- Waardering
- 2.136
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd 3XL.. De mensen die korter trainen en sterker worden dan de mannetjes die 2 uur bezig zijn veel meer hardcore. Ze trainen gewoon veel harder. Mensen die 2 uur kunnen trainen trainen gewoon niet hard genoeg.
Welke mensen zijn dat dan volgens jou? Bron vermelden graag.
Overigens Kale, G-men en The locust draaien allemaal hoge volumes en behoren toch tot de groten van dit forum.
Kan wel blijven vergelijken zo natuurlijk.ik kijk en leer veel op andere fora (amerikaanse). Daar trainen jongens die gewoon hoge volume draaien en zware loads en die overigens natural (beweren) te zijn. En hebben puike fysieken. Overigens Kale, G-men en The locust draaien allemaal hoge volumes en behoren toch tot de groten van dit forum.
De discussie verzandt wel een beetje in een kwantiteit discussie. Kwaliteit van een training is heel wat anders dan de duur van de training.
Ik heb zelf ook met succes hoge intensiteitstrainingen gedaan (HIT, DC training), enige nadeel is dat je na een tijdje toch volledig opgebrand bent.
Ja daar noem je 3 mensen van wie 2/3 gewoon volgend bb-principes traind. RichardV traind met laag volume en is helemaal kneitersterk..Kan wel blijven vergelijken zo natuurlijk.

Die Amerikaanse naturals die ken ik ondertussen wel..........
(daar ben je trouwens ook nog naturel als je het hele jaar door aan de prohormonen zit)
Verder heb je hier ook grote jongens op het forum die geen hoge volumes draaien.
Jij moet vooral tegen 3xl bezig zijn wie de grootste is op dbb![]()