XXL Nutrition

volume training is energie verspilling

De discussie verzandt wel een beetje in een kwantiteit discussie. Kwaliteit van een training is heel wat anders dan de duur van de training.

Ik heb zelf ook met succes hoge intensiteitstrainingen gedaan (HIT, DC training), enige nadeel is dat je na een tijdje toch volledig opgebrand bent.

Idd 3XL.. De mensen die korter trainen en sterker worden dan de mannetjes die 2 uur bezig zijn veel meer hardcore. Ze trainen gewoon veel harder. Mensen die 2 uur kunnen trainen trainen gewoon niet hard genoeg.

Dat is dus individueel bepaald. Je kunt deze materie niet tackelen met axiomatische wetmatigheden waar elke atleet aan zou moeten voldoen.

Welke mensen zijn dat dan volgens jou? Bron vermelden graag.

ik kijk en leer veel op andere fora (amerikaanse). Daar trainen jongens die gewoon hoge volume draaien en zware loads en die overigens natural (beweren) te zijn. En hebben puike fysieken. Overigens Kale, G-men en The locust draaien allemaal hoge volumes en behoren toch tot de groten van dit forum.

Ik probeer men intensiteit zo te regelen met men volume dat ik mijn training op 1 uur af heb.. (4 keer per week)

Overigens Kale, G-men en The locust draaien allemaal hoge volumes en behoren toch tot de groten van dit forum.

Ja daar noem je 3 mensen van wie 2/3 gewoon volgend bb-principes traind. RichardV traind met laag volume en is helemaal kneitersterk.. :o Kan wel blijven vergelijken zo natuurlijk.

ik kijk en leer veel op andere fora (amerikaanse). Daar trainen jongens die gewoon hoge volume draaien en zware loads en die overigens natural (beweren) te zijn. En hebben puike fysieken. Overigens Kale, G-men en The locust draaien allemaal hoge volumes en behoren toch tot de groten van dit forum.

Die Amerikaanse naturals die ken ik ondertussen wel..........

(daar ben je trouwens ook nog naturel als je het hele jaar door aan de prohormonen zit)

Verder heb je hier ook grote jongens op het forum die geen hoge volumes draaien.

De discussie verzandt wel een beetje in een kwantiteit discussie. Kwaliteit van een training is heel wat anders dan de duur van de training.

Ik heb zelf ook met succes hoge intensiteitstrainingen gedaan (HIT, DC training), enige nadeel is dat je na een tijdje toch volledig opgebrand bent.

Heb je geëxperimenteerd met variaties in trainingsfrequentie? Wellicht wringt daar de schoen!

Ja daar noem je 3 mensen van wie 2/3 gewoon volgend bb-principes traind. RichardV traind met laag volume en is helemaal kneitersterk.. :o Kan wel blijven vergelijken zo natuurlijk.

ze trainen toch met relatief hoge volumes of niet dan ???
Tja, met alle respect voor RichardV maar als ik mijzelf opblaas naar dat gewicht met hamburgers dan wordt ik ook kneitersterk maar van een echte bodybuilder kun je bij hem niet spreken, immers zijn vetpercentage is +20 in tegenstelling tot 3,5% op wedstrijdniveau.

Jij moet vooral tegen 3xl bezig zijn wie de grootste is op dbb :D

Die Amerikaanse naturals die ken ik ondertussen wel..........

(daar ben je trouwens ook nog naturel als je het hele jaar door aan de prohormonen zit)

Verder heb je hier ook grote jongens op het forum die geen hoge volumes draaien.

Tja, uiteraard zijn er gasten bij die gebruiken maar die heb je hier ook en zij ontkennen en ook netals hen. Maar om nu direct alle claimende naturals te bestempelen als gebruikers gaat mij te ver. Ook in Amerika zijn er jongens die gewoon uit pricipe en/of gezondheidsoverwegingen niet gebruiken. Maar ik heb mijn punt gemaakt. Ieder voor zich moet maar uitmaken wat voor hem zelf het beste werkt.

Terug
Naar boven