AndroidHealthClinic

Age is just a number

Circuleren er überhaupt foto's van jouw monsterlijk imposante fysiek op DBB?
Ben te oud om mijn telefoon te bedienen....dan maar eentje van mijn racefiets:
IMG20221129174721.jpg

Laatst bewerkt:
@ak. kijk hierboven hoe je dikke armen krijgt :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.794
Hebben hardlopers geen kont?

Omdat het weer wat frisser wordt, vorige week een lange trainingsbroek voor hardlopen gekocht van Craft, maat M. In de paskamer zat ie prima, rechtopstaand dus. Maar als ik ga zitten, fietsen of een squatbeweging maak, zit het veel te krap. Vind nou niet bepaald dat ik een dikke reet heb. :(

Het gaat om deze: Craft Evolve

Hebben hardlopers geen kont?

Omdat het weer wat frisser wordt, vorige week een lange trainingsbroek voor hardlopen gekocht van Craft, maat M. In de paskamer zat ie prima, rechtopstaand dus. Maar als ik ga zitten, fietsen of een squatbeweging maak, zit het veel te krap. Vind nou niet bepaald dat ik een dikke reet heb. :(

Het gaat om deze: Craft Evolve
Ik gebruik deze https://www.asics.com/us/en-us/mens-split-short/p/ANA_MS3497-0904.html bij passen van een broek maak ik altijd een squat
Kan nog wel tijdje mee, want ik krijg het door hardlopen snel warm. heb nu ook compressiekousen btw

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.798
ik krijg het door hardlopen snel warm
Ik moet dat nog goed leren inschatten, wat ik het beste kan dragen. Ben nu 1x te warm gekleed gaan trainen en zweette halverwege als een otter. Maar ik doe nu nog hardlopen afwisselen met herstelblokjes wandelen. Dan wil je ook niet 'underdressed' op pad gaan en het koud krijgen.

bij passen van een broek maak ik altijd een squat
Die houden we er in! Had ik eerder moeten weten...

Laatst bewerkt:
Ik moet dat nog goed leren inschatten, wat ik het beste kan dragen. Ben nu 1x te warm gekleed gaan trainen en zweette halverwege als een otter. Maar ik doe nu nog hardlopen afwisselen met herstelblokjes wandelen. Dan wil je ook niet 'underdressed' op pad gaan en het koud krijgen.

Die houden we er in! Had ik eerder moeten weten...
Als ik de warmte die ik maak niet kwijt kan, wordt ik sneller moe en loop ik voor geen meter meer. ik heb het zelf liever iets te koud dan te warm. maar ik weeg ook wat zwaarder. meer gewicht mee dragen is meer energie = meer warmte. normaal gewicht voor hardloper van mijn lengte is ook ~65kg en geen 93kg. Zie mezelf nog niet echt als een hardloper en loop ook nog niet zo snel, maar toch

Terug
Naar boven