seppe1812
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanx bro
Gisteren dus ongeveer 5K gerend in 28:45, dus het gaat weer de goede kant op met conditie![]()

Sterk!
Heb jij enige ervaring met interval lopen in de cut?![]()
Mooie training man, en zo'n pijntje in de rug is na zo'n dag of 2 al wel weg denk ik. Heb ook weleens zo'n steekje in m'n rug gehad.

Heb het hardlopen "geleerd" via start2run met een belgische dame en dat was ook doormiddel van een semi-interval training.
Toen ik eenmaal 10K kon rennen ben ik daar eigenlijk mee gestopt, maar heb zeker de intentie weer het interval gebeuren op te pakken om dit jaar sneller te zijn tijdens een jaarlijks evenement waar ik woon (10K)
Ik heb vorige week in de sportschool ook al 2x interval (met & zonder helling) gedaan en dat beviel goed.
Het was heerlijk rustig gistermiddag in het krachtgedeelte, had 's ochtends nieuwsbrief gelezen van de sportschool en het bleek dat ze zich gecertificeerd hadden bij een instantie en daar hoort dus vanaf nu ook dopingcontrole bij.
Vond het wel humor om dit te melden tegen één van de weinige die wel deed trainen gisteren.
Niet dat er veel juiceheads rondlopen bij ons, maar ik kon er de humor wel van inzien![]()

Thanks, was het aan het overwegen om dit ook eens te proberen.
Moet een sportschool zich dan certificiëren voordat deze onderworpen kan worden aan een dopingcontrole?![]()

5x8x110 is sterk man! Hogere reps zijn veel zwaarder ook dan bij reps van 3-5.
Je deed toch gewoon overhands, raw?
was overhands raw, wel het meeste met touch & go en de laatste twee sets met wat deadstops.