- Waardering
- 34.692
Ja man.. bijna 5 jaar nu had ik hem, bedoeling was eigenlijk nog tot aan april er mee te rijden maarja
Kuren is duur he

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja man.. bijna 5 jaar nu had ik hem, bedoeling was eigenlijk nog tot aan april er mee te rijden maarja

Eten duurder

Die van mij heeft ook z’n beste tijd gehad. Zodra ik in m’n nieuwe woning intrek en daar alles zo goed als af is, ga ik gelijk voor een nieuwe kijken.Ja man.. bijna 5 jaar nu had ik hem, bedoeling was eigenlijk nog tot aan april er mee te rijden maarja
Dat deed ik voorheen maar was een eind rijden en veel werk met alles afwegen en invriezen.. dus toen maar musclemeat en is net zo makkelijk (klein beetje duurder) maar wel goedkoper dan de supermarktVlees kun je vaak per 10 kg halen hij de Turkse slager. Goed vlees en scheelt veel geld! Kreeg altijd leuke kortingen![]()

Ja bij deze is het een beetje jammer dat ik net al me hele spaarrekening heb moeten plunderen voor de apk apk en koppeling :')Die van mij heeft ook z’n beste tijd gehad. Zodra ik in m’n nieuwe woning intrek en daar alles zo goed als af is, ga ik gelijk voor een nieuwe kijken.
Dat deed ik voorheen maar was een eind rijden en veel werk met alles afwegen en invriezen.. dus toen maar musclemeat en is net zo makkelijk (klein beetje duurder) maar wel goedkoper dan de supermarkt![]()
Ik koop alleen de kipfilet en die is goed en makkelijk omdat elke kipfilet ~200gram en rekent makkelijker in me schemaZo echt he. Hele keuken vol met vlees en alles apart verpakken.
Hoe is het vlees van mm?

Ik koop alleen de kipfilet en die is goed en makkelijk omdat elke kipfilet ~200gram en rekent makkelijker in me schema![]()
Owhh ik vind dat als portie al weinigHehe dan moet ik nog alles snijden
Stukken van 200 staat niet op m'n dieet lol

Op zich wel maar kijk dan liever voor wat knaps.. die 2 weken zonder auto moet ik toch wel kunnen overleven denk ik.. plus het geluk met goedkopere auto's staat niet echt aan mijn zijdeLekker gepompt!
Een tijdelijk bakkie is toch zo te halen voor paar honderd euro? Kan je daarna wrs weer verpatsen voor hetzelfde bedrag. Of als je leuk koopje zoekt zelfs winst maken, had mn eerste bakkie voor 450,- gekocht en na drie kwart jaar voor 750,- verkocht.

Op zich wel maar kijk dan liever voor wat knaps.. die 2 weken zonder auto moet ik toch wel kunnen overleven denk ik.. plus het geluk met goedkopere auto's staat niet echt aan mijn zijde![]()
Ligt beetje aan merk. Nissan micra, Toyota starlet,Suzuki swift kunnen voor weinig geld nog lang mee gaan.
Iedere dag hier ook 5 uur ja.. uitslapen in het weekend red ik toch niet door me biologische klok.Elke dag om 5 uur op! Za en zo zijn geen uitzonderingen

post workout cereal + power nap in the afternoon = lifeIedere dag hier ook 5 uur ja.. uitslapen in het weekend red ik toch niet door me biologische klok.
Maar vanmiddag doe ik even een middagdutje![]()