- Waardering
- 39.175
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet roeien met de aanwezige riemen toch

Ja poseerles neem ik nog wel weer erbij maar moet er ook weer eventjes wat meer aandacht aan bestedenShape gaat lekker, poseren kan nog wat oefening gebruiken. Ga je poseerles nemen?

Reden voor die lage vetten?Nieuwe macro's vanaf morgen:
63.4gram vet
373.4gram carbs
325gram eiwit
~3433 kcal
Komt steeds dichterbij dus gas er op.
Wat is de reden dat je eiwitten zo hoog zijn? Zijn zoveel studies die aangeven dat meer dan een bepaalde hoeveelheid een waste of time/money is. Zelfs met het gebruik van aas zit je aan de hoge kant. Ik zie pro’s minder eiwitten eten tijdens hun prep (als ik hun log moet geloven). Gezien je zware werk had ik koolhydraten verhoogd en wat eiwitten gedropt. Jaa het verzadigd meer, maar als we naar performance oogpunt kijken heb je meer baat bij koolhydraten.Nieuwe macro's vanaf morgen:
63.4gram vet
373.4gram carbs
325gram eiwit
~3433 kcal
Komt steeds dichterbij dus gas er op.
Wat is laag? Ik prefereer carbs en eiwitten boven vetten.. daarnaast eet ik low carb/high vet in het weekend

Wat is de reden dat je eiwitten zo hoog zijn? Zijn zoveel studies die aangeven dat meer dan een bepaalde hoeveelheid een waste of time/money is. Zelfs met het gebruik van aas zit je aan de hoge kant. Ik zie pro’s minder eiwitten eten tijdens hun prep (als ik hun log moet geloven). Gezien je zware werk had ik koolhydraten verhoogd en wat eiwitten gedropt. Jaa het verzadigd meer, maar als we naar performance oogpunt kijken heb je meer baat bij koolhydraten.

Holy shit manNog wat andere ellende trouwens.. ik was al weer een paar weken af van me constante pip probleem maar nu afgelopen vrijdag me tricep geprikt en het is weer helemaal fout.
Zit wel een kilo vocht in me arm, ik hoop dat ik hem gewoon verkeerd geprikt heb en dat niet weer me pip probleem terug komt want dan worden de aankomende weken een hel.
(Hij was nog dikker)
![]()

Op de foto niet echt te zien maar me arm is zeker 1.5/2cm dikker.. tricep vorm is ook niet meer te zien.

Op de foto niet echt te zien maar me arm is zeker 1.5/2cm dikker.. tricep vorm is ook niet meer te zien.
Pijn valt wel mee geen ibuprofen of iets nodig maar het is wel vervelend en even kijken hoe upper vanmiddag gaat![]()
Deze was 3 weken terug voor het laatst, hou het tegenwoordig bij waar ik prik en hoe vaak. Ik denk dat ik hem gemist heb of toch een zenuw geraakt heb.. altans dat hoop ik