XXL Nutrition

Age is just a number

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.682
Maar goed, kort samengevat komt het neer op: Ik WiL hEt GeWoOn NiEt HaRd GeNoEg.
Fair point.

• #2.684
Mooi hè hoe je het weet te brengen, en toch klopt het niet? Anders was je ondertussen wel kilo’s aangekomen.
Theorie versus praktijk. Iets begrijpen versus iets uit kunnen voeren. Zo ken ik ook een gediplomeerd diëtiste die worstelt met overgewicht.

Laatst bewerkt:
Theorie versus praktijk. Iets begrijpen versus iets uit kunnen voeren. Zo ken ik ook een diëtiste die worstelt met overgewicht.
Kunnen of willen?
Je wilt blijven hardlopen.
Je wilt niet tracken.
Je wilt op 'gevoel' blijven eten.

En zoals ik al zei: mag allemaal, maar als het niet werkt kan je niet hetzelfde blijven doen en een andere uitkomst verwachten. Ik moet ook tracken als ik wil bulken (is ook niet mijn favoriete bezigheid), anders eet ik gewoon te weinig. Ik ontbijt ook niet graag, maar als ik wil bulken moet dat nou eenmaal anders krijg ik mijn calorieën niet allemaal binnen. Ik doe ook wel eens graag wat cardio, maar gezien ik nu al struggel met alles binnen te krijgen is dat het domste wat ik kan doen, dus dat laat ik voorlopig ook aan de kant liggen.
Goed proberen bulken is nu een prioriteit voor mij, dus ik doe wat nodig is en niet wat ik wil doen.

Of je moet je werkwijze aanpassen, of je doelen.

• #2.696
Dat hardlopen geeft wel een kick, nu de intervallen iets langer worden en het steeds iets makkelijker gaat. Runners high? Misschien word ik wel een 'hybride atleet', net als leeftijdsgenoten @Oom Oli en @Bullshark.

1694626579173.png

Dat hardlopen geeft wel een kick, nu de intervallen iets langer worden en het steeds iets makkelijker gaat. Runners high? Misschien word ik wel een 'hybride atleet', net als leeftijdsgenoten @Oom Oli en @Bullshark.

1694626579173.png
@Bullshark zit wel op een veel beter gewicht voor een hybride athleet.

Is de bulkpoging gezien de titel van de baan of is er sprake van verwachtingenmanagement?

Hardlopen is wel leuk: succes!

Ik ben in complete verwarring en weet zelf ook even niet meer wat ik precies wil. Beetje zoekende. Niks mis mee toch?
Nee, daar is helemaal niets mis mee.

Kort samengevat weegt op dit moment hardlopen zwaarder dan bulken en dat jij heel moeilijk beide tegelijk kan accepteer je.

Terug
Naar boven