AndroidHealthClinic

vntl is nu dikker dan dik log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Shape update 98.4kg iets afgevallen met vorige week, deze foto's gaan naar me coach. Geen pomp.
Training ook bijgevoegd alles tot compleet falen.. was een 'pomp' workout. Moest naar de wc en die zit hier boven en werd gewoon uitgelachen kwam de trap dus niet op.

Ook nog even 5 minuten foamrollen.

IMG_20190810_094351377.jpg IMG_20190810_094224639.jpg IMG_20190810_094221088.jpg Screenshot_20190810-104826.png Screenshot_20190810-104831.png

Shape update 98.4kg iets afgevallen met vorige week, deze foto's gaan naar me coach. Geen pomp.
Training ook bijgevoegd alles tot compleet falen.. was een 'pomp' workout. Moest naar de wc en die zit hier boven en werd gewoon uitgelachen kwam de trap dus niet op.

Ook nog even 5 minuten foamrollen.

IMG_20190810_094351377.jpg IMG_20190810_094224639.jpg IMG_20190810_094221088.jpg Screenshot_20190810-104826.png Screenshot_20190810-104831.png
Interessant om de training te zien. Shape nog steeds zeer goed.
alleen wtf heb je op de muren man:roflol:

Interessant om de training te zien. Shape nog steeds zeer goed.
alleen wtf heb je op de muren man:roflol:
Quote je nog even een keertje.. die trainingen zijn wel echt lekker vooral als je een trainingspartner hebt die je nog even verder pushed. Zou zelf soms al eerder gestopt zijn

Quote je nog even een keertje.. die trainingen zijn wel echt lekker vooral als je een trainingspartner hebt die je nog even verder pushed. Zou zelf soms al eerder gestopt zijn
Ja wat betreft tot het uiterste gaan is samen trainen inderdaad het beste.

Ja wat betreft tot het uiterste gaan is samen trainen inderdaad het beste.

Een goede trainingpartner vinden met dezelfde doelen en ambities is alleen zo goed als onmogelijk :o

Althans dat is mijn ervaring. Iedereen wil een keertje samen borst doen en lekker pompen en de volgende dag staan benen oid op het programma en dan komen ze niet opdagen :hahaha:

Een goede trainingpartner vinden met dezelfde doelen en ambities is alleen zo goed als onmogelijk :o

Althans dat is mijn ervaring.
Nou hier bij mij niet nee... ik ken goede kennissen in de gym met verschillende doelen
De ene doet aan powerliften
De ander powerbuilding
Of alleen maar spiermassa.

Ik join soms de ene en de ander heb je gelijk een goede spotter ook

Althans dat is mijn ervaring. Iedereen wil een keertje samen borst doen en lekker pompen en de volgende dag staan benen oid op het programma en dan komen ze niet opdagen :hahaha:
Precies dit.
Het hangt af van zoveel factoren. Zelfde schema, zelfde intensiteit in trainen, zelfde tijdstippen gaan trainen etc.

Voeding gaat iets omhoog, niks boeiends nog maar er komt intra 30gr dextro bij ivm me hypo's. Al zijn die hypo's juist wel een goed teken voor me insuline gevoeligheid, die is super maar goed ben ook nog rete droog.

Ik swap gym en ga voortaan samen met jannes trainen, leek roel ook een goed plan sowieso kan jannes me wat meer pushen vooral op ub dagen en hij heeft iemand nodig op lb dagen.

En nog 4gram phenibut, die had ik eigenlijk genomen zodat ik minder drank nodig had maar dat maakte dus geen verschil.
4 gram phenibut t*ring, ik lag laatst over de wc van 2g pheni met 2g kratom. nog niet eens aan de drank begonnen.

4 gram phenibut t*ring, ik lag laatst over de wc van 2g pheni met 2g kratom. nog niet eens aan de drank begonnen.
Kwam dat niet door de kratom dan? Ik heb het een paar keer geprobeerd maar werd er bij ook maar een beetje te veel misselijk van

Kwam dat niet door de kratom dan? Ik heb het een paar keer geprobeerd maar werd er bij ook maar een beetje te veel misselijk van

Ja zou ook goed kunnen hoor. Heb al eens eerder boven de plee gehangen door kratom, dat was ook een lage dosis (+- 2.5g). 't rare is dat ik 'n tijdje 5-6gr per dag heb gedoseerd voor pijnklachten, nergens last van gehad. Volgende keer geen kratom en pheni only proberen iig.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven