MuscleMeat

Age is just a number

Weekly bulking update - week 10

Ik heb m'n target-intake van 3700 afgelopen week helaas niet gehaald.
(3700, 3800, 3450, 3650, 3500, 3250, 3850) -> 3600 gemiddeld.
Target-intake voor deze week gaat van 3700 naar 3800 KCal.
Tevens ga ik wat cheat foods inslaan om dit makkelijker te halen.

Het lijkt wel weer, net als bij vorige bulkpogingen, dat er veel weerstand is van het lichaam tegen aankomen. Ik beweeg/sport niet meer dan voorheen, dus wat er precies aan de hand is weet ik ook niet.

Clipboard01.jpg
Hoe komt het dat je dagen hebt van minder dan 3700 kcal? Maak je van tevoren een schema?

Een lepel (30 gram) pindakaas is al 180 kcal. Dat is een kwestie van hap, slik, weg. Doe er je voordeel mee.

Eet meer pindakaas dan zit je zo aan die extra 100/200 kcal.

Als ik mijn intake structureel niet zou halen, zou dat inderdaad de logische verklaringen zijn. Echter, in week 1 t/m 9 was de intake on point, en deze week hoop ik mijn target weer netjes te halen.
Dan is je intake structureel te laag?

Kcals tekort kun je makkelijk aanvullen met amandelen of walnoten od. 100 gram amandelen is al ~600kcals

Is dit geen trainingslog meer?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.068
Als je de kcal dagelijks nu al niet haalt hoezo ga je dan verhogen? Verwissel wat macros als je eetlust minder is, koolhydraten eraf en vetten erbij. Stukje chocolade / pindakaas / olijfolie in je bakje rijst / noten / extra cheatmeal toevoegen, etc etc 100/200 kcal pd extra is echt niks moeilijks. Loop ook na elke maaltijd indien je die optie hebt al is het maar 5/10minuten. Heb je die optie niet dan zet je de “zwaarste” maaltijden op een moment dat je wel daarna stukje kan lopen.

Je dagelijkse intake schommelt ook waar je waars dus geen structuur/plan hebt. Routine is gewoon cruciaal, vooral als je al aan het pushen bent zodat je vooraf weet x tijd moet ik x eten.

• #3.072
Uiteraard. Maar als één van de grootste en meest ervaren bodybuilders van DBB mijn bulkpogingen betitelt als 'kansloos', lijkt het me verstandig jullie hier verder niet mee te vermoeien en op eigen kracht verder gegaan. Beperk ik dit topic tot een trainingslog.

Uiteraard. Maar als één van de grootste en meest ervaren bodybuilders van DBB mijn bulkpogingen betitelt als 'kansloos', lijkt het me verstandig jullie hier verder niet mee te vermoeien en op eigen kracht verder gegaan. Beperk ik dit topic tot een trainingslog.
Die is alleen zo groot omdat hij PED's gebruikt.

Ga je nu serieus doen alsof het @vntl zijn schuld is dat jij jezelf voor de gek houdt?

Volgens mij zit het kansloze niet zozeer in jouw bulkpoging, maar meer de benadering.

Mensen proberen hier je te doordringen van het feit dat je te weinig eet en dat het niet zo moeilijk hoeft te zijn je zelfopgelegde doelen te halen.

Als je het een dag niet haalt, neem dan iets waarmee je het alsnog haalt.

Je kan er voor kiezen het niet te delen, ook vanwege negativiteit, maar dan krijg je dus ook die feedback niet meer.

Het is toch hartstikke goed als je je voeding ook logt, ik zag alleen geen trainingen meer.
Verder drop je hier zelf telkens om de zoveel dagen een bommetje, of het nu over bejaarde bb'ers gaat, dopinggebruik, voeding, hardlopen whatever waarvan je heel goed weet dat er reacties op komen maar ben je vervolgens verontwaardigd dát er reacties komen en al helemaal als er een beetje tough love bij zit. Tja. Dan moet je er niet over beginnen..

• #3.078
Ga je nu serieus doen alsof het @vntl zijn schuld is dat jij jezelf voor de gek houdt?
Nee. Dat is jouw interpretatie dan waarschijnlijk.
Los daarvan ben ik niet van mening dat ik mezelf voor de gek houd. Maar laten we daarover maar niet verder in discussie gaan.

Laatst bewerkt:
Waarom kan je niet elke dag exact hetzelfde kcal eten zodat je daar makkelijker op kunt aansturen.
Ik zou zelf niet de kcal verhogen als je vorige week de kcal niet behaald hebt iig, wat voor reden dan ook aangezien je lichaamsdata doordat je jou kcal doel niet behaald hebt niet klopt.

Waarom kan je niet elke dag exact hetzelfde kcal eten zodat je daar makkelijker op kunt aansturen.
Ik zou zelf niet de kcal verhogen als je vorige week de kcal niet behaald hebt iig, wat voor reden dan ook aangezien je lichaamsdata doordat je jou kcal doel niet behaald hebt niet klopt.
Ergens snap ik jouw insteek wel, maar je verbruik is ook niet elke dag gelijk en met geen of amper gewichtstoename de afgelopen weken en zijn shape zou ik gewoon inzetten op 4000kcal per dag.

Terug
Naar boven