- Waardering
- 39.175
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Helaas ga ik eerst schilderen zo.. verdien het pas daarna al ben ik wel echt dood nu door leggspost workout cereal + power nap in the afternoon = life![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas ga ik eerst schilderen zo.. verdien het pas daarna al ben ik wel echt dood nu door leggspost workout cereal + power nap in the afternoon = life![]()
Interessant om de training te zien. Shape nog steeds zeer goed.

Is niet bij mij thuisInteressant om de training te zien. Shape nog steeds zeer goed.
alleen wtf heb je op de muren man
Sterkte dan!Helaas ga ik eerst schilderen zo.. verdien het pas daarna al ben ik wel echt dood nu door leggs
Net pas thuis eerst eten.. krijg nog steeds hypo's als ik te lang wacht met eten post workout.
Quote je nog even een keertje.. die trainingen zijn wel echt lekker vooral als je een trainingspartner hebt die je nog even verder pushed. Zou zelf soms al eerder gestopt zijnInteressant om de training te zien. Shape nog steeds zeer goed.
alleen wtf heb je op de muren man
Ja wat betreft tot het uiterste gaan is samen trainen inderdaad het beste.Quote je nog even een keertje.. die trainingen zijn wel echt lekker vooral als je een trainingspartner hebt die je nog even verder pushed. Zou zelf soms al eerder gestopt zijn
+1Ja wat betreft tot het uiterste gaan is samen trainen inderdaad het beste.
Ja wat betreft tot het uiterste gaan is samen trainen inderdaad het beste.

Jannes is een machine niet normaalJa wat betreft tot het uiterste gaan is samen trainen inderdaad het beste.
Valt mee hoorEen goede trainingpartner vinden met dezelfde doelen en ambities is alleen zo goed als onmogelijk
Althans dat is mijn ervaring.
Nou hier bij mij niet nee... ik ken goede kennissen in de gym met verschillende doelenEen goede trainingpartner vinden met dezelfde doelen en ambities is alleen zo goed als onmogelijk
Althans dat is mijn ervaring.
Precies dit.Een goede trainingpartner vinden met dezelfde doelen en ambities is alleen zo goed als onmogelijk
Althans dat is mijn ervaring. Iedereen wil een keertje samen borst doen en lekker pompen en de volgende dag staan benen oid op het programma en dan komen ze niet opdagen![]()
4 gram phenibut t*ring, ik lag laatst over de wc van 2g pheni met 2g kratom. nog niet eens aan de drank begonnen.En nog 4gram phenibut, die had ik eigenlijk genomen zodat ik minder drank nodig had maar dat maakte dus geen verschil.
Kwam dat niet door de kratom dan? Ik heb het een paar keer geprobeerd maar werd er bij ook maar een beetje te veel misselijk van4 gram phenibut t*ring, ik lag laatst over de wc van 2g pheni met 2g kratom. nog niet eens aan de drank begonnen.
Waarom gebruikte je kratom en wat is jouw mening erover?Kwam dat niet door de kratom dan? Ik heb het een paar keer geprobeerd maar werd er bij ook maar een beetje te veel misselijk van
Kwam dat niet door de kratom dan? Ik heb het een paar keer geprobeerd maar werd er bij ook maar een beetje te veel misselijk van
Gewoon om eens te proberen en toen in een gekke bui te veel gekocht, maar niet mijn ding wordt er misselijk van niet direct maar wel na x uurWaarom gebruikte je kratom en wat is jouw mening erover?