AndroidHealthClinic

Welk trainingsschema of principes vind/vond jij compleet klote?

Bezoekers in dit topic

Anoniem8600

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
14 okt 2004
Berichten
7.785
Waardering
499
Lengte
1m76
Massa
101kg
Vetpercentage
11%
Ben hier wel benieuwt naar. Vermeld er ook even bij hoelang je een schema gevolgd hebt en op welk niveau je ongeveer was.

Ik trap af:

Vond 5/3/1 de meest rampzalige template die ik gebruikt heb. Simpelweg omdat de gewichten te vaak te hoog waren voor mij. Op het moment gebruikt dat ik rond de 145 bench en 200sq zat. Heb t 2 maanden gebruikt.

Billstarr vond ik oke voor squat, maar klote voor bench. Ik zat op dit moment op ongeveer een 130 bench, mogelijk dat dit programma meer voor beginners geschikt is. Idem 2 maanden gebruikt.
 
Meeste High Volume schemas. Meest slechte Blood Volume Training van Denis Bruel (was toen ik begon vrij populair)
 
Ik heb nog niet zoveel schema's gevolgd, maar Progressive Pulls vond ik wel stom. Ben twee keer begonnen en moest beide keren na vier weken alweer stoppen omdat het toen al te zwaar werd.
 
Laatst bewerkt:
Rippetoe. Lag niet aan het schema, maar aan het ontbreken van een squatrek, niet kunnen chinnen / dippen en het feit dat ik compleet beginner was en er niks van bakte (deadlift met een EZ-bar).
 
Smolov vind ik wel de grootste flauwekul ooit. Veel over nagedacht, kan het niet proberen en ga het ook niet proberen.
 
Volg nooit een schema doe altijd alles afwisselen per training. Wat ik wel doe is bijv de ene training FST-7 uitvoeren, de training erop weer HST etc etc. Maar het meeste wissel ik gewoon af qua oefeningen, sets en reps.
 
GVT, wel zwaar en voldoening na een work out maar echt gains mee gemaakt niet. Misschien spierconditie maar verder...
 
Ben hier wel benieuwt naar. Vermeld er ook even bij hoelang je een schema gevolgd hebt en op welk niveau je ongeveer was.

Ik trap af:

Vond 5/3/1 de meest rampzalige template die ik gebruikt heb. Simpelweg omdat de gewichten te vaak te hoog waren voor mij. Op het moment gebruikt dat ik rond de 145 bench en 200sq zat. Heb t 2 maanden gebruikt.

Billstarr vond ik oke voor squat, maar klote voor bench. Ik zat op dit moment op ongeveer een 130 bench, mogelijk dat dit programma meer voor beginners geschikt is. Idem 2 maanden gebruikt.

Raar dat je Wendler 5/3/1 te zwaar vond.. als je het goed doet zoals het bedoelt is, is het eerder te licht denk ik.
heb het een tijdje gedaan maar kwam altijd op 10+ reps uit bij repout.

verder heb ik nog niet echt trainingsprogramma's gevolgd, alleen wendler maar die vond ik k*t omdat mijn max kracht er niet echt op vooruit ging.

train nu gewoon ub/lb principe goed zwaar, en kan hier al een hele tijd goede progressie met maken
 
Back
Naar boven