Fitness Seller

vntl is nu dikker dan dik log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja man.. bijna 5 jaar nu had ik hem, bedoeling was eigenlijk nog tot aan april er mee te rijden maarja
Die van mij heeft ook z’n beste tijd gehad. Zodra ik in m’n nieuwe woning intrek en daar alles zo goed als af is, ga ik gelijk voor een nieuwe kijken.

• Topic Starter Topic Starter
Vlees kun je vaak per 10 kg halen hij de Turkse slager. Goed vlees en scheelt veel geld! Kreeg altijd leuke kortingen :D
Dat deed ik voorheen maar was een eind rijden en veel werk met alles afwegen en invriezen.. dus toen maar musclemeat en is net zo makkelijk (klein beetje duurder) maar wel goedkoper dan de supermarkt :)

Die van mij heeft ook z’n beste tijd gehad. Zodra ik in m’n nieuwe woning intrek en daar alles zo goed als af is, ga ik gelijk voor een nieuwe kijken.
Ja bij deze is het een beetje jammer dat ik net al me hele spaarrekening heb moeten plunderen voor de apk apk en koppeling :')

Dat deed ik voorheen maar was een eind rijden en veel werk met alles afwegen en invriezen.. dus toen maar musclemeat en is net zo makkelijk (klein beetje duurder) maar wel goedkoper dan de supermarkt :)

Zo echt he. Hele keuken vol met vlees en alles apart verpakken.
Hoe is het vlees van mm?

150gr à 200gr vlees/vis/kip is echt niet te veel in één keer. Gewoon net goed.

Ondanks de dag wat kut begon toch lekker getraind en even bezig geweest in me huis. Ben ondertussen echt al verliefd op deze gym.. apperatuur is er veel beter! Morgen samen met jannes doodgaan op benen kijk er naar uit :D

Al sinds prep last van me pols die brand er soms over en 'klikt' moet er eigenlijk mee naar de huisarts.. heb voor nu betere wristwraps gekocht (ben eigenwijs) :-/ curlen doet soms pijn etc op werk ook last van.

Ez bar reverse curls rpe 8-9:
20xbb
12x5
12x10
12x15
12x15
12x15
12x15

Hammer curls rpe 9:
12x13
12x15
12x15
12x15
12x15

Machine preacher curls rpe 9-11:
8x20
8x30
8x30
8x30
8x30 - 8x25 - 8x15 + partials

Triceps pushdown single handles rpe 9:
20x20
20x30
20x40
14x40

Bent over tricep extensions single handles rpe 9:
20x30
20x30
20x30
20x30

Small press machine rpe 8-11:
8x50
8x80
8x100
8x105 - 10x80 - 10x60 - 7x50 + partials

Legg raises:
10xbw
9xbw
7xbw
5xbw
5xbw

Seated raises:
10x80
10x80
10x80
10x80
10x80
8x80

Arm pompje natuurlijk als ras narcist op de foto

IMG_20190809_180754630.jpg

Lekker gepompt!

Een tijdelijk bakkie is toch zo te halen voor paar honderd euro? Kan je daarna wrs weer verpatsen voor hetzelfde bedrag. Of als je leuk koopje zoekt zelfs winst maken, had mn eerste bakkie voor 450,- gekocht en na drie kwart jaar voor 750,- verkocht.

• Like
Waarderingen: vntl
Lekker gepompt!

Een tijdelijk bakkie is toch zo te halen voor paar honderd euro? Kan je daarna wrs weer verpatsen voor hetzelfde bedrag. Of als je leuk koopje zoekt zelfs winst maken, had mn eerste bakkie voor 450,- gekocht en na drie kwart jaar voor 750,- verkocht.
Op zich wel maar kijk dan liever voor wat knaps.. die 2 weken zonder auto moet ik toch wel kunnen overleven denk ik.. plus het geluk met goedkopere auto's staat niet echt aan mijn zijde :roflol:

Op zich wel maar kijk dan liever voor wat knaps.. die 2 weken zonder auto moet ik toch wel kunnen overleven denk ik.. plus het geluk met goedkopere auto's staat niet echt aan mijn zijde :roflol:

Ligt beetje aan merk. Nissan micra, Toyota starlet,Suzuki swift kunnen voor weinig geld nog lang mee gaan.

Wat zijn we allemaal vroeg vandaag! :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven