Fitness Seller

wat doe jij als eerst als je wakker bent

Bezoekers in dit topic

ik kan niet tegen een slaapgeur :o

het is of het raam dicht en in een stank slapen of het raam los en geprikt worden door 10tallen muggen die binnendringen.:D
 
mijn raam staat altijd wagenwijd open (met muggenraam ervoor) maar toch weten die krengen mij te vinden :mad:
 
schelden, mastuberen om weer minder agressief te worden, pissen met een stijve en dan eten klaarmaken.
 
schelden, mastuberen om weer minder agressief te worden, pissen met een stijve en dan eten klaarmaken.

:haha: herkenbaar! ook heel wat wekkers gesneuveld al?
 
ik ga eerst ff voor een spiegel staan en een paar poses uitvoeren die op dat moment natuurlijk niet goed uitgevoert zijn maargoed. Daarna ff zeiken en douchen. Dan nog ff een half uurtje tv kijken en eten voordat ik na mijn werk ga.
 
@bassD: reken maar. ook wat ramen omdat ik niet gaan gooien:p
 
altijd eerst pissen, dan lenzen in, dan eten
 
Whey:shake: maken
 
Op volgorde;

- Opstaan
- Plassen
- Douchen
- Aankleden
- Eieren bakken
- Eten in de tas
- Ontbijt opeten
- Tanden poetsen
- Pleite maken
 
ik ga eerst ff voor een spiegel staan en een paar poses uitvoeren die op dat moment natuurlijk niet goed uitgevoert zijn maargoed. Daarna ff zeiken en douchen. Dan nog ff een half uurtje tv kijken en eten voordat ik na mijn werk ga.

Hehe taking a look at your "impressive stats" :roflol:

Ik doe als eerst mijn ogen open trek mijn voorhuid weer over mijn eikel die door het gewoel naar achteren is geschoven.
Dan een boer gevolgd door een lekkere knaller en dan uit bed.
 
zeiken dan 2 visolie pillen 1 vitamine pil 1knoflook pil 2 creatine pillen en dan eten;)
 
Opstaan
Rukken
Aankleden
Shakie
De deur uit
 
's ochtends rukken.. snap echt niet dat sommigen dat kunnen. Ben dan veel te duf om te rukken. Loop wel een kwartier met een paal recht vooruit, maar that's it.
 
1. wc
2. whey shake
3. douche
4. brinta
 
mij terug omdraaien en 15 minuten verder pitten :p
 
Op werkdagen: Mijn wekker afzetten
Op niet werkdagen: Mij nog eens omdraaien :)
 
Back
Naar boven