AndroidHealthClinic

Vortexx's Log (Shredded to Pieces)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Goed bezig inderdaad. Hoe lang wil je nog cutten? Deed je nog mee met contest?

Ik ga door tot de zomervakantie dus eind juli.
Ik heb met m'n domme hoofd gezegd dat ik het zou doen (contest) , dus dat zal ik ook doen of het eindresultaat moet zo slecht zijn (maar daar ga ik niet van uit) :D

Fase III - Week I

Borst, Triceps & Buik

reversed grip bench press (smith)

8x60
8x70
8x75
8x75

decline bench press (smith)

8x80
7x80
8x75
8x75

flat bench press

8x60
7x60
8x55
8x55

decline push-up

10x
8x
6x
6x

cable crossover

10x27,5
10x27,5
10x27,5
10x27,5

cable bent-over extension (rope) ss cable pushdown (rope)

10x32 ss 10x32
10x32 ss 10x32
10x32 ss 10x32

cable pushdown (straight bar)

10x32
10x32
10x32

decline oblique crunches

10x
8x
6x

note

Had van de week een achterstand qua bereiding van voeding opgelopen dus het werd gisteren een late training.
Heb de reversed grip BP express in de smith gedaan, maar voelt heel onnatuurlijk dus die sla ik volgende week over.
Had eigenlijk nog een borst/tricep/buik oefening moeten doen, maar daar was te weinig tijd voor.
De gewichten stellen niet veel voor, dus op naar de volgende training en deze
snel vergeten :o

Toch weer lekker bezig geweest man

Sterk bezig maat.:)

Toch weer lekker bezig geweest man

Thanx mannen :)

Fase III - Week I

Rug, Biceps & Kuiten

seated cable row

8x64
8x64
8x64
8x64

db row

8x24
8x24
8x24
8x24

BOR

8x60
8x60
7x60
7x60

pull down (brede grip)

8x64
8x64
8x64
8x64

pull up (brede grip)

5xBW
5xBW
4xBW
4xBW

hammer curls

8x16
8x16
8x16
8x16

barbell curl (pronated grip) - incline db curl

8x20 - 8x10
8x20 - 8x10
8x20 - 8x10
8x20 - 8x10

standing calf raises (smith)

15x80
15x80
15x80
15x80

calf raises on leg press

20x100
20x100
20x100
20x100

cardio: 20 min. interval met helling 4,2% t/m 7,2%

note

De training ging wel redelijk gisteravond (lekker zweten) en omdat ik op tijd kon trainen ook de eerste cardio van m'n cut gedaan.
Vanavond schouders, trapezius & buik met nog wat cardio :D

Kijk goed bezig met de cardio wat vindt jij dat beter is,30minuten rustig of 15minute hitt

Kijk goed bezig met de cardio wat vindt jij dat beter is,30minuten rustig of 15minute hitt

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me nog niet erg heb verdiept in het hele cardio gebeuren, maar ik heb zo m'n theorieen als het gaat om welk type cardio het beste kan worden gebruikt in welke situatie.
Allebei de types cardio zijn goed hitt of litt, maar dat het tijdstip en omstandigheden qua voeding ook heel belangrijk is.

Bijvoorbeeld heb je weinig tijd en zit je qua voeding nog niet erg diep dan is hitt de logische keuze.
Of heb je een rustdag en zit je qua voeding wel diep dan is litt in combi met bcaa's een goede keuze.
Het ene is dus niet beter als het ander, hitt geeft een boost met "afterburn" en litt geeft een gelijkmatiger vetverbranding met minder risico op spierafbraak.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me nog niet erg heb verdiept in het hele cardio gebeuren, maar ik heb zo m'n theorieen als het gaat om welk type cardio het beste kan worden gebruikt in welke situatie.
Allebei de types cardio zijn goed hitt of litt, maar dat het tijdstip en omstandigheden qua voeding ook heel belangrijk is.

Bijvoorbeeld heb je weinig tijd en zit je qua voeding nog niet erg diep dan is hitt de logische keuze.
Of heb je een rustdag en zit je qua voeding wel diep dan is litt in combi met bcaa's een goede keuze.
Het ene is dus niet beter als het ander, hitt geeft een boost met "afterburn" en litt geeft een gelijkmatiger vetverbranding met minder risico op spierafbraak.
duidelijk!

Mooie training man volume ligt stukke hoger, wat is je bw nou?

Mooie training man volume ligt stukke hoger, wat is je bw nou?

Thanx bro, bw op het moment schommelt rond de 95,5 ('s ochtends)

Fase III - Week I

Schouders, Trapezius & Buik

db schoulder press

8x14 wu
8x18
8x18
7x18
6x18

military press

8x35
8x30
8x30
8x35

db side raises - front plate raises

8x10 - 8x10
8x10 - 8x10
8x10 - 8x10
8x10 - 8x10

upright rows (smith)

10x40
10x40
10x40
10x40

barbell shrugs

10x80
10x80
10x80
10x80

db shrugs

10x30
10x30
10x30
10x30

oblique planks - reversed crunches - crunches on swiss ball

10x - 15x - 15x
10x - 15x - 15x
10x - 15x - 15x
10x - 15x - 15x

cardio: interval 6,5 km/u 1:30 - 12,0 km/u 2:00 (7 intervallen)

note

Haha ik had gisteren nog overal spierpijn (borst/biceps/triceps/rug) en een beetje last van m'n rechter schouder van die reversed grip bench press, maar alles ging opzich lekker.
Heb nu ook "goede" spierpijn in m'n oblique's (planking is serious shit)
Cardio was ff behelpen, ik had perongeluk de verkeerde broek aan en die zakt nog wel eens wat af dus na elke interval ff mijn broek opgetrokken hopend dat die bij de volgende interval niet van m'n gat zou vallen :o
Nu snel weer naar de sportschool voor de laatste training (Quadriceps, Hamstrings & Kuiten) :D

:roflol: volgens mij trok je die broek bewust aan.

btw waarom obliques trainen? tenzij je graag een breder middel wil.

Llekker bezig

:roflol: volgens mij trok je die broek bewust aan.

btw waarom obliques trainen? tenzij je graag een breder middel wil.

Haha lekker op je bek gaan op de loopband met 12,0 km/u uhhh... nee niet echt.
Alles zat in de was omdat ik deze week vier dagen achter elkaar trainde, dus vandaar die broek.
Oblique's because i can, bovenlichaam is nu breder dan m'n middel en ik vind een beetje definitie daar wel nice (ik ontwikkel daar toch geen echte massa meer)

Thanx bro :)

Fase III - Week I

Quadriceps, Hamstrings & Kuiten ? :D

squat

5x40
5x60
8x80 (parallel)
8x80 (parallel)
8x80 (parallel)
8x80 (parallel) VPR

front squat

8x50 (ATG)
8x50 (ATG)
8x50 (ATG)
8x50 (ATG)

deadlift

5x70
5x90
8x110
8x110
4x110 :(

walking lunges (per been)

10x16
10x16
9x16
8x16

leg press

10x150
10x150
10x150
10x150

leg extensions

10x60
10x60
10x60
10x60

note

Ik was verast dat ik dit nog uit m'n lijf kon krijgen als vierde dag achter elkaar en met alleen een bord brinta achter m'n kiezen (excl. bord) :D
Ik vond de squat behoorlijk zwaar maar conditioneel kon ik het redelijk aan.

De front squats waren eigenlijk niet zo heel zwaar vandaar dat ik alles ATG heb gedaan, had alleen niet door dat ik m'n onderarmen flink had lopen raspen tijdens het tegenhouden van de bar.
Daar kwam ik dus achter tijdens de derde set van de DL toen m'n zweet langs m'n onderarmen kwam en door het gewicht het vel meer begon te trekken. :(
Voor het eerst walking lunges gedaan en dat ging wel lekker, als mensen niet in je looppad gaan staan :mad:
De kuiten heb ik weer overgeslagen, maar die had ik met cardio al extra getraind :trollface:

Prettig weekend mensen :)

Haha i was joking ofcourse.

Gewoon blijven doen dan. Ik ben van mening dat met squats (en deadlifts) voldoende traint. Smalle taille met breed bovenlichaam is killing. Tenslottebepaald een laag vp bij uitstek de definitie.

Goeie training mooie vpr

Haha i was joking ofcourse.

Gewoon blijven doen dan. Ik ben van mening dat met squats (en deadlifts) voldoende traint. Smalle taille met breed bovenlichaam is killing. Tenslottebepaald een laag vp bij uitstek de definitie.

Dat dacht ik ook, maar nu ik weer begonnen ben met buikspier oefeningen valt het toch vies tegen.
Denk dat ik in de winter (okt-maart) toch éénmaal in de week twee oefeningen meepik om het bij te houden (t.b.v. je core)
Ik weet dat abs grotendeels bepaald wordt door je vp, maar ik merk toch ook dat ze meer "doorkomen" door ze nu te trainen dan dat ik het niet had gedaan (srs)

Thanx hendrie :cool:

Loopt alles volgens plan tot nu toe?

Loopt alles volgens plan tot nu toe?

Op zich gaat het trainen goed en voeding was tot nu toe super strikt, heb alleen afgelopen zaterdag/maandag en gisteren aan de wiskey cola light en wat bier gezeten maar dat kan ik me nu nog wel permiteren.
Vanaf nu ff geen alcohol meer :D dus dat wordt lekker aan een watertje als ik nog uit ga :(
Volgende vetmeting staat gepland op 25 mei, dus dan wil ik er toch weer een 1,5% afhebben.

Op zich gaat het trainen goed en voeding was tot nu toe super strikt, heb alleen afgelopen zaterdag/maandag en gisteren aan de wiskey cola light en wat bier gezeten maar dat kan ik me nu nog wel permiteren.
Vanaf nu ff geen alcohol meer :D dus dat wordt lekker aan een watertje als ik nog uit ga :(
Volgende vetmeting staat gepland op 25 mei, dus dan wil ik er toch weer een 1,5% afhebben.

Op hoeveel sta je nu precies dan..?(laatste meting)

Op hoeveel sta je nu precies dan..?(laatste meting)

Resultaat VP meting 4 april 10:30 met kleren:

gewicht: 98,9 kg
skeletspiermassa: 48,2 kg
vetmassa: 16,1 kg
vetpercentage: 16,3%

Resultaat VP meting 27 april 20:48 met kleren:

gewicht: 98,0 kg
skeletspiermassa: 48,6 kg
vetmassa: 14,2 kg
vetpercentage: 14,5%

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven