- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Ik heb na mijn 40ste helemaal niet meer aan hardlopen gedaan, heb me toen volledig op mountainbiken toegelegd. Het enige hardlopen was met de mountainbike over de schouder, tegen de mulste strandopgangen oprennen. Met 2 anderen hebben we De Noordbikers opgericht, allemaal paadjes in de duinen aangelegd, 1000 andere leden aangetrokken en met 10-20 man/vrouw de internationale marathons afgereden.38 minuten is strak, wat is je PR op 10KM na 50 jaar oud ? Het mijne 47:55, oorzaak is allerlei blessures. Hoop toch nog eens sub 45 te komen.. Altijd ongeveer zelfde patroon, als ik terug ergens kom krijg ik het in mijn hoofd nog eens te trainen voor een marathon sub 4 uur en krijg dan blessureproblemen na enkele trainingen van +30km.. Zou me eigenlijk op die 10KM moeten blijven concentreren dit jaar. Zit echter ook wat met triatlon in mijn hoofd..
Zowel dat hardlopen als het mountainbiken was eigenlijk bedoeld om met een paar vrienden wat rond te lummelen en een biertje te drinken, het ontaardde in subtopsport met 20 uur trainen per week.