MuscleMeat

angelus log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
SQ: 3x8x75kg
MP: 8|8|7x42,5kg
DL: 3x6x105kg
Dips: 3x8xBW+17,5kg
CGBP: 3x12x37,5kg
PU: 5|5|5|3xBW+7,5kg
 
SQ: 3x8x77,5kg
MP: 8|8|6x42,5kg
DL: 3x6x105kg
PU: 10|6|8xBW
BBcurl: 3x8x35kg
 
BP: 4x8x65kg
BBRow: 4x8x55kg
bbcurl: 3x12x38kg
dbcurl: 10|6x16kg
bench dips: 3x15xBW+20kg
 
Veel mensen hier:p
 
dinsdag niet getraind vanwege pijn aan been, vandaag lichter getraind vanwege pijn aan been

SQ: 3x8x75kg
MP: 3x8x42,5kg
DL: 1x6x100kg
DIPS: 3x8xBW+20kg (slechte rom)
bbcurls: 12|10|8x35kg
CGBP superset DB shoulder shrugs: 3x12x40kg + 3x12x24kg
 
wrm zo weinig oefeningen?
 
hmm ok dan

groeien die muscels nog een beetje?
 
Nette deadlifts! Welke grip gebruik je hierbij?
 
hmm ok dan

groeien die muscels nog een beetje?

zit vast op 75kg, moet kcal weer wat omhoog gooien, maar heb moeite om genoeg maaltijden te regelen hier op kot:P
 
zit vast op 75kg, moet kcal weer wat omhoog gooien, maar heb moeite om genoeg maaltijden te regelen hier op kot:P

Ik zou zeggen pak je auto. Rij naar de aldi. Pleur die hele kar vol met rijst, kwark en kip en je zal gainen. Dat zal vast wel te regelen zijn
 
Ik zou zeggen pak je auto. Rij naar de aldi. Pleur die hele kar vol met rijst, kwark en kip en je zal gainen. Dat zal vast wel te regelen zijn

ik doel eerder op het kunnen klaarmaken van maaltijden, k*tprojecten zorgen ervoor dat ik veel te veel tijd op school moet doorbrengen
 
ik doel eerder op het kunnen klaarmaken van maaltijden, k*tprojecten zorgen ervoor dat ik veel te veel tijd op school moet doorbrengen

Hou jezelf niet voor de gek, je hebt gisteren 44 keer op dbb gepost. Die tijd kun je ook gebruiken om maaltijden te maken.
 
Hou jezelf niet voor de gek, je hebt gisteren 44 keer op dbb gepost. Die tijd kun je ook gebruiken om maaltijden te maken.

maar gisteren was ik nog per total van dinsdagnacht:D 3 eieren+brood bij het opstaan, friet van de quick en savonds kwark, meer ging er niet in:P

maar je hebt wel een punt, tis idd meer mn eigen gebrek aan initiatief, kan net zo goed wat boterhammen meenemen als ik project heb.
volgende week is mn been weer genezen en dan weer voor de volle 100% gaan:)
 
maar gisteren was ik nog per total van dinsdagnacht:D 3 eieren+brood bij het opstaan, friet van de quick en savonds kwark, meer ging er niet in:P

maar je hebt wel een punt, tis idd meer mn eigen gebrek aan initiatief, kan net zo goed wat boterhammen meenemen als ik project heb.
volgende week is mn been weer genezen en dan weer voor de volle 100% gaan:)

Het gaat zich natuurlijk niet alleen om gisteren. Je bent niet gefocust op je doel, 99% van wat je hier post (en leest neem ik aan) heeft niks met training te maken, ik denk dat dat wel een goede indicatie geeft van hoe je de rest van je tijd indeelt. Als je geen tijd hebt (maakt) om consistent genoeg kcal binnen te krijgen en te trainen kun je het vergeten.
 
Het gaat zich natuurlijk niet alleen om gisteren. Je bent niet gefocust op je doel, 99% van wat je hier post (en leest neem ik aan) heeft niks met training te maken, ik denk dat dat wel een goede indicatie geeft van hoe je de rest van je tijd indeelt. Als je geen tijd hebt (maakt) om consistent genoeg kcal binnen te krijgen en te trainen kun je het vergeten.

bwah pas op... ik ben wel serieus met training en voeding bezig (ongeacht mijn postgedrag hier)
Ik eet gewoon nog steeds elke dag mn 5 maaltijden zoals ik begonnen ben in juli, alleen gain ik er niet meer op en ben het nu al weken aan het uitstellen om een aanpassing in mn schema te zoeken. voornamelijk omdat ik rond mn schooluren eet ipv op school zelf is het dan moeilijk om een extra maaltijd in te lassen, aangezien ik nu soms al moeite heb en extra lang moet opblijven om mn kwarkmaaltijd nog te eten:P
 
Het is geen rocket science hè. Niet gainen in lichaamsgewiht --> meer eten. Die aanpassing hoef je geen weken uit te stellen. Grotere maaltijden/ meer maaltijden/ calorierijker/ meer tussendoortjes. Mogelijkheden zat.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven