- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Vergeleken met @vntl ben ik dus wel dik.Waar is dikke vntl? Ik zie alleen een heel gespierde superdroge guy op de foto s.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vergeleken met @vntl ben ik dus wel dik.Waar is dikke vntl? Ik zie alleen een heel gespierde superdroge guy op de foto s.

Hou eens op te jammeren dat je dik bent. Je lijkt wel een ongesteld wijf. En die zeuren nog minder.
Voor mijn doen wel toch

Wat ben jij nu aan het doen? Ik maak slechts een grapje, zeikwijf.Hou eens op te jammeren dat je dik bent. Je lijkt wel een ongesteld wijf. En die zeuren nog minder.

Luister maar niet naar de rest, je bent ook een klein varkentje

Iedereen is dik.Luister maar niet naar de rest, je bent ook een klein varkentje![]()
![]()
Kunt nog wel een paar donuts hebben hoor

Spreek voor jezelf!
Nee, dan wordt @Furryx94 boos.
Ja oké hij is wel dik
Komt door de belichting en speciale spiegels lijk je instant 10% leanerWaar is dikke vntl? Ik zie alleen een heel gespierde superdroge guy op de foto s.
Eindelijk iemand die het bevestigd!Luister maar niet naar de rest, je bent ook een klein varkentje![]()
![]()
2 jaar ongeveer.ik werd wat vetter.kcal iets omlaag gedaan.zin in eten was ook wegVoor hoe lang heb je t3 gebruikt? Ik zit namelijk geloof ik al op 3 jaar nu. Wat deed je gewicht na stoppen t3?
fixed
Bijna vakantie.. misschien dat ik je dan inhaal