AndroidHealthClinic

Vortexx's Log (Shredded to Pieces)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Toch lekker bezig zeg.

• Topic Starter Topic Starter

Vond ik ook, moet alleen wat rustiger aan doen met m'n benen die zijn standaard helemaal verrot.
Gisteren express al in bad geweest, maar kwam er bijna niet meer uit en vanochtend viel ik weer terug in bed toen ik op m'n benen probeerde te gaan staan. :o
Naar de wc gaan is ook een marteling als ik moet gaan zitten, maar he wie gespierd wil zijn moet pijn lijden. :cool:

Ja spierpijn is de benen is soms klote :D

Fase III - Week II

Borst, Triceps & Buik

flat bench press

5x40
5x60
8x70
7x70
6x70
5x70

decline push-up

15x
11x
11x
10x

incline db press

6x20
7x20
7x20
6x20

cable crossover

10x18
10x18
10x18
10x18

decline bench press (smith)

8x70
10x70
8x70
8x70

cable push down (rope) - cable pushdown (straight bar/reversed grip)

10x41 - 10x41
10x32 - 10x32
10x32 - 10x32
10x32 - 10x32

dips

7xBW
6xBW
6xBW
5xBW

crunches on swiss ball - reversed crunches

15x - 15x
15x - 15x
15x - 15x

note

De training verliep al wat beter dan vorige week, maar nog niet de goede volgorde i.v.m. drukte.
Had meer verwacht van de BP omdat ik deze als eerste oefening deed, maar kracht is toch minder als normaal.
Doordat ik met push-ups tot fail ging had dit behoorlijk veel effect op m'n incline db press.
In m'n bulk zou ik opwarmen met 20 kg en nu kon ik amper wat reps maken :o

De staggerd set op de triceps gaven een lekkere pomp, maar dips daartegen voelde ik amper, ondanks dat ik niet veel reps kon maken.

Merkte tijdens training trouwens minder van m'n benen, dus dat was wel ff prettig.

Toch nog mooie, training man

Toch nog mooie, training man

Thanx man, weet alleen wel dat ik dit schema niet meteen na de 10e week weer opnieuw ga doen.
Ik begin wendler namelijk behoorlijk te missen, maar ik maak dit schema gewoon af.
Heb volgende week alleen weer een halve break, omdat ik een lang weekend weg ga met de fam. dus dan improviseer ik een 3-split en probeer ik in het weekendje weg nog wat cardio te doen.
Zal es checken of er ook een sportschool in de buurt is en ik neem natuurlijk whey/brinta mee :D

Fase III - Week II

Rug, Biceps & Kuiten

db row

8x24
8x26
8x26
8x24

BOR

8x60
8x60
8x60
6x60

pull down (brede grip)

10x59
10x59
10x59
10x59

seated cable row

10x55
10x55
10x55
10x55

pull up (brede grip)

5xBW
5xBW
4xBW
4xBW

barbell curl (EZ-bar)

8x30
8x30
8x30
8x30

hammer curls - incline db curl

8x14 - 8x10
8x14 - 8x10
8x14 - 8x10
8x14 - 8x10

standing calf raises (smith)

15x80
15x80
15x80
15x80

calf raises on leg press

15x100
15x100
15x100
15x100

note

Alles liep lekker alleen in de derde set van de BOR trok ik de laatste rep te veel aan de stang, waardoor het lichtelijk in m'n onderrug schoot.
Gisteren voor het eerst weer barbell curls met wrist wrap gedaan en dat ging pijnloos dus daar was ik blij mee.
Had eigenlijk cardio willen doen, maar bij de pull ups rook ik al een ammoniak geur dus geen risico genomen en vandaag waarschijnlijk een rondje rennen (5K)

Hoppa lekkere training mooie bor goeie workout

Mooie training man, en zo'n pijntje in de rug is na zo'n dag of 2 al wel weg denk ik. Heb ook weleens zo'n steekje in m'n rug gehad.

Sterk!
Heb jij enige ervaring met interval lopen in de cut? :)

Heb het hardlopen "geleerd" via start2run met een belgische dame en dat was ook doormiddel van een semi-interval training.
Toen ik eenmaal 10K kon rennen ben ik daar eigenlijk mee gestopt, maar heb zeker de intentie weer het interval gebeuren op te pakken om dit jaar sneller te zijn tijdens een jaarlijks evenement waar ik woon (10K)
Ik heb vorige week in de sportschool ook al 2x interval (met & zonder helling) gedaan en dat beviel goed.

Mooie training man, en zo'n pijntje in de rug is na zo'n dag of 2 al wel weg denk ik. Heb ook weleens zo'n steekje in m'n rug gehad.

Thanx bro, heb een "zwakke" plek in m'n onderrug die redelijk vaak gevoelig is ook als ik geen verkeerde bewegingen maak.
Maar idd de meeste pijn verdwijnt met een dag of twee, dus het is ook geen ramp.

Fase III - Week II

Schouders, Trapezius & Buik

military press

8x40
8x40
8x40
8x40

arnold press

8x12
8x12
8x12
8x12

db side raises - db front raises

10x10 - 8x12
10x10 - 8x10
8x10 - 6x10

upright rows (smith)

10x40
10x40
10x40
10x40

barbell shrugs

10x80
10x90
10x90
10x90

db shrugs

15x30
15x30
15x30
15x30

reversed crunches - crunches on swiss ball

15x - 15x
15x - 15x (+10)
15x - 15x (+10)
15x - 15x (+10)

note

Het was heerlijk rustig gistermiddag in het krachtgedeelte, had 's ochtends nieuwsbrief gelezen van de sportschool en het bleek dat ze zich gecertificeerd hadden bij een instantie en daar hoort dus vanaf nu ook dopingcontrole bij.
Vond het wel humor om dit te melden tegen één van de weinige die wel deed trainen gisteren.
Niet dat er veel juiceheads rondlopen bij ons, maar ik kon er de humor wel van inzien :D

Had zin om arnold press te doen en dat resulteerde in een leuke pomp :D
Training verliep lekker soepel en bij de staggerd set side/front raises waren m'n schouders volledig verzuurd na de derde set, dus vandaar maar drie setjes.

Met de barbell shrugs hing de stang eigenlijk iets te hoog, mar had geen zin om de gewichten van de vorige gebruiker er af te halen, alleen daardoor schoot het toch weer lichtelijk in m'n onderrug bij het terugleggen van de stang :o

Vandaag staat quadriceps, hamstrings & kuiten op het menu, maar zal ff wat rustiger aan doen dan vorige week en vanwege m'n rug ook wat minder tillen bij de DL
Merk duidelijk dat m'n herstel van deze dag te lang duurt, dus vandaar de keuze om wat lichter te trainen.

Heb het hardlopen "geleerd" via start2run met een belgische dame en dat was ook doormiddel van een semi-interval training.
Toen ik eenmaal 10K kon rennen ben ik daar eigenlijk mee gestopt, maar heb zeker de intentie weer het interval gebeuren op te pakken om dit jaar sneller te zijn tijdens een jaarlijks evenement waar ik woon (10K)
Ik heb vorige week in de sportschool ook al 2x interval (met & zonder helling) gedaan en dat beviel goed.

Het was heerlijk rustig gistermiddag in het krachtgedeelte, had 's ochtends nieuwsbrief gelezen van de sportschool en het bleek dat ze zich gecertificeerd hadden bij een instantie en daar hoort dus vanaf nu ook dopingcontrole bij.
Vond het wel humor om dit te melden tegen één van de weinige die wel deed trainen gisteren.
Niet dat er veel juiceheads rondlopen bij ons, maar ik kon er de humor wel van inzien :D

Thanks, was het aan het overwegen om dit ook eens te proberen.
Moet een sportschool zich dan certificiëren voordat deze onderworpen kan worden aan een dopingcontrole?:)

Thanks, was het aan het overwegen om dit ook eens te proberen.
Moet een sportschool zich dan certificiëren voordat deze onderworpen kan worden aan een dopingcontrole?:)

Niet dat ik weet, maar volgens mij is de sportschool onderhand overal in gecertificeerd om maar zo goed mogelijk over te komen (niks mis mee)
Het doping gebeuren wordt vanuit de certificering opgelegd en die zullen dan ook de controle uitvoeren en dan ben je verplicht om hier aan mee te werken.
Denk niet dat deze elke maand langs komen, maar dat ze een keer komen is duidelijk.
Ik heb daar persoonlijk geen problemen mee, maar ik kan me indenken dat sommige daar niet op zitten te wachten :D

Pittige schoudertraining.:)

Thanx mate, vind het alleen jammer dat m'n rechter schouder redelijk verschilt van m'n linker ondanks dat ik allebei de kanten even zwaar train.
Weet niet precies wat de oorzaak is, maar weet wel dat rechts sneller verzuurd dan links :(

Fase III - Week II

Quadriceps, Hamstrings & Kuiten

squat

5x40
5x60
8x70 (parallel)
8x70 (parallel)
8x70 (parallel)
8x70 (parallel)

deadlift

5x70
5x90
8x110
8x110
8x110
8x110 VPR

front squat

8x50 (ATG)
8x50 (ATG)
8x50 (ATG)
8x50 (ATG)

walking lunges (per been)

10x16
10x16
8x16

leg extensions

10x60
10x60
10x60
10x60

note

Haha moest mezelf halverwege er aan herinneren dat ik het wat rustiger aan zou doen.
Wou de DL toch op 110 kg doen als wraak op vorige week toen dat mislukte door de FSQ.
Na de walking lunges was ik behoorlijk gaar, dus alleen nog de leg extensions gedaan :D

Mooi training en genoeg gedaan

5x8x110 is sterk man! Hogere reps zijn veel zwaarder ook dan bij reps van 3-5.
Je deed toch gewoon overhands, raw?

Mooi training en genoeg gedaan

thanx hendrie, was net mooi zo ja :D

5x8x110 is sterk man! Hogere reps zijn veel zwaarder ook dan bij reps van 3-5.
Je deed toch gewoon overhands, raw?

4x8x110 ;) was overhands raw, wel het meeste met touch & go en de laatste twee sets met wat deadstops.

vanochtend op de weegschaal 94,5 kg en ook nog ff wat "beginfoto's" genomen voor m'n contestlog.
Volgende week wordt nog een beetje improviseren omdat ik een paar dagen weg ben, maar dan heb ik tijd zat om na te denken hoe ik mijn voeding/training ga omgooien voor de laatste 9 weken.

had er nog een set bijgedaan man :roflol:

touch&go is zwaarder voor grip vind je niet?

upload even pics dan!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven