- Waardering
- 10.935
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'Kuitwormen' is een mooie term, die houden we er in!Ja "kuitwormen".. Treed bij mij ook steeds op in periodes van tegen overtraining zitten. Heb dat wel nog maar de laatste jaren. Vind het wel psychedelisch. Net of je onder invloed bent van psyllocibine.
Zou goed kunnen dat een vochttekort het verergert. Ik heb 1x gehad dat het heel heftig werd en zelf overging in krampen, maar dat was na een lange, zware wielerwedstrijd van 5-6 uur in de Alpen bij 25-30 graden. Dan is een vochttekort aan de finish bijna onvermijdelijk. Maar een lunchwandeling van een half uur kan al genoeg zijn om het op te wekken.Spiertrekkingen, ik had er ook wel eens last van als ik een geïrriteerde zenuw had. Ook onopgeloste zouten (electrolyren), overmatig zweten, gebrek aan vocht of een andere wijze van een andere balans in de zouten zouden het kunnen veroorzaken begreep ik, omdat dan het signaal van zenuw naar spier niet goed doorgestuurd kan worden. Daarom ook vaak na inspanning.
Heb ik ook altijd gehad na zware inspanningen bij duursport.Zou goed kunnen dat een vochttekort het verergert. Ik heb 1x gehad dat het heel heftig werd en zelf overging in krampen, maar dat was na een lange, zware wielerwedstrijd van 5-6 uur in de Alpen bij 25-30 graden. Dan is een vochttekort aan de finish bijna onvermijdelijk. Maar een lunchwandeling van een half uur kan al genoeg zijn om het op te wekken.
Mooi rondje! Mocht je deze nog eens doen dan kan ik je aanmoedigen vanaf de kant 😄Beetje overmoedig wat betreft de afstand die ik wel dacht aan te kunnen op m'n stadsfiets met Nexus7 naaf en alleen een bidonnetje water mee. Nog geen hongerklop maar wel behoorlijk 'uitgewoond' bij thuiskomst. Viel me wel op dat werkelijk iedereen in het buitengebied tegenwoordig met trapondersteuning rijdt. Stelletje luie fl*kk***.
![]()
Assen aangetikt inderdaad. Er staan daar een paar mooie kasten van huizen aan de oostrand van die nieuwe wijk (Zijerveen?)!Mooi rondje! Mocht je deze nog eens doen dan kan ik je aanmoedigen vanaf de kant 😄
Hier had ik het niet over drugs, bedoelde die paddestoeltjes die in de herfst hier in weides groeien.Ik heb geen ervaring met drugs. Wat dat betreft zijn wij nogal tegenpolen. Ik rook niet, drink niet, blow niet, spuit niet, slik niet. Nooit gedaan

Ik raad af daar teveel op verder te gaan..
Wat klopt er in jouw ogen niet aan dit advies van chatGPT?
Wie weet. Ik ben tot nu toe zeer te spreken over de manier waarop chatGPT me heeft geholpen bij het omgaan met m'n blessure en het opstellen van een rehab-plan. Toen chatGPT net uit was, zo'n 2½ jaar geleden, en ik het als programmeur al veel gebruikte, zag ik hem nog regelmatig in de fout gaan, maar de kwaliteit is er de afgelopen 2½ jaar enorm op vooruit gegaan.Ben benieuwd.
Stel het werkt, dan ook een trainingsschema voor spiergroei?
U start te vroeg terug.Wat klopt er in jouw ogen niet aan dit advies van chatGPT?
Of vind je in het algemeen het gebruik van AI voor trainingsadviezen maar niets?
Wat zijn uw criteria dan wanneer het weer verantwoord is om deze test (5x1' @ 9 km/u, p=2' wandelen) uit te voeren na een tibialis posterior tendonitis?
Is dit niet ook afhankelijk van de ernst van de blessure en het verloop van het herstel? Ik houd chatGPT bijna dagelijks op de hoogte van wat ik precies doe en hoe de voet daarbij voelt en op basis daarvan is dit advies gegeven.