MuscleMeat

Wat is jouw grootste ****ed up trainingsmoment?

Eind january net voordat ik mijn longontsteking kreeg was ik al een tijdje niet fit.
ik deed altijd 50kg barbell bench press maar doordat ik me niet fit voelde ging ik voor 40.
til hem uit de houder en flikkert gewoon letterlijk vol op mijn borst.
ik schreeuw het uit en gelukkig komt iemand helpen,ik dacht ongehinderd door te kunnen gaan met mijn training en dus deed ik overhead extension,ook hierbij pakt ik een lichter gewicht,moet ik onverwacht niezen ram ik mezelf een bloedneus met de dumbbell.

Dag later opgenomen in het ziekenhuis met een longonsteking.

in elkaar geslagen toen ik aan het curlen was in het curl rek.

not srs.

wel eens voorover gepleurd met 105kg in mijn nek tijdens squat. waarom? uitgeademd ipv ingeademd tijdens het zakken. :o

Nog zelden dergelijke escapades meegemaakt eigenlijk. Gelukkig :p.

Wel een keer de mist in gegaan bij skull crushers (deze kan je letterlijk nemen...:mad:).

1 keer schijf van 5 kilo van ooghoogte perfect op men kleine teen gemikt, beklaag ik me nog steeds. Verder niet veel ergs, wel een keer een spotter voorover zien vallen zoadat hij in een soort van 69 positie kwam te liggen met die andere. Over een beschamend moment gesproken...

een keertje bijna dood gegaan door incline benchen in de smith machine.
Ik kreeg de stang niet meer omhoog dus ik wou hem weer vasthaken. Echter ik had niet genoeg kracht om hem op het haakje boven me te doen en het haakje daaronder was te laag. Toen heb ik hem toch op het onderste haakje gedaan--> barbell 1 cm van me keel af en kon er nog net onderuit kruipen. er was trouwens bijna niemand in de gym dus zou sirieus ****ed up zijn als de stang net wèl op me keel zou liggen

- 5 kg schijf op me teen laten vallen
- met incline dumbbell press voor de eerste keer 26 kg dumbbells proberen. eerste keer dumbbells omhoog krijgen(zodat ze in de startpositie staan zeg maar): fail. tweede keer dumbbells omhoog krijgen: fail. derde keer spotter die dumbbells probeert aan te geven: fail. vierde keer dumbbells omhoog krijgen: te weinig kracht waardoor ik echt een hele rare beweging maak met me schouder en daarna met dumbbells en al van het bankje val

Laatst bewerkt:
een keertje bijna dood gegaan door incline benchen in de smith machine.
Ik kreeg de stang niet meer omhoog dus ik wou hem weer vasthaken. Echter ik had niet genoeg kracht om hem op het haakje boven me te doen en het haakje daaronder was te laag. Toen heb ik hem toch op het onderste haakje gedaan--> barbell 1 cm van me keel af en kon er nog net onderuit kruipen. er was trouwens bijna niemand in de gym dus zou sirieus ****ed up zijn als de stang net wèl op me keel zou liggen

dan zou ik toch juist een opdonder krijgen van adrealine ofzo om die stang knetter snel terug te wippen

ja me 2.

over die schijf op je teen laten vallen, ik heb dat niet gehad maar wel dat iemand er met volle gewicht op ging staan. Nu groeit mijn nagel in mijn huid (ingegroeide teennagel) moet steeds stukje er af knippen aan de zijkant anders groeit ie er in en dat is zwaar klote

Hahaha dat is wel de meest trieste manier om dood te gaan.. :roflol:

"Tommie, een goede jonge, gestorven in het harnas, gekeeld door de incline bench press :janken:"

De manier dat ik wil sterfen, als een ridder in harnas.

Verder wel eens een stijve gehad in de Gym door die squattende dametjes.. sommige zijn oh zo jumm

:fa:

De manier dat ik wil sterfen, als een ridder in harnas.

Verder wel eens een stijve gehad in de Gym door die squattende dametjes.. sommige zijn oh zo jumm

:fa:

:roflol: .. maar ergens ben ik wel jaloers op jouw squattende dames :p

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha

Mooi ben dus niet de enige! :)
Had ook een keer mn bidon gevuld met Size on, slokje genomen, dop niet goed afgesloten en neergezet..daarna weer opgepakt..en maar schudden! Hele vloer lag onder en die gast naast me ook.

En een keer de peck deck op een aardig gewicht gehad toen de kabel brak..vlogen die pads mn gezicht in....gewoon doen o je neus bloed....oh wacht..dat deed het toen ook...

Hahaha ik verbaas me echt over die crappy gyms waar sommige mensen in trainen, nu al minstens 5× gelezen dat er een kabel is geknapt + schade/blessure

Hahaha

Mooi ben dus niet de enige! :)
Had ook een keer mn bidon gevuld met Size on, slokje genomen, dop niet goed afgesloten en neergezet..daarna weer opgepakt..en maar schudden! Hele vloer lag onder en die gast naast me ook.

En een keer de peck deck op een aardig gewicht gehad toen de kabel brak..vlogen die pads mn gezicht in....gewoon doen o je neus bloed....oh wacht..dat deed het toen ook...
Thuis op de bank pas, whey-shake, paar slokken genomen, even weggezet en blijkbaar de dop er niet goed opgedaan, ik pak hem, schud m nog een keer, hele tapijt onder de chocolade whey.

Ik heb nooit zo'n moment. Misschien omdat ik als een p*ssy train.

probeerde na 2x160 te box squatten meteen 1x170. En toen zat ik vast op het bankje en mn spotter kon het niet optillen. Toen ben ik langzaam naar voren geschoven en heb het gewicht in de safety pins laten vallen

• Topic Starter Topic Starter
Thuis op de bank pas, whey-shake, paar slokken genomen, even weggezet en blijkbaar de dop er niet goed opgedaan, ik pak hem, schud m nog een keer, hele tapijt onder de chocolade whey.
Haha Nu je het zegt! Herkenbaar! ;)
Stelletje moncholen zo samen :P

best wel veel als ik er aan terug denk

tijdens het deadliften opzij kijken omdat iemand me aantikt en me trap zo verreken

ik heb dat ding wat in het gat van de 20kg schijf zit zodat die precies om de bench press valt er perongeluk uitgeslagen, hadde ze um vandaag gemaakt en ik maak hem meteen weer kapot

niet zien dat er een pin vast zit in de bench press zodat het gewicht er maar aan een kant uitkomt

random boner tijdens leg raises en durfde mijn benen niet meer te laten zakken

voor een keertje sleutels van me kluisje in me broekzak gedaan en dan zet ik er een 24kg dumbbell op, dat ding boort zich in mijn been

stang van de LPD uit mijn handen laten glippen

Terug
Naar boven