MuscleMeat

Vortexx's Log (Shredded to Pieces)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
had er nog een set bijgedaan man :roflol:

touch&go is zwaarder voor grip vind je niet?

upload even pics dan!

Haha had gekund, yes T&G is goed voor de grip maar deadstop is voor lift weer zwaarder omdat je elke keer weer op druk moet komen.
Pics moet ik nog ff editten ;) maar zal kijken of ik die vanavond/morgen online kan krijgen.
Vorige foto's duurde ook 2 uur voordat ik ze online had en ga zo eerst voeding voorbereiden en dan nog werken vanmiddag dus vandaar :o

Open je ook een contest log of plaats je de foto's hier?

lees ik het goed dat je in de cut zit 6 kilo lichter bent?
je gaat goed gestaag door hoor:):):)
leuk dat je mee gaat doen.

Haha dat valt nog te bezien, maar ik ga i.i.g. m'n uiterste best doen om zo'n laag mogelijk VP te behalen met zoveel mogelijk spiermassa :D

lees ik het goed dat je in de cut zit 6 kilo lichter bent?
je gaat goed gestaag door hoor:):):)
leuk dat je mee gaat doen.

Dat heb je goed gelezen ;)
Deed het tot nu toe nog geleidelijk aan om zoveel mogelijk spiermassa te behouden, maar moet nu toch wat verder gaan om het maximale eruit te halen.

qua volume bij dat gewicht zijn die deadlifts idd niet nix. Heftige pomp achteraf zeker?

HPIM0566-1.jpg

Ziet er goed uit hoor, ferme schouders en armen, vooral voor je lengte.
Traps zijn overigens opvallend hoog, nice.
Ik zou overigens geen obliques meer trainen, no offence, maar anders wordt je taille breder. Krijg je k*t proporties van.

Ziet er goed uit hoor, ferme schouders en armen, vooral voor je lengte.
Traps zijn overigens opvallend hoog, nice.
Ik zou overigens geen obliques meer trainen, no offence, maar anders wordt je taille breder. Krijg je k*t proporties van.

En wat met leg raises & side bends met enkel bodyweight?

snap je zin niet.

laatst zei Vortexx029 dat hij ze traint om ze te ontwikkelen, dus massa -> breder.

Je obliques trainen maar zonder extra gewicht, enkel bodyweight.
Kan je hierdoor het niet wat strakker maken zonder je taille te verbreden?

Je hebt helemaal gelijk wat betreft de obliques, ik zag op de foto pas hoe breed mijn middel wel niet is dus dat wordt enkel crunches voor de abs.
Ik denk dat massivebe probeert te zeggen dat ik misschien met de hem genoemde "lichtere" oefeningen ik m'n obliques toch kan blijven trainen zonder dat het gevolg heeft voor mijn taille.

Je hebt helemaal gelijk wat betreft de obliques, ik zag op de foto pas hoe breed mijn middel wel niet is dus dat wordt enkel crunches voor de abs.
Ik denk dat massivebe probeert te zeggen dat ik misschien met de hem genoemde "lichtere" oefeningen ik m'n obliques toch kan blijven trainen zonder dat het gevolg heeft voor mijn taille.

Precies wat ik bedoel. :)
Ik weet dat de vorm van je buikspieren genetisch is bepaald, maar ik wil toch oh zo graag dat mijn obliques gedefinieerd uitkomen :)
En dat zal wel voor iedereen zo zijn denk ik..

Gisteren me opgegeven voor DBB contest 2012 en log aangemaakt.
Zal deze week nog hier loggen, maar vanaf volgende week sluit ik deze log en ga ik verder in de contest log.

Hey vortexx, jij kreeg acne van suikers zei je? Ik heb daar volgens mij ook (extra) last van, maar dat kan niet denk ik aangezien ik grote maaltijden neem en niet veel speel met insuline-bloedsuikerspiegel.

Hey vortexx, jij kreeg acne van suikers zei je? Ik heb daar volgens mij ook (extra) last van, maar dat kan niet denk ik aangezien ik grote maaltijden neem en niet veel speel met insuline-bloedsuikerspiegel.

Suikers is één van de boosdoeners, maar met extra stress kan ik het ook wel merken en verkeerd vet (gefrituurde spullen)
Je kan nooit 100% zeggen waar het aan ligt, maar meer een combinatie van factoren.

Deze log gaat dicht tot het volgende jaar en ik ga nu verder in m'n contest log.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven