- Waardering
- 39.175
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Doe een wedstrijd prep en je snapt me

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe een wedstrijd prep en je snapt me

Met Ghrp-6 ramde ik zo 600 gram havermout naar binnen.
Ik snap je. Als je 1x shredded bent geweest, ben je de rest van je leven dik.
4-5 dagen terug naar 5000-5200. Deed voor mij de trick toen ik tegen mn tax zat.Eet nog wel gedisciplineerd hoor en ram het gewoon naar binnen maar de zin om te eten neemt wel af na meal 3/4 op de dag
Waarom niet? Ik snap eigenlijk best waarom niet maar het zijn wel middelen die door eetlust plateaus kunnen breken imo
Je benen zijn flink bijgetrokken afgelopen tijd!106.6kg vanmorgen, maandag beginnen we met een nieuw schema iets meer een bro split schema voor de afwisseling maar goed gebruik aas dus het maakt niet uit wat ik doe. Begin wel iets meer moeite met eten te krijgen lichaam begint wat te protesteren tegen het eindeloos calorieën naar binnen rammen helaas
![]()
Gewoon eten, niet zeuren. Als het niet lukt drinken (dan bedoel ik geen alcohol).Waarom niet? Ik snap eigenlijk best waarom niet maar het zijn wel middelen die door eetlust plateaus kunnen breken imo
Mwa, zou je er nu 10-15kg kunnen aan eten? Lijkt me erg moeilijk als je nu al 5500kcal eet en niet aankomt.Gewoon eten, niet zeuren. Als het niet lukt drinken (dan bedoel ik geen alcohol).
Dik zijn log vntl??Ga je de topic titel nog een keer GOED aanpassen, anders ben ik bang dat mijn autistische hoofd het niet aan kan en ik het alsnog moet gaan doen.
Alstublieft!Ga je de topic titel nog een keer GOED aanpassen, anders ben ik bang dat mijn autistische hoofd het niet aan kan en ik het alsnog moet gaan doen.
Calorieën gaan ook omhoog trouwens vanaf morgen.. bij iedere meal ~eetlepen mct olie of andere variant olie.Mwa, zou je er nu 10-15kg kunnen aan eten? Lijkt me erg moeilijk als je nu al 5500kcal eet en niet aankomt.
Maar goed, je hebt wel gelijk dat het een kwestie is van je erover te zetten.
dikz*k!!!Calorieën gaan ook omhoog trouwens vanaf morgen.. bij iedere meal ~eetlepen mct olie of andere variant olie.
Plan is test only op 600-700mg maar zolang ik nog prima vooruit lijk te gaan op 300mg ga ik niet blasten (en eerst ook nog bloedprikken)Je benen zijn flink bijgetrokken afgelopen tijd!
Wat ga je blasten?
8-15 herhalingen moet ik op de deadlift maar dit is de eerste keer dat ik weer echt deadlift na 1.5 jaar niet ofzo. Weet ook niet of ik hem blijf doen het voegt me niet meer en nog steeds bang dat ik weer door me rug ga er mee. Kijk het even x weken aan en anders wordt het toch echt rackpulls.Gaat lekker! Waarom zo hoog in de reps op de Deadlift?
Je kan ook Back extension toevoegen in je rug workout sessies ipv te deadliften8-15 herhalingen moet ik op de deadlift maar dit is de eerste keer dat ik weer echt deadlift na 1.5 jaar niet ofzo. Weet ook niet of ik hem blijf doen het voegt me niet meer en nog steeds bang dat ik weer door me rug ga er mee. Kijk het even x weken aan en anders wordt het toch echt rackpulls.
Of Hyperextensions, maar beide zijn natuurlijk lang niet hetzelfde als DL. Conventional DL doe ik doorgaans 5x5 en ik ga niet hoger in reps. Voor massa weet ik ook niet wat beter is en is het wellicht helemaal niet zo'n geweldige oefening. RDL wellicht wel (moet ik ook maar weer eens doen). Maar ik snap dat je het protocol van je coach volgt, zou ik ook doen.Je kan ook Back extension toevoegen in je rug workout sessies ipv te deadliften