- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie ratings manCreatine gewoon gebruiken ook al is deze over de houdbaarheidsdatum (of het moet geklonterd en beschimmeld zijn dan is het een ander verhaal)
Jammer dat het een schijttraining was, maar zolang je vooruit gaat zit het wel snor toch![]()
(dus deze p*ssy weights maakten me enorm depressief
)haha wss had je een 10kg bar bij de andere gym dan
vond 3x5x75kg bench ook al zo sterk vergeleken met andere stats
achjoh, straks doe je op die andere ook 3x5x75kg !

Ah ja dat heb ik ook wel eerst gehad, nu boeit het me eigenlijk nog vrij weinigom een of andere reden wil ik liever sterker worden dan groter(dus deze p*ssy weights maakten me enorm depressief
)
Dat ik een bepaald gewicht 1x kan pressen is wel leuk om te weten maar vind het veel belangrijker om vooruitgang te zien in mijn fysiek.

), laat staan andere nest.
, maak een rondje rond half heverlee, gelukkig plaats vrij...

)

angelus = pissed
in zijn gym hielden homo's zijn toestellen bezet
in zijn koelkast is er niet genoeg ruimte voor al zijn shit
en hij is zijn gsm kwijt
en hij is ecto

vrees dat ik het zal moeten doen met gebrekkige voeding(lees: voldoende kcals, maar k*tvoer) en een splitschema (waar ik in het verleden nooit sterk op gegroeid ben)
Boeie van die koelkast, het is toch bijna winter.
En kom op Angel, dit kan beter! Niet zo aanstellen.

Ja Angelus je hebt de moed een beetje laten zakken. Maar dat wou ik al zeggen voordat je aan je creatine begon, als je maar straks niet stopt en denkt shit nu doe ik lager.
Dat had ik ook namelijk..