XXL Nutrition

vntl is nu dikker dan dik log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Balen van de relatie man, vooral nu tijdens prep. Maar daar kom je wel weer bovenop. Als ik zo lees was het wel de goede keuze. Ik ken de situatie natuurlijk niet, maar als iemand al niet wil werken en het wel mogelijk is. Of niets aan haar situatie wil doen dan moet jij er niet onder gaan lijden. Nog even volhouden man, prep heb je zo achter je ;)
Yes nu nog 3 weekjes te gaan.. blij ook als het klaar is! Vooral als de orals er weer uit gaan ben nu al bang dat me lever doei zegt :roflol:

Vanavond me laatste dagje benen.. definitie blijft wat achter op me benen dus hopelijk trekt het nu wat bij.

Was pittig aangekomen van zaterdag nu gelukkig wel weer wat dichterbij me low, gisteren 100.1 en nu weer iets vochtiger op 100.8 (lowest was 99.4)

Shape was met trainen gisteren wel beton hard. En vol door al de carbs en calorieën

IMG_20190429_193433_898.jpg

Vanavond me laatste dagje benen.. definitie blijft wat achter op me benen dus hopelijk trekt het nu wat bij.

Was pittig aangekomen van zaterdag nu gelukkig wel weer wat dichterbij me low, gisteren 100.1 en nu weer iets vochtiger op 100.8 (lowest was 99.4)

Shape was met trainen gisteren wel beton hard. En vol door al de carbs en calorieën

IMG_20190429_193433_898.jpg
De lijnen staan er toch wel nice in ! Benieuwd naar je eind shape!

De lijnen staan er toch wel nice in ! Benieuwd naar je eind shape!
Zo vanaf de zijkant wel maar in front pose is de definitie op me benen er nog niet helemaal maar dat kwam de vorige keer ook echt pas op het laatst.

Bleef na me wedstrijd juist dan wel weer lang definitie inzitten .. blijft raar je lichaam

Kwa lichaamsgewicht heb ik mezelf al verbeterd nu nog de hardheid

Vanmorgen toch even 1 cap iomax genomen want ik zag echt op tegen vandaag nog een dag werken, gisteren was echt een hel en energie was ver te zoeken. Gelukkig van het weekend beetje bij komen en dan kan ik er weer een paar dagen volgende week tegen aan. Wil niet te veel stims gebruiken en totaan nu gaat het goed op cafeïne tabs na.

Altijd bang voor vvm verlies op stims :p

Vanmorgen toch even 1 cap iomax genomen want ik zag echt op tegen vandaag nog een dag werken, gisteren was echt een hel en energie was ver te zoeken. Gelukkig van het weekend beetje bij komen en dan kan ik er weer een paar dagen volgende week tegen aan. Wil niet te veel stims gebruiken en totaan nu gaat het goed op cafeïne tabs na.

Altijd bang voor vvm verlies op stims :p
Hopelijk pakt het goed uit :P

Snap nu pas wat stims zijn:roflol:

Collega's zullen het wel waarderen.

Achteraf hoefde ik maar een halve dag te werken vandaag dus had hem net zo goed niet kunnen nemen. Nu wel meer tijd vanmiddag voor poseren iig

heb dat ook met stims, overdreven sociaal voor mijn doen.. .meestal ben ik maar de chagrijn lol

• Like
Waarderingen: vntl
Nog even een vorm check, ik rackpull pas weer kort en deadlift al een jaar niet.

12x220 - 2 reps meer dan vorige week,strap schoot los bij 13.
16x200 - 4 reps meer zelfde vorm als filmpje.

Nog een verandering kwa gear, ari er uit letro er in. Tren naar 250mg p/week deze laatste ~2 weken. Clenbuterol ben ik nog niet over uit voor volgende week heb er eigenlijk geen zin in dus als het dinsdag er naar uit ziet dat het niet hoeft schrappen we die.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven