XXL Nutrition

vntl is nu dikker dan dik log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Klinkt niet echt als een fijne relatie. Moet wel van 2 kanten komen.
Had al even eerder moeten luisteren naar mensen in me omgeving zoals missnuke, maar voor de rest hou ik er over op ik wil dr ook niet zwart maken en ik ben ook niet perfect natuurlijk.

Is mijn mening. Rustaaagh. Ben al 7 jaar met mijn vriendin. Zijn beide sportief aangelegd, maar toch moet je altijd aan elkaar denken met trainen eten.

Als Ik alleen was zou alles wijken om het maximale eruit te halen. Mocht je echt een vriendin hebben die zelf ook zo met sport/voeding bezig is hoeft het niet in de erg te zitten maar vaak is dat toch wel zo.
@Furryx94 hoeft idd niet als ze enigszins dezelfde intresses heeft als jou zelf.. in mijn geval vond ze bodybuilding helemaal niks en was ook vaak gezeur over. Dan denk ik je weet van te voren dat je met een bodybuilder gaat wat zeur je dan.
Precies zij wist het van te voren. Niet druk om maken kerel, elk potje enzo :)

Dat is jou keuze dat je er nu dus niet het maximale uit haalt.

@natty87 wil je mij wat liefde geven?

Ik heb me zelfs tijdens me prep aangepast door het weekend iifym te eten, wat uiteindelijk niet echt ideaal is. Totaal geen steun of iets met me prep of interesse etc. Ik heb iig geen spijt van me keuze en weet dat dit uiteindelijk beter is voor me.

Maar nu genoeg er over komt vast wel ooit iemand op me pad met dezelfde interesses/doelen.

Ik heb me zelfs tijdens me prep aangepast door het weekend iifym te eten, wat uiteindelijk niet echt ideaal is. Totaal geen steun of iets met me prep of interesse etc. Ik heb iig geen spijt van me keuze en weet dat dit uiteindelijk beter is voor me.

Maar nu genoeg er over komt vast wel ooit iemand op me pad met dezelfde interesses/doelen.

Miss nuke bijvoorbeeld:eyebrow:

Ik ben ook heel leuk

Balen van de relatie man, vooral nu tijdens prep. Maar daar kom je wel weer bovenop. Als ik zo lees was het wel de goede keuze. Ik ken de situatie natuurlijk niet, maar als iemand al niet wil werken en het wel mogelijk is. Of niets aan haar situatie wil doen dan moet jij er niet onder gaan lijden. Nog even volhouden man, prep heb je zo achter je ;)

• Like
Waarderingen: vntl
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven