AndroidHealthClinic

vntl is nu dikker dan dik log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Status vandaag: dood, zelfs me armen optillen voelt ellendig zwaar.

Wel een nieuwe low en niet meer in de 100kg club :(

99.6kg

De planning voor vandaag.. geen cheat maar een mega carb refeed.. eigenlijk 250 kcal te veel maar kwam 1 eiwit reep tegen en die sneuvelde :(

Morgen een rustdagje maar ga wel poseren en benieuwd wat dit met me shape morgen doet.

Screenshot_20190427-111046.png

Na 1 bak carbs .. planning wordt toch iets anders skip 1 carb meal en dat wordt chinees .. reageer daar beter op.. zal wel meer kcals zijn maargoed kan de hele week compenseren als het echt moet. Tot nu toe kom ik met vanalles weg in het weekend

IMG_20190427_140902532.jpg

Wat een lekker smerige look kerel:bow:

Van de 99.4 naar de 102.3 vanmorgen. Was toch wel wat vochtig.

Calorieën voor vandaag staan op 2500 (extreem laag) en vanaf maandag naar de 3000. Nog even gas geven deze 2 weken en geen cheats meer vanaf nu.

Halo 3 dagen terug al gestart op 25mg. Die 3 dagen extra kunnen er ook wel bij

Bizar droog man. Hoe voel je je nou op zo een vet% qua libido en dergelijke?

Bizar droog man. Hoe voel je je nou op zo een vet% qua libido en dergelijke?
Libido is nog beter atm dan tijdens me blast als ik eerlijk ben, hoe dat kan geen idee.. (misschien omdat ik een relatie had.. had staat er goed) ik voel me deze prep eigenlijk beter dan de vorige of andere keren dat ik diep gecut heb maar misschien ben ik het klote voelen wel gewoon gewend :P

Slaap wordt nu wel echt minder dus zal me nu wel echt slechter gaan voelen :(

De liefde is over?

Had voor me prep al wel wat bedenkingen en irritaties en dat is natuurlijk nu niet veel beter geworden en gaat ook niet meer weg.
Duidelijk! Liefde staat in mijn opinie toch vaak alleen maar in de weg als je echt serieus wilt zijn.

Ze had onder andere geen werk en leefde van een bijstand uitkering, kon nooit naar mij toe want ze had geen 'geld'

Liet niet zien dat ze überhaubt wat aan haar situatie wou veranderen, tot 4 uur in bed blijven liggen/vaav pijntjes/ziek. Ik heb het een tijd aangekeken maar denk niet dat dit ooit veranderd en ik wil een stabiel iemand naast me die zelf ool haar eigen ding heeft en doet.

Als ik dit hoor vraag ik me uberhaupt af wat je met haar moest lol

Ze had onder andere geen werk en leefde van een bijstand uitkering, kon nooit naar mij toe want ze had geen 'geld'

Liet niet zien dat ze überhaubt wat aan haar situatie wou veranderen, tot 4 uur in bed blijven liggen/vaav pijntjes/ziek. Ik heb het een tijd aangekeken maar denk niet dat dit ooit veranderd en ik wil een stabiel iemand naast me die zelf ool haar eigen ding heeft en doet.
Klinkt niet echt als een fijne relatie. Moet wel van 2 kanten komen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven