- Waardering
- 10.931
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mogelijk interessant voor je:Hardlopen rustig aan het opbouwen volgens het boekje. Stukjes hardlopen met steeds 100 meter wandelen ertussen als herstel.
![]()
Dit dus naast de krachttraining: (lower, upper, rest) repeat.
breakingmuscle.com
Je kunt ook meerdere rondes/setjes doen met korte pauzes erbinnen en langere ertussen.Hardlopen rustig aan het opbouwen volgens het boekje. Stukjes hardlopen met steeds 100 meter wandelen ertussen als herstel.
![]()
Dit dus naast de krachttraining: (lower, upper, rest) repeat.
She might have cracked the code.Ik vind al dat hardlopen maar apart als je op voorhand al weet dat aankomen niet bepaald jouw ding is. Ga dan gewoon terug wandelen en kijk wat je gewicht doet?
De wetten van thermodynamica gelden bij jou ook nog steeds: ofwel meer eten, ofwel minder bewegen.
Je weegt nu minder dan ik tfoe.
Het kan soms raar 'lopen'. Letterlijk in dit geval. Op zaterdag 2 september, twee weken na mijn besluit om weer een poging tot bulken te doen, maakte ik een wandeling (op m'n sneakers) en besloot out of the blue om wat stukjes hardlopen in te voegen omdat ik het wandelen wat saai begon te vinden. Dit voelde zo goed dat mijn hardloopschoen onder het stof vandaan heb gehaald en het drie dag later nog eens probeerde. Nu al geven die loopjes me een enorme kick, dus ik ga er zeker mee door. Wellicht niet ideaal voor een bulk, maar de voordelen zijn voor mij nu groter dan de nadelen. En nogmaals dit is een vervanging van het wandelen, geen toevoeging op. Wil zeker niet dat m'n 'KCal out' omhoog gaat.Ik vind al dat hardlopen maar apart als je op voorhand al weet dat aankomen niet bepaald jouw ding is. Ga dan gewoon terug wandelen en kijk wat je gewicht doet?
De wetten van thermodynamica gelden bij jou ook nog steeds: ofwel meer eten, ofwel minder bewegen.
Je weegt nu minder dan ik tfoe.
alleen heeft TS het zelf nog steeds niet door.
Hmmm... in '92 afgestudeerd aan een technische universiteit. Energiebalans zou ik toch moeten kunnen begrijpen... Misschien kun jij het me nog eens uitleggen in jip-en-janneketaal?
Dat is fijn voor je, maar dan moet je misschien zelf eens beseffen dat dat bulken geen prioriteit heeft voor jou en dan moet je ook niet elke keer uit de lucht komen vallen als het niet lukt. Je hebt geen problemen met aankomen, je wilt het gewoon zelf kennelijk niet (hard genoeg).Het kan soms raar 'lopen'. Letterlijk in dit geval. Op zaterdag 2 september, twee weken na mijn besluit om weer een poging tot bulken te doen, maakte ik een wandeling (op m'n sneakers) en besloot out of the blue om wat stukjes hardlopen in te voegen omdat ik het wandelen wat saai begon te vinden. Dit voelde zo goed dat mijn hardloopschoen onder het stof vandaan heb gehaald en het drie dag later nog eens probeerde. Nu al geven die loopjes me een enorme kick, dus ik ga er zeker mee door. Wellicht niet ideaal voor een bulk, maar de voordelen zijn voor mij nu groter dan de nadelen. En nogmaals dit is een vervanging van het wandelen, geen toevoeging op. Wil zeker niet dat m'n 'KCal out' omhoog gaat.
Aankomen is meer eten eo minder bewegen !!Hmmm... in '93 afgestudeerd aan een technische universiteit. Energiebalans zou ik toch moeten kunnen begrijpen... Misschien kun jij het me nog eens uitleggen in jip-en-janneketaal?
Misschien moet je "not" toevoegen aan je topic titel?Het kan soms raar 'lopen'. Letterlijk in dit geval. Op zaterdag 2 september, twee weken na mijn besluit om weer een poging tot bulken te doen, maakte ik een wandeling (op m'n sneakers) en besloot out of the blue om wat stukjes hardlopen in te voegen omdat ik het wandelen wat saai begon te vinden. Dit voelde zo goed dat mijn hardloopschoen onder het stof vandaan heb gehaald en het drie dag later nog eens probeerde. Nu al geven die loopjes me een enorme kick, dus ik ga er zeker mee door. Wellicht niet ideaal voor een bulk, maar de voordelen zijn voor mij nu groter dan de nadelen. En nogmaals dit is een vervanging van het wandelen, geen toevoeging op. Wil zeker niet dat m'n 'KCal out' omhoog gaat.
Als jij graag wil hardlopen ipv wandelen, moet je dat absoluut doen. Maar als je eerst bijvoorbeeld 30 minuten per dag wandelde en je verandert dat straks naar 30 minuten per dag aan hardlopen, verbruik je meer energie.Het kan soms raar 'lopen'. Letterlijk in dit geval. Op zaterdag 2 september, twee weken na mijn besluit om weer een poging tot bulken te doen, maakte ik een wandeling (op m'n sneakers) en besloot out of the blue om wat stukjes hardlopen in te voegen omdat ik het wandelen wat saai begon te vinden. Dit voelde zo goed dat mijn hardloopschoen onder het stof vandaan heb gehaald en het drie dag later nog eens probeerde. Nu al geven die loopjes me een enorme kick, dus ik ga er zeker mee door. Wellicht niet ideaal voor een bulk, maar de voordelen zijn voor mij nu groter dan de nadelen. En nogmaals dit is een vervanging van het wandelen, geen toevoeging op. Wil zeker niet dat m'n 'KCal out' omhoog gaat.
Hardlopers houden volgens mij minder darm inhoud vast door schokbelasting.Weekly bulk-update.
Snap er geen kut van. Eet beslist niet minder en ook niet meer bewogen. Ben weiliswaar wat gaan hardlopen, maar daar wandelde ik eerst, dus dat doe ik nu minder. Misschien wat uitgedroogd door de warmte? Hopelijk komende week een rebound.
![]()
Uiteraard! Ik kijk dan ook niet naar tijd, maar naar afstand. En dan corrigeer ik ook nog eens voor onderstaand punt van @Bullshark, omdat hardlopen per km iets meer energie kost dan wandelen.Maar als je eerst bijvoorbeeld 30 minuten per dag wandelde en je verandert dat straks naar 30 minuten per dag aan hardlopen, verbruik je meer energie.
In de jaren 70 was het devies van bodybuilders: "als je niet hoeft te rennen, wandel; als je niet hoeft te lopen, zit; als je niet hoeft te zitten, ga liggen".Als jij graag wil hardlopen ipv wandelen, moet je dat absoluut doen. Maar als je eerst bijvoorbeeld 30 minuten per dag wandelde en je verandert dat straks naar 30 minuten per dag aan hardlopen, verbruik je meer energie.
Dat hoeft geen ramp te zijn, maar als je dat wilt combineren met bulken, zul je meer moeten eten.
Als je daartoe niet bereid bent, ben je eigenlijk niet aan het bulken.
Geldt nog steeds.In de jaren 70 was het devies van bodybuilders: "als je niet hoeft te rennen, wandel; als je niet hoeft te lopen, zit; als je niet hoeft te zitten, ga liggen".
(Dit was een grappige, maar serieus bedoelde modificatie van Martin Luther Kings beroemde uitspraak over progressie.)
Ook onder wielrenners in die tijd. Joop Zoetemelk: "De Tour wordt gewonnen in bed". Of zoiets.In de jaren 70 was het devies van bodybuilders: "als je niet hoeft te rennen, wandel; als je niet hoeft te lopen, zit; als je niet hoeft te zitten, ga liggen".
Hmmm... in '92 afgestudeerd aan een technische universiteit. Energiebalans zou ik toch moeten kunnen begrijpen... Misschien kun jij het me nog eens uitleggen in jip-en-janneketaal?