Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Wel lekker hoor. Lekker zo min mogelijk van die grafcardio!sowieso geen zin er in natuurlijk maar bewaar het voor als het echt nodig is en niet meteen al. Verbrand sowieso al veel door me werk
Ook al strepen in je glutes en feathers op je quads neem ik aan met je huidige look?

Wel lekker dat je niet elke dag ziek lang moet cardioën, dat heeft mijn liefde voor cardio wel doen afnemen. 

Plus het maakt echt een ziek groot verschil (tenminste voor mij) in spieractivatie in lats, erectors en traps. Ik zat met touch en go op 8x260kg, toen ik starten met deadstops en op een verhoging ging staan (dus vanaf scheenbeen positie) werd het een hele andere oefening, waarmee ik het gewicht van toentertijd kon vergeten. Op lange termijn merk je wel echt verschil bij die uitvoering, rugdikte heeft toen echt een groeispurt meegemaakt.
Deadstop tijdens het deadliften of rackpulls door de rug gegaan? Geen enkele oefening is een must voor een bodybuilder. Als je altijd tegen blessures aanloopt tijdens een oefening of gewoon niet het gevoel ervan krijgt wat wel zou moeten, zijn er zoveel andere optie's. Zijn meerdere wegen naar rome