AndroidHealthClinic

vntl is nu dikker dan dik log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ja zou ook goed kunnen hoor. Heb al eens eerder boven de plee gehangen door kratom, dat was ook een lage dosis (+- 2.5g). 't rare is dat ik 'n tijdje 5-6gr per dag heb gedoseerd voor pijnklachten, nergens last van gehad. Volgende keer geen kratom en pheni only proberen iig.
Phenibut wordt ik iig niet misselijk van maar goed neem het om te slapen en ja dat effect komt pas boven de 3/4 gram bij mij.. daaronder merk ik niks

Phenibut wordt ik iig niet misselijk van maar goed neem het om te slapen en ja dat effect komt pas boven de 3/4 gram bij mij.. daaronder merk ik niks

Gebruik zelf melatonine voor slaap, 0.95 mg. Vind phenibut wel heerlijk in sociale setting, geen stress, goed humeur.

Gebruik zelf melatonine voor slaap, 0.95 mg. Vind phenibut wel heerlijk in sociale setting, geen stress, goed humeur.
Melatonine mee gestopt na een jaar iedere dag 3mg had niet het idee dat het wat deed nog. Die phenibut neem ik alleen zaterdagavond en zondag eind middag puur om eens door te slapen ipv 2/3x wakker in een nacht

Melatonine mee gestopt na een jaar iedere dag 3mg had niet het idee dat het wat deed nog. Die phenibut neem ik alleen zaterdagavond en zondag eind middag puur om eens door te slapen ipv 2/3x wakker in een nacht

Hoor wel vaker dat melatonine niet aanslaat bij mensen. Zelf met een half uur weg op 0.95mg dus mag van geluk spreken, zonder slapeloze nachten en continue wakker.

Andere update, overgegaan op een test cyp van 250mg/ml net vandaag 150mg geprikt. Dit is even om te kijken waar mijn constante pip klachten vandaan komen bij ieder random test-e merk van 300mg/ml.

Alleen in een andere kop van me tricep gezet die ik al zeker 3 jaar niet gepind heb dus ergens niet slim maar goed zo ben ik soms.

Cruise dosis verandert niet. (300mg p/week)

Voeding gaat iets omhoog, niks boeiends nog maar er komt intra 30gr dextro bij ivm me hypo's. Al zijn die hypo's juist wel een goed teken voor me insuline gevoeligheid, die is super maar goed ben ook nog rete droog.

Ik swap gym en ga voortaan samen met jannes trainen, leek roel ook een goed plan sowieso kan jannes me wat meer pushen vooral op ub dagen en hij heeft iemand nodig op lb dagen.
Die trainingen gaan je zeker ten goede komen ;)

Precies dit.
Het hangt af van zoveel factoren. Zelfde schema, zelfde intensiteit in trainen, zelfde tijdstippen gaan trainen etc.
Een goeie trainingspartner kan je zoveel verder helpen/pushen. Tijdens m’n studie een jaartje samen getraind met een maat van me en dat was ook gelijk een periode waar ik extreem veel ben gegained. Helaas nu vrijwel onmogelijk met m’n fulltime job en alle andere shit wat ernaast loopt. Nu hooguit 1-2x in de week dat het uitkomt om met iemand samen te trainen:mad:

Een goeie trainingspartner kan je zoveel verder helpen/pushen. Tijdens m’n studie een jaartje samen getraind met een maat van me en dat was ook gelijk een periode waar ik extreem veel ben gegained. Helaas nu vrijwel onmogelijk met m’n fulltime job en alle andere shit wat ernaast loopt. Nu hooguit 1-2x in de week dat het uitkomt om met iemand samen te trainen:mad:
Jannes kan dezelfde dagen en tijden plus hij heeft de motivatie :)

Voeding gaat iets omhoog, niks boeiends nog maar er komt intra 30gr dextro bij ivm me hypo's. Al zijn die hypo's juist wel een goed teken voor me insuline gevoeligheid, die is super maar goed ben ook nog rete droog.

Ik swap gym en ga voortaan samen met jannes trainen, leek roel ook een goed plan sowieso kan jannes me wat meer pushen vooral op ub dagen en hij heeft iemand nodig op lb dagen.
Is dat zo’n feeling dat je na je training enorm veel behoefte hebt aan suiker? Herken ik toen ik aan het cutten was

Is dat zo’n feeling dat je na je training enorm veel behoefte hebt aan suiker? Herken ik toen ik aan het cutten was
Nee, een feeling dat ik begin te beven en trillen en drijfnat van het zweet wordt, hartslag flink omhoog en aggressie omhoog (heel snel geïrriteerd)

Plus niet helder in me kop

Nee, een feeling dat ik begin te beven en trillen en drijfnat van het zweet wordt, hartslag flink omhoog en aggressie omhoog (heel snel geïrriteerd)

Plus niet helder in me kop
Klinkt wel erg man. Als ik een zero carb dieet volg word ik ook heel snel geïrriteerd door energietekort maar wat jij opnoemt nooit meegemaakt. Ik krijg wel een feeling dat ik niet eens de energie heb om nog naar huis te gaan, heel suf, doodmoe (legday bijv)

Dat 2-3x per nacht wakker en in mijn geval eruit om te pissen (ouderdom denk ik) is geen echte goede nachtrust.
Wat doet die Phenibut? En hoe gebruik je dat?

Dat 2-3x per nacht wakker en in mijn geval eruit om te pissen (ouderdom denk ik) is geen echte goede nachtrust.
Wat doet die Phenibut? En hoe gebruik je dat?
Vanacht weer 6 uurtjes max gehad en 2x moeten pissen.. phenibut slaap ik dieper van maar is uiteindelijk wel 'drugs' dus neem het ook maar 2 dagen.

Gelukkig slaap ik dus in het weekend wat bij.. deze 2 weken sowieso wat minder slaap omdat ik het even wat drukker heb met vervoer enzo :')

Klein beetje pip van die cyp tot nu toe maar me arm is nog geen ballon, deze is ook op ethyl oleate basis en ik dacht dat ik daar sowieso al niet tegen kon.

Denk toch dat die hoger gedoseerde enanthaat esters het probleem al die tijd zijn

heb zelf flinke pip ongeacht locatie met propionaat 250mg halve ml, als dit op is stap ik ook over op cyp.

Training van gisteren en voor morgen post ik alvast om een beetje een idee te geven.. morgen overleef ik waarschijnlijk niet want zelfs jannes kijkt op naar die bulgarian split squat drop set of death.

Rpe's hoef ik met jannes niet echt te volgen alles is tot falen en voorbij.. me rug is ook aardig gefrituurd door gisteren en nog nooit zo'n pomp gehad ook, ik klaag iig niet pijn is fijn :D

Screenshot_20190814-091436.png Screenshot_20190814-091245.png

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven