in de 100kg club
99.6kg
Ik had niet echt een idee.. enige wat ik wel zeker wist was onder de 100.. wilde gok dat er misschien nu nog 2/3 kilo af gaat?
Libido is nog beter atm dan tijdens me blast als ik eerlijk ben, hoe dat kan geen idee.. (misschien omdat ik een relatie had.. had staat er goed) ik voel me deze prep eigenlijk beter dan de vorige of andere keren dat ik diep gecut heb maar misschien ben ik het klote voelen wel gewoon gewendBizar droog man. Hoe voel je je nou op zo een vet% qua libido en dergelijke?

Had voor me prep al wel wat bedenkingen en irritaties en dat is natuurlijk nu niet veel beter geworden en gaat ook niet meer weg.
Duidelijk! Liefde staat in mijn opinie toch vaak alleen maar in de weg als je echt serieus wilt zijn.Had voor me prep al wel wat bedenkingen en irritaties en dat is natuurlijk nu niet veel beter geworden en gaat ook niet meer weg.
Onzin.Duidelijk! Liefde staat in mijn opinie toch vaak alleen maar in de weg als je echt serieus wilt zijn.
Dus we kunnen @MissNuke ook weer op t forum verwachten nu?Had voor me prep al wel wat bedenkingen en irritaties en dat is natuurlijk nu niet veel beter geworden en gaat ook niet meer weg.
Had er iig geen zin meer in

@Furryx94 hoeft idd niet als ze enigszins dezelfde intresses heeft als jou zelf.. in mijn geval vond ze bodybuilding helemaal niks en was ook vaak gezeur over. Dan denk ik je weet van te voren dat je met een bodybuilder gaat wat zeur je dan.
Klinkt niet echt als een fijne relatie. Moet wel van 2 kanten komen.Ze had onder andere geen werk en leefde van een bijstand uitkering, kon nooit naar mij toe want ze had geen 'geld'
Liet niet zien dat ze überhaubt wat aan haar situatie wou veranderen, tot 4 uur in bed blijven liggen/vaav pijntjes/ziek. Ik heb het een tijd aangekeken maar denk niet dat dit ooit veranderd en ik wil een stabiel iemand naast me die zelf ool haar eigen ding heeft en doet.