Hoezo? ik vraag simpelweg hoe jij hebt bepaald dat Lyle veel meer verstand heeft dan Mike.Hey eerst de 3 uur video kijken voordat je reageert ok
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo? ik vraag simpelweg hoe jij hebt bepaald dat Lyle veel meer verstand heeft dan Mike.Hey eerst de 3 uur video kijken voordat je reageert ok
Dat geeft Mike zelfs ook toeHoezo? ik vraag simpelweg hoe jij hebt bepaald dat Lyle veel meer verstand heeft dan Mike.
In het (verre) verleden misschien, maar volgens mij denkt hij daar nu wel anders over.
Hoezo? Omdat hij populair is op youtube?In het (verre) verleden misschien, maar volgens mij denkt hij daar nu wel anders over.
Ik geloof niet dat hij Lyle daarmee heeft ingehaald, Lyle is een hele goede coach
| ma 9-12 | 16 km wandelen (actief herstel) |
| di 10-12 | krachttraining: upper body |
| wo 11-12 | krachttraining: lower body + core |
| do 12-12 | loopband: 10 km in 59:42 (hartslag 132 gemiddeld) |
| datum | kracht | loopband |
|---|---|---|
| di 10-12 | upper body | |
| wo 11-12 | lower body + core | |
| do 12-12 | 10 km in 59:42 (5:58/km) | |
| vr 13-12 | upper body | |
| za 14-12 | 10½ km in 1:00:01 (5:43/km) | |
| zo 15-12 | lower body + core | |
| ma 16-12 | upper body | |
| di 17-12 | 11 km in 59:45 (5:26/km) |
Toen ik aan mountainbiken en wielrennen deed in wedstrijdvorm (NK strandracen, internationale marathons in de middengebergtes van West-Europa, wielercriteria in NL) woog ik rond de 90kg en waren mijn armen 39cm.Vanochtend 34 cm flexed.
Ik begon in september 2015 met dunne wielrenner-armpjes op 27½ cm flexed.
![]()
Ja, maar jij bent buitencategorie!Toen ik aan mountainbiken en wielrennen deed in wedstrijdvorm (NK strandracen, internationale marathons in de middengebergtes van West-Europa, wielercriteria in NL) woog ik rond de 90kg en waren mijn armen 39cm.
Verdubbel gewoon het trainingsgewicht, dan komt je borst niet meer los.Sinds de upper body training van gisteren pijn op de borst op links. Er was geen duidelijk moment waarop het ontstond, maar als ik kritisch die training terug doorloop heb ik waarschijnlijk iets teveel geforceerd om m'n reps te halen ten koste van een goede techniek op de chest supported T-bar row en is er een tussenribspier overbelast. Ik kom dan met de borst teveel los van het bankje om het gewicht omhoog te krijgen. Hopelijk is dit binnen een paar dagen weer verdwenen.
![]()
Verdubbel gewoon het trainingsgewicht, dan komt je borst niet meer los.
Ik hoop dat het je ook motiveert heel te blijven!![]()
Vandaag weer op de loopband gelopen. Moet zeggen dat het stellen van een doel (10K prestatieloop in mei 2025) wel een extra motivatieboost geeft. Vandaag voor het eerst niet hetzelfde tempo gelopen van begin tot eind:
20 minuten op 11 km/u
20 minuten op 12 km/u
20 minuten op 11 km/u