XXL Nutrition

vntl is nu dikker dan dik log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Gear blijft vooralsnog ook gewoon onveranderd want performance is nog steeds goed. Slaap etcetera is ook nog steeds redelijk.. soms midden in de nacht even pissen maar daar blijft het gelukkig tot nu toe bij!

Shape en trainingen gaan lekker man!!

• Like
Waarderingen: vntl
Shape gaat lekker, poseren kan nog wat oefening gebruiken. Ga je poseerles nemen?

Vandaag een 'cheat' dagje gehad, als ik alles goed geteld heb kom ik uit voor vandaag op 4500kcal.

Had een chicken bucket van een snackbar maar heb de calorieën van de kfc maar aangehouden zal vast niet zoveel schelen denk ik?

Laatst bewerkt:
Nieuwe macro's vanaf morgen:

63.4gram vet
373.4gram carbs
325gram eiwit

~3433 kcal

:treuren:

Komt steeds dichterbij dus gas er op.

Lekker laag:o

Reden voor die hoge eiwitten?

Nieuwe macro's vanaf morgen:

63.4gram vet
373.4gram carbs
325gram eiwit

~3433 kcal

:treuren:

Komt steeds dichterbij dus gas er op.
Wat is de reden dat je eiwitten zo hoog zijn? Zijn zoveel studies die aangeven dat meer dan een bepaalde hoeveelheid een waste of time/money is. Zelfs met het gebruik van aas zit je aan de hoge kant. Ik zie pro’s minder eiwitten eten tijdens hun prep (als ik hun log moet geloven). Gezien je zware werk had ik koolhydraten verhoogd en wat eiwitten gedropt. Jaa het verzadigd meer, maar als we naar performance oogpunt kijken heb je meer baat bij koolhydraten.

Reden voor die hoge eiwitten?

Wat is de reden dat je eiwitten zo hoog zijn? Zijn zoveel studies die aangeven dat meer dan een bepaalde hoeveelheid een waste of time/money is. Zelfs met het gebruik van aas zit je aan de hoge kant. Ik zie pro’s minder eiwitten eten tijdens hun prep (als ik hun log moet geloven). Gezien je zware werk had ik koolhydraten verhoogd en wat eiwitten gedropt. Jaa het verzadigd meer, maar als we naar performance oogpunt kijken heb je meer baat bij koolhydraten.

Performance is zo nog perfect en ik voel me hier goed op.. minder honger en cravings wat me prep ten goede komt :)

Studies zijn leuk maar uiteindelijk draait het erom waar jij je het beste bij voelt, meer carbs is meer cravings en meer honger (extreem gevoelig voor cravings)

Naast dat btw zijn me kcals wel omlaag met 100 maar me carbs juist omhoog (ietsjes)

Nog wat andere ellende trouwens.. ik was al weer een paar weken af van me constante pip probleem maar nu afgelopen vrijdag me tricep geprikt en het is weer helemaal fout.

Zit wel een kilo vocht in me arm, ik hoop dat ik hem gewoon verkeerd geprikt heb en dat niet weer me pip probleem terug komt want dan worden de aankomende weken een hel.

(Hij was nog dikker)

IMG_20190401_085023040.jpg

Nog wat andere ellende trouwens.. ik was al weer een paar weken af van me constante pip probleem maar nu afgelopen vrijdag me tricep geprikt en het is weer helemaal fout.

Zit wel een kilo vocht in me arm, ik hoop dat ik hem gewoon verkeerd geprikt heb en dat niet weer me pip probleem terug komt want dan worden de aankomende weken een hel.

(Hij was nog dikker)

IMG_20190401_085023040.jpg
Holy shit man:eek!:

Op de foto niet echt te zien maar me arm is zeker 1.5/2cm dikker.. tricep vorm is ook niet meer te zien.

Pijn valt wel mee geen ibuprofen of iets nodig maar het is wel vervelend en even kijken hoe upper vanmiddag gaat :(

Wat is je prik frequentie op dezelfde plek

Trouwens ook vitamine k2 bij me health supps gegooid.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven