- Waardering
- 32.573
- Massa
- 160kg
Past het plaatje wel op me mobiel of moet ik de computer aanzetten om het te kunnen zienHaha, ik wilde gisteren ook zo'n foto van mezelf plaatsen, maar zag ervan af.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Past het plaatje wel op me mobiel of moet ik de computer aanzetten om het te kunnen zienHaha, ik wilde gisteren ook zo'n foto van mezelf plaatsen, maar zag ervan af.
Uiteraard.Circuleren er überhaupt foto's van jouw monsterlijk imposante fysiek op DBB?
Misschien streamen naar je breedbeeld tv.Past het plaatje wel op me mobiel of moet ik de computer aanzetten om het te kunnen zien
Ben te oud om mijn telefoon te bedienen....dan maar eentje van mijn racefiets:Circuleren er überhaupt foto's van jouw monsterlijk imposante fysiek op DBB?
Circuleren er überhaupt foto's van jouw monsterlijk imposante fysiek op DBB?
Nu jij nog een foto...
Word je nu niet moe van jezelf, met telkens vragen ?
Plaats dan maar een foto waarop je 100kg bankdrukt.Word je nu niet moe van jezelf, met telkens vragen ?
Ik heb daar al vaker antwoord op gegeven, en daar blijft het bij !
Hij zal met al die anabolen toch wel meer drukken dan 100 ?Plaats dan maar een foto waarop je 100kg bankdrukt.

Ik ben een bankhanger die zich volspuit 4 yoy, je weet tog.Hij zal met al die anabolen toch wel meer drukken dan 100 ?![]()
Ik ben het wel met zwartsche eens. En dan ook nog lopen/ joggen, ben wel benieuwd of je ook een beetje muscles hebt. Of alleen maar babbelsIk ben een bankhanger die zich volspuit 4 yoy, je weet tog.

Lekker blijven dagdromenIk ben het wel met zwartsche eens. En dan ook nog lopen/ joggen, ben wel benieuwd of je ook een beetje muscles hebt. Of alleen maar babbels![]()

Ik gebruik deze https://www.asics.com/us/en-us/mens-split-short/p/ANA_MS3497-0904.html bij passen van een broek maak ik altijd een squatHebben hardlopers geen kont?
Omdat het weer wat frisser wordt, vorige week een lange trainingsbroek voor hardlopen gekocht van Craft, maat M. In de paskamer zat ie prima, rechtopstaand dus. Maar als ik ga zitten, fietsen of een squatbeweging maak, zit het veel te krap. Vind nou niet bepaald dat ik een dikke reet heb.
Het gaat om deze: Craft Evolve
Ik loop sinds gisteren terug zonder !!
En heen met ?
Ik moet dat nog goed leren inschatten, wat ik het beste kan dragen. Ben nu 1x te warm gekleed gaan trainen en zweette halverwege als een otter. Maar ik doe nu nog hardlopen afwisselen met herstelblokjes wandelen. Dan wil je ook niet 'underdressed' op pad gaan en het koud krijgen.
Die houden we er in! Had ik eerder moeten weten...
Als ik de warmte die ik maak niet kwijt kan, wordt ik sneller moe en loop ik voor geen meter meer. ik heb het zelf liever iets te koud dan te warm. maar ik weeg ook wat zwaarder. meer gewicht mee dragen is meer energie = meer warmte. normaal gewicht voor hardloper van mijn lengte is ook ~65kg en geen 93kg. Zie mezelf nog niet echt als een hardloper en loop ook nog niet zo snel, maar tochIk moet dat nog goed leren inschatten, wat ik het beste kan dragen. Ben nu 1x te warm gekleed gaan trainen en zweette halverwege als een otter. Maar ik doe nu nog hardlopen afwisselen met herstelblokjes wandelen. Dan wil je ook niet 'underdressed' op pad gaan en het koud krijgen.
Die houden we er in! Had ik eerder moeten weten...
Aan u is ook geen groot stand-up comedian verloren gegaan he