AndroidHealthClinic

Age is just a number

Aan u is ook geen groot stand-up comedian verloren gegaan he
(Belgisch v Nederlands :kiss:)
Wat is de reden om zonder te gaan lopen ?
Ik heb geleerd dat het sowieso voor ouderen van belang is voor je bloedsomloop te verbeteren, en beter is voor je aderen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.802
Ik heb geleerd dat het sowieso voor ouderen van belang is voor je bloedsomloop te verbeteren, en beter is voor je aderen
Hmmm... ik dacht dat die compressiekousen 10-15 jaar geleden een hype waren, maar blijkbaar is dit een blijvertje? Ik vind ze er nogal gay uitzien en ook nogal prijzig, dus voorlopig doe ik nog even zonder.

Man in legging kan ook als Gay worden gezien. voor mij is dat gewoon een hardloopuitrusting
Legging draag ik ook NOOIT zonder een voetbalbroek of hardloopshort eronder. Ik vind dat meer voor homo's. Mijn compressiekousen zijn van Herzog.

Legging draag ik ook NOOIT zonder een voetbalbroek of hardloopshort eronder. Ik vind dat meer voor homo's. Mijn compressiekousen zijn van Herzog.
Short die in draag, draag ik in de winter over de legging. mij kousen zijn ook van Herzog als ik al liet zien

• #2.808
  • #2.810
Ik voel dat ook pas de laatste 3 jaar, ben 51.
Hier 54. Maar het verschil in herstelvermogen vergeleken met toen ik nog een jonge 20-er was, vind ik best groot, ondanks dat ik altijd gezond heb geleefd (nooit gerookt, geen drank, geen drugs, geen anabolen, gezond eten, genoeg bewegen, etc, etc...)

Ik had veel minder last van de kuiten door compressie kousen. Kuiten slaan heen en weer bij hardlopen, met die kousen niet meer. En ze helpen om vocht terug naar boven te helpen. Later ook bij mtb veel plezier van gehad. Sneller herstel.

Hier 54. Maar het verschil in herstelvermogen vergeleken met toen ik nog een jonge 20-er was, vind ik best groot, ondanks dat ik altijd gezond heb geleefd (nooit gerookt, geen drank, geen drugs, geen anabolen, gezond eten, genoeg bewegen, etc, etc...)
Dat is toch normaal. Tegen de tijd kun je het nooit winnen..

Maar ben in dat geval blij dat ik wel genoeg alcohol en drugs heb gebruikt.. 🤣🤣

Dat is toch normaal. Tegen de tijd kun je het nooit winnen..
Ik reed tot een jaar of 10 geleden nog vaak op kop bij de mountainbike trainingen van de wedstrijdrijders van mijn club, vooral de vlakke asfaltgedeeltes naar en van de onverharde heuvelachtige parcours. Ben gestopt omdat mijn COPD erger werd. Vorig jaar, na een hartinfarct, kon ik ook nog aardig meekomen op het mountainbikeparcours van Hoofddorp, toen ik een paar clubleden, weliswaar geen toppers qua snelheid, tegenkwam.

:rolleyes: ooit eens geprobeerd met de wedstrijd groep van onze mtb club geprobeerd mee te fietsen. Ned kampioen bij de amateurs en crocodile trophy dat soort mannen. Na 10 minuten waren ze echt weg. En had ik mij al opgeblazen.

:rolleyes: ooit eens geprobeerd met de wedstrijd groep van onze mtb club geprobeerd mee te fietsen. Ned kampioen bij de amateurs en crocodile trophy dat soort mannen. Na 10 minuten waren ze echt weg. En had ik mij al opgeblazen.
Welke club? Ik zat bij de NoordBikers uit Noordwijk.

Na 10 minuten waren ze echt weg. En had ik mij al opgeblazen.
Je moet onder je anaerobe drempel blijven voor zoiets, als je daarboven gaat is het natuurlijk snel afgelopen. Je kan trainen op langer en langer in het rood gaan maar dan moet je al weten waar je mee bezig bent. Moest ik hier mod mogen worden van het conditiegedeelte wil ik daar wel gratis members in begeleiden.

Je moet onder je anaerobe drempel blijven voor zoiets, als je daarboven gaat is het snel afgrlopen in zoiets. Je kan trainen op langer en langer in het rood gaan maar dan moet je al weten waar je mee bezig bent. Moest ik hier mod mogen worden van het conditiegedeelte wil ik daar wel gratis members in begeleiden.
Als je er onder blijft rijden ze je sowieso uit het wiel.

Als je er onder blijft rijden ze je sowieso uit het wiel.
Klopt, dat betekent dat je daar niet klaar voor bent. Kan gevaarlijk zijn dan toch te lang willen gaan. Zeker bij iets waar je lelijk kan bij vallen.
Maar zoals ik @RonnReeves ken heeft hij daar mss speciale voeding en brandstof voor die ik nog niet ken.. 🤣

EPO schijnt daar ook goed voor te zijn maar heb daar zelf geen ervaring mee. En mss ook niet slim als je doel is andere mountainbikers wat langer bij te kunnen blijven op de training. 😁

Terug
Naar boven