- Waardering
- 39.175
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Dat is wel vaak het vooroordeel ja.. de meeste zijn juist poes lief

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is wel vaak het vooroordeel ja.. de meeste zijn juist poes lief

Dat is wel vaak het vooroordeel ja.. de meeste zijn juist poes lief![]()
Ook de enige plek waar ik het nut er van in zie.. alleen daarvoor zou ik al halotestin nemen, ongekend hoe bizar me trainingsaggressie daarvan wordt.Ja al die agressie stop ik liever in me training..
Ben ik daarbuiten lief
Ook de enige plek waar ik het nut er van in zie.. alleen daarvoor zou ik al halotestin nemen, ongekend hoe bizar me trainingsaggressie daarvan wordt.

Daar was ik de laatste 2 weken van me prep wel bang voor.. kracht nam namelijk op die halotestin gewoon toe, is echt een bizar spulletjeTotdat je zo agressief en fired up wordt dat je spieren af gaat sçheuren![]()

De kermis heeft geen schade opgeleverd zo te zien, nog steeds mega hardDe schade van de kermis lijkt mee te vallen.. ben weer terug op wat ik eigenlijk eerst woog.. merk wel dat ik te weinig heb geslapen die nacht want halverwege de dag kakte ik aardig in.. wordt oud
Training van vandaag was borst en delts!
Flat db press rpe 9/10:
8x44
8x44
7x44
5x44
Incline barbell press rpe 9/10:
12xbb
1240
12x60
12x60
12x60
Machine press rpe 9, 3/4 lockout:
8x40
8x80
8x120 - even te zwaar
8x100
8x100 - net aan
6x100
Machine flyes rpe 10:
8x86
8x100
8x100
8x100 - net aan
6x100 - 7 de fail
Seated db side laterals rpe 9:
10x10
10x10
10x10
Bent over db flyes rpe 9:
15x10
15x10
15x10
Wide grip upright rows rpe 8, rustig en beheerst tot onder borst:
12x10
12x20
12x20
12x20
bw 99.9kg voor mijn gevoel lekker vol weer.
![]()
![]()
![]()

De rollator staat al klaar.. heb morgen benen ook dus die komt mooi van pas dan!Welkom bij de bejaarden club. Desondanks prima fysiek zo! Je ziet niets van de kermis![]()

as zaterdag weer samen doodgaan op benen 

Je lijkt hier wel heel erg donker.Even nog een shape foto thuis van rug .. ik woog vanmorgen 98.9kg en voor de kermis 98.6kg dus ben alweer bijna terug op gewicht.
![]()
Nee weer in de zon gestaan afgelopen weekend icm met mela.. vitiligo is ook extreem verbrand op me borst en rug.. al is het niet te zien. Jeukt al de hele week als de t*ringJe lijkt hier wel heel erg donker.
Uitgeschoten met de melanotan? Of gewoon belichting?

Dikke erectors helemaal van onderin je rug en een goede lat sweep. Er goed uitzien in de back double bicep getuigt gewoon van een erg goed ontwikkeld fysiek. Respect daarvoor!
Ik heb serieus laatst voor het eerst weer eens shrugs gedaan.. meteen spierpijn en de hele week een stijve nek gehadIk vind je er van achter echt impressive uitzienDikke erectors helemaal van onderin je rug en een goede lat sweep. Er goed uitzien in de back double bicep getuigt gewoon van een erg goed ontwikkeld fysiek. Respect daarvoor!
Het enige wat wel een beetje zo lijkt (op deze foto althans) is dat je upper traps een beetje thickness missen tov je dikke onderrug. Misschien wat meer shrugs en shit doen je volgende blast![]()

Ik heb serieus laatst voor het eerst weer eens shrugs gedaan.. meteen spierpijn en de hele week een stijve nek gehad
Ze zitten wel meer in dit schema en ik geef ook toe dat ik ze nooit deed![]()
komt natuurlijk niet op het juiste moment dit.

Hahaha, hij heeft zn beste tijd gehadTot mijn grote spijt heeft mijn trouwe ros vandaag toch echt de geest gegeven.. ik kan pas rond de 23ste kijken met mijn ouders naar wat anders dus tot die tijd wordt het met het ov naar de sportschool.. wat helaas veel extra tijd gaat kosten maarja .. even afzien dan maar. Heb gelukkig een nieuwe collega die in de buurt woont en kan waarschijnlijk met hem meerijden.
Om niet stil te zitten vandaag maar begonnen met verfen van me slaapkamerkomt natuurlijk niet op het juiste moment dit.
Gelukkig heb je buren die je nog even een foto sturen van zijn laatste rustplaats
![]()
. Volgens mij kwam je daar toen zelfs mee naar haefland gereden?Ja man.. bijna 5 jaar nu had ik hem, bedoeling was eigenlijk nog tot aan april er mee te rijden maarjaHahaha, hij heeft zn beste tijd gehad. Volgens mij kwam je daar toen zelfs mee naar haefland gereden?