XXL Nutrition

angelus log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mooie ratings man :roflol: Creatine gewoon gebruiken ook al is deze over de houdbaarheidsdatum (of het moet geklonterd en beschimmeld zijn dan is het een ander verhaal)
Jammer dat het een schijttraining was, maar zolang je vooruit gaat zit het wel snor toch :D
 
Mooie ratings man :roflol: Creatine gewoon gebruiken ook al is deze over de houdbaarheidsdatum (of het moet geklonterd en beschimmeld zijn dan is het een ander verhaal)
Jammer dat het een schijttraining was, maar zolang je vooruit gaat zit het wel snor toch :D

om een of andere reden wil ik liever sterker worden dan groter:o (dus deze pussy weights maakten me enorm depressief:D)
 
haha wss had je een 10kg bar bij de andere gym dan
vond 3x5x75kg bench ook al zo sterk vergeleken met andere stats :P

achjoh, straks doe je op die andere ook 3x5x75kg !
 
haha wss had je een 10kg bar bij de andere gym dan
vond 3x5x75kg bench ook al zo sterk vergeleken met andere stats :P

achjoh, straks doe je op die andere ook 3x5x75kg !

10kg is het zeker niet, want ik heb thuis een 10kg barbell liggen en die is heeeel licht vergeleken met de barbell uit beide gyms:P
 
om een of andere reden wil ik liever sterker worden dan groter:o (dus deze pussy weights maakten me enorm depressief:D)
Ah ja dat heb ik ook wel eerst gehad, nu boeit het me eigenlijk nog vrij weinig :o Dat ik een bepaald gewicht 1x kan pressen is wel leuk om te weten maar vind het veel belangrijker om vooruitgang te zien in mijn fysiek.
 
voor de liefhebbers:
grootste k*tdag ooit:roflol:

wordt wakker met een schijthumeur, en heel dat topic van "dit soort dingen" in mn kop. Zeg ik van "**** alles" en met de intentie om te gaan sargen totdat ik een shitload aan nummers heb zodat ik de komende tijd een volle agenda heb. GSM ****ING SPOORLOOS:mad:

oké... geen probleem, **** alles remember?, dan maar gewoon gaan sargen voor de ervaring:rolleyes:
rijd naar de stad, enige parkeerbare straat waar ik normaal altijd parkeer afgezet:fuu:
geen probleem, **** alles remember?, dan maar gewoon rondrijden totdat ik een betaalparkeerplaats vind:rolleyes:
rijd 15 minuten rond, NIKS!:fuu:
oké **** diz shit, genoeg gehad, terug naar huis...

kom op mijn kot, krijg te horen dat frigo's dit jaar niet meer in kamers mogen...
oké... geen probleem, **** alles remember?, JA **** DIT, NOG NIET EENS GENOEG PLAATS IN DIE GEZAMELIJKE KOELKAST VOOR EEN WEEKVOORRAAD KWARK (aldi is 20 minuten fietsen:mad:), laat staan andere nest.

positief als ik ben ga ik naar de gym, GEEN ****ING PARKEERPLAATS:mad:, maak een rondje rond half heverlee, gelukkig plaats vrij...
van plan mijn nieuwe schema vandaag te hanteren (weer sq, mp, bbrow,... alleen meer reps) staat er een ****ing homokoppel te deadliften (1 deadliften en de andere, die 3x zo mager was, zeggen hoe het moet -_-')
ok, ff een paar lichte setjes leg press om op te warmen dan maar, homo's nog steeds bezig. ok, ff een paar lichte setjes incline BP dan maar om toch maar iets te doen, homo's nog steeds bezig.

Ok, dan maar MP en BBrow voor BP en DL wisselen en beginnen met BP. BP klaar, HOMO'S NOG STEEDS ****ING BEZIG:fuu:
dacht ik: 'angelus jongen, het gaat nooit lukken om dit schema te hanteren in dit claustrofobische homogebouw, ga je maar lekker een splitschema volgen zodat je variabel bent in je oefeningen. Dus doe vandaag maar gewoon de borst, aangezien je toch al BP hebt gedaan'

oké... flyes dan maar, maar wacht eens... ALLE ****ing bankjes zijn bezet:mad:
heb er een latt pulldown achteraangegooid en een zware legpress en ben vertrokken (terwijl de deadlifthomo's nog steeds bezig waren, na meer dan een half uur:fuu:)

krijg je ervan als je serieus ergens mee bezig wil zijn, alleen maar problemen als alles in het water valt.
mijn krachtdoelen voor augustus 2012 kan ik nu natuurlijk al vaarwel zeggen:wave:
ga nu een avondje denken hoe ik alles ga doen met voeding gezien het gebrek aan koelkast ruimte, en mogelijk een of ander splitschema verzinnen dat me toelaat in die k*tHOMOFIELESCHIJTGYM te trainen en maar alleen op spiermassa focussen.
en als ik geen oplossing vind vrees ik dat dit het einde is van mijn bodybuilding carriere, leuk zo, een zomer trainen verspilt aan niets:)
 
Oke did not read LOL maar geen trainingen?
 
Karma for cliffs,

als je maar blijft posten bro
 
Karma for cliffs,

als je maar blijft posten bro

angelus = pissed

in zijn gym hielden homo's zijn toestellen bezet

in zijn koelkast is er niet genoeg ruimte voor al zijn shit

en hij is zijn gsm kwijt
 
Oke zwaar ****ed up!

Geen andere gym in de hood ?
 
angelus = pissed

in zijn gym hielden homo's zijn toestellen bezet

in zijn koelkast is er niet genoeg ruimte voor al zijn shit

en hij is zijn gsm kwijt

en hij is ecto

Fixed :)
 
Oke zwaar ****ed up!

Geen andere gym in de hood ?

heb afgelopen zaterdag 230 euro neergeteld voor een jaarabbo -_-' (maar hoe dan ook is het de enige gym in de buurt waar je "kan" squatten en deadliften)

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 22:19 ----------


meso met weinig spiermassa;)
 
Oke nou, beter komt 't goed dan!
 
Oke nou, beter komt 't goed dan!

heel goed zal het alleszins niet worden:o vrees dat ik het zal moeten doen met gebrekkige voeding(lees: voldoende kcals, maar k*tvoer) en een splitschema (waar ik in het verleden nooit sterk op gegroeid ben)

volledig stoppen lijkt me nu zo zonde, dus daar denk ik niet aan:)
 
Boeie van die koelkast, het is toch bijna winter. :)

En kom op Angel, dit kan beter! Niet zo aanstellen.
 
Ja Angelus je hebt de moed een beetje laten zakken. Maar dat wou ik al zeggen voordat je aan je creatine begon, als je maar straks niet stopt en denkt shit nu doe ik lager.

Dat had ik ook namelijk..
 
Ja Angelus je hebt de moed een beetje laten zakken. Maar dat wou ik al zeggen voordat je aan je creatine begon, als je maar straks niet stopt en denkt shit nu doe ik lager.

Dat had ik ook namelijk..

snap niet helemaal wat je wil zeggen?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven