De verhoogde lichaamstemperatuur is om de eigen productie van antistoffen op te schroeven. Op basis van mijn vrij beperkte medische kennis en boerenverstand zou het dus idd contraproductief zijn.Als ik je goed begrijp zeg je dus dat je bij koorts geen pijnstillers mag nemen die koortsverlagend werken omdat die het natuurlijke herstelproces vertragen? Hele volksstammen doen dat namelijk wèl. De meest gebruikte pijnstiller, paracetamol, is namelijk ook koortsverlagend,
Overigens nemen hele volksstammen ook al pijnstillers bij het geringste ongemak. Maar soms is tijd het beste geneesmiddel en moet je het gewoon even uitzingen. Een griepje is idd vervelend, maar daar heb je toch geen pijnstiller bij nodig? Man up!

stond er wel van te kijken. Koorts? Paracetamol. Net vaccinatie met kans op koorts nadien? Paracetamol.
ik zei het omdat hij net doet alsof de griep iets super milds is en niet voor symptomen kan zorgen waar pijnstilling voor gebruikt moet worden omdat 'man up' gewoon niet meer werkt.