AndroidHealthClinic

Wat is jouw grootste ****ed up trainingsmoment?

mensen beginnen meestal al te lachen als ik de sportschool binnenloop.......:(

Na de training van trap af donderen in de sportschool :P

Cardio en squatten?:D:D:D:D

---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:07 ----------

Zodra ik flyes ga doen moet er altijd wel een wijf in de ROM lopen.

Ja ik liet hem ook pas vallen toen mijn arm al naar beneden getrokken was. Heel vreemd dat ik hem inderdaad ook vasthield. Gebeurde gewoon. Gaat je schouder dan uit de kom ofzo?

Denk als je schouder uit de kom gaat je daar wel wat meer last van zult hebben :D

Tijdens dumbbell press, toen ik klaar was die dumbbells op de grond gegooid hoor ik opeens een knal. Waren ze op mn bidon gevallen, hele gym onder de dextrose(water).

Verder met 110 kilo bij seated calf raises blijven haken omdat ik die stang om hem vast te zetten er niet onder kreeg. Laat me nu altijd spotten.

---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:17 ----------

En auto uit laten vallen doordat ik de koppeling niet onder controle had na een zware been (kuiten) training. Mn voet trilde als een malle.

net nog: ik was aan het hang power cleanen. en ik wou de bar op mijn boven benen laten steunen. maar mijn benen waren zo dood dat ik egwoon door eht gewicht op mijn benen met stang en alles naar achter viel:P

Vandaag mijn eerste ****ed up moment. Gisteren had ik mijn linkerwijsvinger gesneden aan blikje tonijn. Nou lekker, aangezien ik vandaag moest trainen en niet fatsoenlijk in mijn hand kon knijpen.

Komt die dan, vandaag gaan bankdrukken. Ik dacht bij mijn 2e set die laatste rep kán nog wel ! Nee hoor, met moeite aan de linkerkant kunnen hangen in de rek waarbij de andere kant op mijn borst hing.

Kansloos zat ik daar, heb mijn hoofd er onderdoor kunnen halen dus was safe. Maargoed toen kwam er iemand aanrennen om te helpen, was wel ff schamen.

Daarna ging die mij maar spotten..:o

Ik was mijn pomp aan het checken en wilde tegelijk gewichten pakken zag niet dat er nog 10 kilo voor de 20 lag die ik uit het rek wilde halen voor ik het wist had ik 10 kilo op mijn teen.

Er zat nog een chick achter me dus ik deed heel normaal alsof er niets aan de hand was ben naar de wc gelopen om het even uit te schreeuwen.

vorige week bij een box jump met me schenen op de rand van de kast geland, resultaat = kapotte schenen, kan nu niet deadliften

Pff, ruften op de leg press, ruften bij de blokjuhz oefeningen enz

Ook een keer lag er een chick op zo'n matje naast een decline bankje waar ik op bezig was, dus ik denk er stoer af te kunnen glijden, fl**ker ik met bankje en al achterover
ben toen maar weggegaan...

Omg ik lach me stuk haha :D kan het me al helemaal voorstellen

Vandaag mijn eerste ****ed up moment. Gisteren had ik mijn linkerwijsvinger gesneden aan blikje tonijn. Nou lekker, aangezien ik vandaag moest trainen en niet fatsoenlijk in mijn hand kon knijpen.

Komt die dan, vandaag gaan bankdrukken. Ik dacht bij mijn 2e set die laatste rep kán nog wel ! Nee hoor, met moeite aan de linkerkant kunnen hangen in de rek waarbij de andere kant op mijn borst hing.

Kansloos zat ik daar, heb mijn hoofd er onderdoor kunnen halen dus was safe. Maargoed toen kwam er iemand aanrennen om te helpen, was wel ff schamen.

Valt inderdaad wel tegen :D

een keertje bijna dood gegaan door incline benchen in de smith machine.
Ik kreeg de stang niet meer omhoog dus ik wou hem weer vasthaken. Echter ik had niet genoeg kracht om hem op het haakje boven me te doen en het haakje daaronder was te laag. Toen heb ik hem toch op het onderste haakje gedaan--> barbell 1 cm van me keel af en kon er nog net onderuit kruipen. er was trouwens bijna niemand in de gym dus zou sirieus ****ed up zijn als de stang net wèl op me keel zou liggen

Herkenbaar, zinsdien altijd de stang boven mijn borst en niet meer boven mijn keel.

---------- Toegevoegd om 18:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:51 ----------

mensen beginnen meestal al te lachen als ik de sportschool binnenloop.......:(

epic

Heb precies die machine bij mijn gym en heb ook precies hetzelfde ongeluk gehad.:roflol:

dat ding is toch maar belastbaar tot 240 kilo ofzo?

eerder het dubbele:D
Ik heb niks beschamends meegemaakt, wel een keer iemand in de sportschool gezien die dacht ingehaakt te hebben in de smitmachine maar dat toch niet had gedaan, gevolg: gebroken neus.

Ik heb trouwens nog niemand gespot die bijna (of echt) in zn broek moest schijten tijdens de squat ofzo.. Ik heb namelijk echt een keer moeten rennen na een portie superpump250 en een setje bukspier oefeningen!

Heb dat wel eens gehad, maar vind dat niet echt een ****ed up moment, kan je gewoon weinig aan doen. :p

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

vorige week bij een box jump met me schenen op de rand van de kast geland, resultaat = kapotte schenen, kan nu niet deadliften

Pics or it didn't happen.

Plaatje zegt meer dan 1000 woorden

29qjbzn.jpg

ik deed het bijna in m'n broek van het lachen, vooral door de tekst 'le face".

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

30kg dumbbell terug leggen in het rek ondertussen in gesprek en dus niet aan het kijken wat ik precies deed. Dus smeet zo die dumbbell in het rek alleen miste het rek zeg maar waardoor de volle 30 kilo op m'n vinger terecht kwam FFFFUUUUUUU

Ook gehad met resultaat gekneusde vingers.
Super topic.

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ----------

Ik was laatst aan het dumbbell shouldpressen en opeens hoor ik een soort krak en valt mijn linker arm omver. Dumbbell viel op de grond in zo'n healthcenter dus mensen keken nogal op. Gelukkig niet echt veel last van gehad, maar durf die oefening niet meer te doen, doe nu gewoon MP.

Heb exact hetzelfde gehad. Heel vreemde gewaarwording. Heeft jaren geduurd eer dit terug wat in orde kwam. KAn nu terug zwaar db pressen echter merk ik dat de ene schouder toch blessuregevoeliger is. Be careful.

• Topic Starter Topic Starter

Je moet ook niet in een keer 10Kg er aan hangen! ;)

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------

Na de training van trap af donderen in de sportschool

Doet het altijd goed bij de dames..

Terug
Naar boven