Fitness Seller

vntl is nu dikker dan dik log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gaat goed
Routine al klaar?

• Like
Waarderingen: vntl
  • Topic Starter Topic Starter
weet wel al me poses voor me routine maar het moet allemaal nog wat vloeiender en op de maat gelukkig heb ik nog 2 weken.. die routine is nooit echt me sterkste kant :(

sportschool is eigenlijk zo dicht maar mag evengoed even komen poseren straks dat scheelt want thuis heb ik er niet echt de concentratie voor. Ben echt een houten hark

Nieuwe low vanmorgen: 98.8kg dag ervoor nog 101kg maar heb me de pl**ris gepist gisteren.. werd op een of andere manier zwaarder weer maar het is gelukkig weer weg. Wel echt dood atm, slaap is wel redelijk gelukkig.

Hou je taai kerel! Wel enigzins tevreden met je shape?

weet wel al me poses voor me routine maar het moet allemaal nog wat vloeiender en op de maat gelukkig heb ik nog 2 weken.. die routine is nooit echt me sterkste kant :(

sportschool is eigenlijk zo dicht maar mag evengoed even komen poseren straks dat scheelt want thuis heb ik er niet echt de concentratie voor. Ben echt een houten hark
Heb je mensen in je gym die kritisch naar je routine of verplichte poses kunnen kijken? Zo ja dan zou ik daar zeker gebruik van maken.

• Like
Waarderingen: BB_
Heel misschien vrijdag nog een lichte refeed, daarna niet meer en vanaf maandag depletion. (Soort van ga geen depletion training doen)

Lekker plat, hardheid is in het echt wel beter te zien.

IMG_20190509_121221494.jpg IMG_20190509_121154084.jpg

Smerig hard!:woot:

Ziek man!!

Gisteren nog 1 higher carb dagje gehad (3500kcal) omdat ik rap zakte in gewicht. Woog gisteren 96.6kg en vanmorgen evengoed lichter 96.3kg en vanaf morgen start de depletion.. training blijft hetzelfde en kcals ook alleen low carb :( deze dagen even goed kijken wat me gewicht doet.. iig genoeg ruimte om te laden.

Screenshot_20190512-081335.png

Dat gaat snel :eek:

Rustdag vandaag en weer 2900kcal. Net alleen even rustig 30min incline gewandeld (~100kcal) was me 2de cardio sessie deze prep en ook meteen de laatste, 1x eerder 15min gewandeld.

Zie wel op tegen die low carb dagen en benieuwd wat me gewicht en shape gaan doen.

96,3kg hier.

IMG_20190512_113522505.jpg

Laatst bewerkt:
Ziet er echt shredded uit man!!

Geen cardio? Ivm je zware werk en hoge onderhoud? Geen zin?

Ziet er echt shredded uit man!!

Geen cardio? Ivm je zware werk en hoge onderhoud? Geen zin?
sowieso geen zin er in natuurlijk maar bewaar het voor als het echt nodig is en niet meteen al. Verbrand sowieso al veel door me werk

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven