XXL Nutrition

APW´S Powerbuilding Log

• Topic Starter Topic Starter
Dan klopt bij mij niks, dat kan ook. Mijn prs zijn 270 dl, 200 sq en 160 bp. Bp en dl is meer dan jij geloof ik, sq warm jij mee op...
Goede pr's wel
Imo heb jij gewoon een relatief sterke deadlift en bench en een iets minder hoge squat.
Ik heb miss dan een sterke squat, gemiddelde deadlift en weak bench hahah
Zal allemaal wel joh, ik denk dat sq en bp gewoon goed meekomen tot nu toe en hoe hoger de squat zal zijn des te voordeliger op de wedstrijd

Zou oprecht wel willen voor de fun maar is gewoon niet verstandig lol.

ik SBD niet op t moment en maxen is dan vragen om blessures imo, heb ook geen zin om een programma te draaien en dan te maxen.

zul je zien dat je bij je maxes een fucking blessure oploopt ...

ik SBD niet op t moment en maxen is dan vragen om blessures imo, heb ook geen zin om een programma te draaien en dan te maxen.

Niet nadenken gewoon doen, of je een blessure hebt zie je daarna wel
Balls to the wall

• Haha
Waarderingen: TT&A
Kijk maar naar Calum von Moger; een clown ja oke maar geweldig fysiek en sowieso pro-waardig. scheurt zn bicep omdat ie een buddy 4 plate curl wil doen en zn quad omdat ie wil abseilen, daarmee heeft hij zn hele carrière weggegooit

Kijk maar naar Calum von Moger; een clown ja oke maar geweldig fysiek en sowieso pro-waardig. scheurt zn bicep omdat ie een buddy 4 plate curl wil doen en zn quad omdat ie wil abseilen, daarmee heeft hij zn hele carrière weggegooit
Ja dat is idd een sneu voorbeeld
Maar ik train in een beunhazen gym, hier is er vaker gemaxt dan getraind volgens schema hahah. Gwn beuken als een achterlijke
De meesten van mijn vrienden zijn best wel sterk, dat scheelt dan weer

Nee joh... je bent jong en goed getraind. Je gewone warming-up en training doen en dan kijken hoever je komt. Misschien nadien extra rustdag voor je gemoedsrust. Als je gaat maxen, ben je echt wel gefocust en een beetje bang, dus extra adrenaline, Succes :thumb:

Het gaat vaker fout bij duffe setjes van 6 en een niet serieus genomen pijntje.

Nee joh... je bent jong en goed getraind. Je gewone warming-up en training doen en dan kijken hoever je komt. Misschien nadien extra rustdag voor je gemoedsrust. Als je gaat maxen, ben je echt wel gefocust en een beetje bang, dus extra adrenaline, Succes :thumb:

Het gaat vaker fout bij duffe setjes van 6 en een niet serieus genomen pijntje.
Dat is zeker waar.

Ik 'max' ook alleen op dagen dat ik me extreem goed voel, energiek en warm-ups omhoog vliegen. Daarnaast is een 'max' dan ook al <5 reps voor mij met minimaal een triple. Is dan bijvoorbeeld op hack squats of RDL's. Bij die eerste werk ik sowieso altijd met spotter want #ballstothe walls

De keren dat ik zelf onder de hack/leg press moest uitkruipen kan ik niet meer op 1 hand tellen

Jow
Zojuist in het ziekenhuis geweest. Gesprek gehad met een coassistent en de dermatoloog. Alles uitgelegd, wat vragen beantwoord (waaronder de vraag of ik steroids gebruik lol) en ze hebben de acne bekeken. Conclusie is dat het ze het goed begrijpen dat ik het wil aanpakken omdat ik toch wel last heb van veel acne en met name op mijn borst littekens.
Na het gesprek bloed geprikt, nu gaan ze alles checken. Maandag word ik gebeld en hoor ik of ik Roa voorgeschreven krijg. Ik neem aan van wel, dus dat is mooi.

Ze bedoelen of je oestrogeen zette beta cuck :bukkake:

• Haha
Waarderingen: Apw
  • Love
Waarderingen: TT&A
Seated shoulder press
10x20
5x30
5x40
3x45
5x50
3x62,5
5x70 new rep pr
3x65
3x62,5
5x60
5x55
5x50
8x45
Incline bench
6x42,5
5x50
3x70
5x70
7x70
4x70
6x70
8x70
Side raises 3 werksets
Pec fly 3 werksets
Face pulls 5 werksets
bb shrugs 3 werksets
cardio - 1 uur - 31km - 690kcal
goede training. OHP voelde easy, setup was een beetje kut omdat ik in een ander rack moest pressen maar overall wel ez. Voor de rest even wat extra aandacht aan rear delts gegeven. Ben flink gesloopt. Morgen denk ik off, tenzij ik me goed voel en zin heb om te deadliften.
Vanmorgen trouwens de scooter weggebracht om die prop te laten schieten (had geen zin om dit zelf te doen) maar werd in de middag al gebeld. De band was zo versleten dat er geen profiel meer op zat (dit wist ik al maarja eigenwijs) dus er moest een nieuwe band op, duur geintje weer voor 1 klote band. Ach ja, hij loopt wel een stuk soepeler en is ook weer ietsjes sneller dan voorheen.
Joe

Je had ook kunnen zeggen knal er gewoon een prop in.

Je had ook kunnen zeggen knal er gewoon een prop in.
Ja klopt, maar twijfelde of dit wel het veiligst was. De band was helemaal kaal, en omdat ik een stuk ben doorgereden op de platte band was de hele zijkant naar de klote. Een prop is natuurlijk een tijdelijke oplossing en als de band al kaal is wordt het er niet veiliger op.
Meestal naaien die garages je wel, natuurlijk proberen ze je een nieuwe band aan te smeren, maar dit x hadden ze gelijk haha
Edit: dit is trouwens een snorfiets. Ben voorheen al een aantal x gepleurd met scooters. Zonder helm moet ik dat niet hebben

Grats met de PR!

• Love
Waarderingen: Apw
Terug
Naar boven