MuscleMeat

vntl is nu dikker dan dik log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Haha, dat is inderdaad een hele opluchting. Lijkt me ook een van de meest kutte dingen als je on stage een dikke buik hebt en zo'n opgeblazen kutgevoel simpelweg omdat je niet kan schijten. Daar gaat heel je prep van weetikhoeveel weken... Zonder dat je er iets aan kan doen.

Heb je de dag/dagen ervoor veel psyllium gebruikt om toch te kunnen schijten?

Veel succes trouwens! Shape is top zag ik gister!

Ik doe wel is laxeer middel gebruiken dag voordat ik bijvoorbeeld na strand/zwembad ga. Mijn buik is de hele dag op zwangerschap niveau door 6000 calls.

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe wel is laxeer middel gebruiken dag voordat ik bijvoorbeeld na strand/zwembad ga. Mijn buik is de hele dag op zwangerschap niveau door 6000 calls.
Ja ik weet hoe dat voelt.. niet altijd even prettig.. je zou psyllium husk kunnen proberen dat leegt je darmen ook wat sneller man

Haha, dat is inderdaad een hele opluchting. Lijkt me ook een van de meest kutte dingen als je on stage een dikke buik hebt en zo'n opgeblazen kutgevoel simpelweg omdat je niet kan schijten. Daar gaat heel je prep van weetikhoeveel weken... Zonder dat je er iets aan kan doen.

Op die low carb dagen veel groente en psyllium idd.. tijdens laden ook nog, net me ontbijt gehad en kan gewoon nog een vacuüm

Ontbijt zit er in (pannenkoeken/pindakaas/spek/poedersuiker) zometeen om 9 uur wegen en half 11 tan er op. Ben ietsjes harder geworden nog vanacht.

IMG_20190519_072145259.jpg IMG_20190519_072114645.jpg IMG_20190519_071604994_BURST000_COVER_TOP.jpg IMG_20190519_071535063.jpg

Succes!

• Like
Waarderingen: vntl
Succes man!

• Like
Succes vandaag!

• Like
In gewogen op 94kg (met kleding) dat is 2 kilo lichter als thuis.. kom ik hier in de -95 klasse anders zat ik plus 95kg.

Succes!!

• Like
Ik doe natuurlijk weer geen oog dicht, maar dat mag de pret niet drukken want heb er zin in! Heel benieuwd zometeen als ik wat pomp heb hoe het oogt.. vorige prep was ik zo over 'gedieet' dat ik niet eens meer een pomp kreeg backstage
Ach, die ene nacht slecht slapen ga je niet zo merken als de adrenaline door je aders stroomt on stage! :D
Ik wilde trouwens net vragen of je nog iets van pannenkoeken met stroop en spek o.i.d. ging eten, maar ik zie dat je dat vanochtend hebt gepost. Ik moest 6 uur 's ochtends 8 pannenkoeken met veel te veel stroop en bacon naar binnen werken. :P Was op zich wel lekker, maar voelde wel raar.

Mmm, ik heb nog nooit is van psyllium gebruikt, wellicht onthouden voor next time. Wel plaspillen de laatste 2 dagen.

• Like
Psyllium husk is de bom. :D fucking smerig, maar doet zijn werk. Ik neem 15 gram per dag.

OT: succes vandaag @vntl! Geniet ervan. :flexgrin:

Succes!

• Like
Ik ook rond de 15-20gram .. plus het is goed voor je cholesterol en alle beetjes helpen als je kuurt
Psyllium husk is de bom. :D fucking smerig, maar doet zijn werk. Ik neem 15 gram per dag.

OT: succes vandaag @vntl! Geniet ervan. :flexgrin:

Hoe nemen jullie die psyllium husk precies in? Is dat in tablet vorm of gaat het om een poeder aan te lengen met water? En krijg je er geen buikpijn van?

Hoe nemen jullie die psyllium husk precies in? Is dat in tablet vorm of gaat het om een poeder aan te lengen met water? En krijg je er geen buikpijn van?
Je zou het zelfs door je brinta, havermout, kwark, yoghurt kunnen doen als je meer volume in je maaltijden wil hebben. Heeft mij ook echt goed geholpen tijdens prep om een iets meer verzadiging en toilet bezoeken duren veel korter :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven