Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na de training van trap af donderen in de sportschool![]()

Ja ik liet hem ook pas vallen toen mijn arm al naar beneden getrokken was. Heel vreemd dat ik hem inderdaad ook vasthield. Gebeurde gewoon. Gaat je schouder dan uit de kom ofzo?

Pff, ruften op de leg press, ruften bij de blokjuhz oefeningen enz
Ook een keer lag er een chick op zo'n matje naast een decline bankje waar ik op bezig was, dus ik denk er stoer af te kunnen glijden, fl**ker ik met bankje en al achterover
ben toen maar weggegaan...
kan het me al helemaal voorstellenVandaag mijn eerste ****ed up moment. Gisteren had ik mijn linkerwijsvinger gesneden aan blikje tonijn. Nou lekker, aangezien ik vandaag moest trainen en niet fatsoenlijk in mijn hand kon knijpen.
Komt die dan, vandaag gaan bankdrukken. Ik dacht bij mijn 2e set die laatste rep kán nog wel ! Nee hoor, met moeite aan de linkerkant kunnen hangen in de rek waarbij de andere kant op mijn borst hing.
Kansloos zat ik daar, heb mijn hoofd er onderdoor kunnen halen dus was safe. Maargoed toen kwam er iemand aanrennen om te helpen, was wel ff schamen.
Daarna ging die mij maar spotten..![]()

een keertje bijna dood gegaan door incline benchen in de smith machine.
Ik kreeg de stang niet meer omhoog dus ik wou hem weer vasthaken. Echter ik had niet genoeg kracht om hem op het haakje boven me te doen en het haakje daaronder was te laag. Toen heb ik hem toch op het onderste haakje gedaan--> barbell 1 cm van me keel af en kon er nog net onderuit kruipen. er was trouwens bijna niemand in de gym dus zou sirieus ****ed up zijn als de stang net wèl op me keel zou liggen
mensen beginnen meestal al te lachen als ik de sportschool binnenloop.......![]()
Heb precies die machine bij mijn gym en heb ook precies hetzelfde ongeluk gehad.
dat ding is toch maar belastbaar tot 240 kilo ofzo?

vorige week bij een box jump met me schenen op de rand van de kast geland, resultaat = kapotte schenen, kan nu niet deadliften
Haha ja, probeerde het moment goed te praten door te zeggen dat ik dus mijn vinger had gesneden en daardoor linkerkant er niet op kreeg XD
'Ik heb trouwens nog niemand gespot die bijna (of echt) in zn broek moest schijten tijdens de squat ofzo.. Ik heb namelijk echt een keer moeten rennen na een portie superpump250 en een setje bukspier oefeningen!

vorige week bij een box jump met me schenen op de rand van de kast geland, resultaat = kapotte schenen, kan nu niet deadliften
30kg dumbbell terug leggen in het rek ondertussen in gesprek en dus niet aan het kijken wat ik precies deed. Dus smeet zo die dumbbell in het rek alleen miste het rek zeg maar waardoor de volle 30 kilo op m'n vinger terecht kwam FFFFUUUUUUU
Ik was laatst aan het dumbbell shouldpressen en opeens hoor ik een soort krak en valt mijn linker arm omver. Dumbbell viel op de grond in zo'n healthcenter dus mensen keken nogal op. Gelukkig niet echt veel last van gehad, maar durf die oefening niet meer te doen, doe nu gewoon MP.
Vandaag mijn eerste ****ed up moment. Gisteren had ik mijn linkerwijsvinger gesneden aan blikje tonijn. Nou lekker, aangezien ik vandaag moest trainen en niet fatsoenlijk in mijn hand kon knijpen.
Komt die dan, vandaag gaan bankdrukken. Ik dacht bij mijn 2e set die laatste rep kán nog wel ! Nee hoor, met moeite aan de linkerkant kunnen hangen in de rek waarbij de andere kant op mijn borst hing.
Kansloos zat ik daar, heb mijn hoofd er onderdoor kunnen halen dus was safe. Maargoed toen kwam er iemand aanrennen om te helpen, was wel ff schamen.
Daarna ging die mij maar spotten..![]()

Na de training van trap af donderen in de sportschool
haha dat was op 6cm, 2x net met met tenen erop, daarna die val