XXL Nutrition

vntl is nu dikker dan dik log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
sowieso geen zin er in natuurlijk maar bewaar het voor als het echt nodig is en niet meteen al. Verbrand sowieso al veel door me werk
Wel lekker hoor. Lekker zo min mogelijk van die grafcardio!

Ook al strepen in je glutes en feathers op je quads neem ik aan met je huidige look?

• Topic Starter Topic Starter
Push

Bench:
20xbb
6x60
3x90
2x110
7x120
8x110

Decline bench:
8xbb
6x60
9x120
13x105

Cable flyes:
14x40
10x40
9x40

Cable side raises
10x10
8x32.5
13x30

Single hand db side raises:
10x18
9x18

Ondanks de low carb ging deze training lekker.. ik merk wel ondertussen hoe sterk halo is wordt gewoon niet slapper. Morgen en overmorgen nog low carb en dan laden zal me morgen wel slechter voelen denk ik :)

96.7kg vanmorgen dus was weer ietsjes zwaarder.

IMG_20190513_182449872.jpg

Lekker baas, even doorknallen nog! :flexgrin: Wel lekker dat je niet elke dag ziek lang moet cardioën, dat heeft mijn liefde voor cardio wel doen afnemen. :roflol:
Die side/lateral raises zijn ziek zwaar b.t.w.:eek:
Ik ben trouwens benieuwd wat je krachtverlies op de compounds is t.o.v. de start van de cut.

Lekker baas, even doorknallen nog! :flexgrin: Wel lekker dat je niet elke dag ziek lang moet cardioën, dat heeft mijn liefde voor cardio wel doen afnemen. :roflol:
Die side/lateral raises zijn ziek zwaar b.t.w.:eek:
Ik ben trouwens benieuwd wat je krachtverlies op de compounds is t.o.v. de start van de cut.
2 reps op de bench minder, squat tot aan me laatste training niks, rackpull sterker juist.

• Like
Waarderingen: BB_
In!

• Like
Waarderingen: vntl
2de low carb dag is een feit en valt me nog alles mee.. net me laatste pull workout gehad en morgen alleen nog armen/buik en dan is het klaar met trainen.

Wel mega plat maar toch net een rep meer op me topset rackpulls, 13x220kg (backoff 16x200) bizar hoe sterk ik blijf 1 week out.

Wat is je idee achter dit soort enorm hoge touch en go rackpulls?

Verdomme gefilmd met een aardappel maar meer definitie dan ik in 4K..:clap:

Wat is je idee achter dit soort enorm hoge touch en go rackpulls?
het idee is er achter dat het rek niet lager kan :roflol:

en ga nu niet alles omgooien en op schijven staan.. liever na me prep pas want ik vind lager idd beter.. en ik ben geen powerlifter of strongman dus ik mag touch en go toch? :P

Goed fysiek man
Denk dat je erg veel mag/moet laden om vol te staan.

• Like
Waarderingen: vntl
Goed fysiek man
Denk dat je erg veel mag/moet laden om vol te staan.
Aangezien ik door werk donderdag en vrijdag (train niet) ga ik voor 2x1000gr aan carbs, zaterdag is even aankijken hoe en wat ik maak iig genoeg rijst klaar voor die dag mocht ik wel meer nodig hebben. Plan voor zaterdag was 4-500gram maar dat kan minder of meer worden.

Gewicht vanmorgen nog gezakt naar de 95.2kg denk niet dat er vandaag nog veel af gaat.. voel me nu eigenlijk best energiek ondanks low carb snap er niks van :o

en ga nu niet alles omgooien en op schijven staan.. liever na me prep pas want ik vind lager idd beter.. en ik ben geen powerlifter of strongman dus ik mag touch en go toch? :P
Die touch en go zou ik je ook niet echt aanraden, blijkt zelfs slechter te zijn dan een deadstop als ik m'n fysio moet geloven :p Plus het maakt echt een ziek groot verschil (tenminste voor mij) in spieractivatie in lats, erectors en traps. Ik zat met touch en go op 8x260kg, toen ik starten met deadstops en op een verhoging ging staan (dus vanaf scheenbeen positie) werd het een hele andere oefening, waarmee ik het gewicht van toentertijd kon vergeten. Op lange termijn merk je wel echt verschil bij die uitvoering, rugdikte heeft toen echt een groeispurt meegemaakt.

Gewicht vanmorgen nog gezakt naar de 95.2kg denk niet dat er vandaag nog veel af gaat.. voel me nu eigenlijk best energiek ondanks low carb snap er niks van :o
Dit zijn de redens waarom mensen een coach inhuren/zouden moeten inhuren. Op gegeven moment wordt alles een grote mindfuck, denkt teveel over alles na. Ene moment voel je je prima andere moment compleet klote :P

Die touch en go zou ik je ook niet echt aanraden, blijkt zelfs slechter te zijn dan een deadstop als ik m'n fysio moet geloven :p Plus het maakt echt een ziek groot verschil (tenminste voor mij) in spieractivatie in lats, erectors en traps. Ik zat met touch en go op 8x260kg, toen ik starten met deadstops en op een verhoging ging staan (dus vanaf scheenbeen positie) werd het een hele andere oefening, waarmee ik het gewicht van toentertijd kon vergeten. Op lange termijn merk je wel echt verschil bij die uitvoering, rugdikte heeft toen echt een groeispurt meegemaakt.
Ik ben juist door me rug gegaan met deadstops ipv touch en go maar na deze prep ga ik wel deadstops op de rackpulls doen.. deadliften blijf ik toch nog even bij weg ben blij dat ik iig kan squatten etc

Dit zijn de redens waarom mensen een coach inhuren/zouden moeten inhuren. Op gegeven moment wordt alles een grote mindfuck, denkt teveel over alles na. Ene moment voel je je prima andere moment compleet klote :P
Rebound staat gelukkig al helemaal vast en schema's binnen :)

Ik ben juist door me rug gegaan met deadstops ipv touch en go maar na deze prep ga ik wel deadstops op de rackpulls doen.. deadliften blijf ik toch nog even bij weg ben blij dat ik iig kan squatten etc
Nu in iedergeval slimme keuze om niks te veranderen tijdens peakweek ;) Deadstop tijdens het deadliften of rackpulls door de rug gegaan? Geen enkele oefening is een must voor een bodybuilder. Als je altijd tegen blessures aanloopt tijdens een oefening of gewoon niet het gevoel ervan krijgt wat wel zou moeten, zijn er zoveel andere optie's. Zijn meerdere wegen naar rome;)

Nu in iedergeval slimme keuze om niks te veranderen tijdens peakweek ;) Deadstop tijdens het deadliften of rackpulls door de rug gegaan? Geen enkele oefening is een must voor een bodybuilder. Als je altijd tegen blessures aanloopt tijdens een oefening of gewoon niet het gevoel ervan krijgt wat wel zou moeten, zijn er zoveel andere optie's. Zijn meerdere wegen naar rome;)
Op de deadlift was dat daarom doe ik pas sinds kort weer rackpulls omdat het voorheen niet ging :(

Duidelijk.. over je touch en go snap het ergens wel. Echter maak je de beweging makkelijker voor jezelf en ga je dus de start(en de bijbehorende spiergroepen) van de beweging verwaarlozen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven