Fitness Seller

Age is just a number

Als je weet dat je super moeilijk aankomt waarom niet extra verhogen ipv een mieserige 100kcal elke keer?

Inderdaad.. 1,8 kilogram gewichtstoename over bijna 4 maanden is genoeg reden om grotere stappen te zetten.

Zeker als je je realiseert dat die 1,8 kilogram ook nog gedeeltelijk vocht en darminhoud is..

Uiteraard blijft het jouw eigen keuze, maar ik zou zeggen ga eens een maand of twee op minimaal 4k kcals zitten. Kijken wat dat doet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.123
In jouw geval had ik gewoon een calorieënbom van een shake gemaakt van 600ish kcal ofzo. Krijg je veel calorieën binnen maar op een "makkelijke" manier of iig makkelijker dan eten lijkt mij. 🙂
Nou, het eten gaat de afgelopen pak 'm beet 4 weken echt easy peasy. Dus geen maag- of darmproblemen en ik haal met gemak m'n targets. Dus in dat opzicht zijn shakes en caloriebommetjes (nog) niet nodig.

Heb je je vezelinname nou nog drastisch verminderd?

Heb je al wel eens een onderzoek laten doen naar je hormoonhuishouding?

Bij elke maaltijd een reep bonbonbloc erbij :D enjoy

Ik zou er gewoon nog 2-300kcal per dag bovenop gooien. Glas chocomel, appelsap, stuk chocola oid. Easy

Zo maar veel calorieën tot je nemen helpt natuurlijk ook niet. Dat hoort bij vraatzucht of anabolengebruik. Een natural bodybuilder moet eerst de natuurlijke anabole processen aanjagen met zwaar trainen. Waarbij zwaar een relatief begrip is.

Zo maar veel calorieën tot je nemen helpt natuurlijk ook niet. Dat hoort bij vraatzucht of anabolengebruik. Een natural bodybuilder moet eerst de natuurlijke anabole processen aanjagen met zwaar trainen. Waarbij zwaar een relatief begrip is.

Soms vraag ik mij af of je bewust aan het trollen bent..

Ik zie jouw zoveel onzin posten dat ik mij haast niet voor kan stellen dat je het zelf nog gelooft. :loony:

Soms vraag ik mij af of je bewust aan het trollen bent..

Ik zie jouw zoveel onzin posten dat ik mij haast niet voor kan stellen dat je het zelf nog gelooft. :loony:
Ik ben waarschijnlijk ook de enige hier die een ph. d. in biologie heeft en wetenschappelijk onderzoek heeft gedaan aan grote universiteiten.

Volgens mij moet iemand die wilt aankomen, en dat niet of weinig doet alsnog meer eten dan dat hij op het moment doet?

Dan is ts gewoon dagelijks heel actief of rekent hij zijn calorieën verkeerd uit

Terug
Naar boven