AndroidHealthClinic

APW´S Powerbuilding Log

• Topic Starter Topic Starter
Haha toch sterk man! Die calculator gaat niet helemaal op voor t&g, maar alsnog kom je daar wel.
Thanks man. Ja klopt, daarnaast neem ik die 1rm calculators nooit helemaal serieus boven 5 reps. Maar het is iig een indicatie dat het geen nutteloze set was haha

Netjes! Je overextend wel echt te veel man en waarom touch en go?

Netjes! Je overextend wel echt te veel man en waarom touch en go?
Ja dat klopt idd. Probeer er bij warming up sets erg op te letten maar het is een beetje automatisme geworden om op werksets dit te doen. Moet ik zeker op letten.
Touch and go, geen idee doe ik de ene keer wel en andere x niet. Vorige x heb ik die 5 reps 215 met deadstop gedaan. Ik wilde vandaag echt even tot de max gaan en met t&g pak je simpelweg meer reps. Probeer dit wel te minimaliseren aangezien ik onderin langzaam ben en de lockout snel is, door te trainen op deadstops wordt die spanning beter en zo word ik onderin ook weer beter.
Lange uitleg, samengevat had ik er vandaag ff zin in

Bench paused
1x10x20
1x5x40
1x5x60
1x70
5x80
3x92,5
3x102,5
3x97,5
3x92,5
5x85
5x80
8x70
Cgbp paused
3x65
5x65
7x65
4x65
6x65
8x65
Lat pulldowns 3 werksets
Face pulls 4 werksets
Cable shrugs 4 werksets
Weighted crunches 4 werksets
Voelde me niet top vandaag. Hype was kut, voelde me niet sterk. Expres dus ook niet voluit gegaan op bench omdat ik liever wat rust bewaar voor maandag. Gwn steady 3 reps, toen gestopt. Volgende week dezelfde gewichten aanhouden op bench, 102,5x 4 of 5 moet wel lukken. Voor de rest tijdnood dus veel sets achter elkaar gedaan. Desondanks wel goede training.
Nu nog thuis armen doen en cardio afmaken, als ik klaar ben log ik de rest

Barbell curls 8x12
Overhead extensions cable 8x12
Cardio - 1 uur - 31km - 690kcal

Bijlagen

• 20210313_223000.jpg
    20210313_223000.jpg
    373 KB · Weergaven: 83
Net telefoontje gehad van de dermatoloog. Bloed was goed, kan dus beginnen met roa.
Moet voor nu 50mg per dag slikken, 30mg in de ochtend en 20mg in de avond. Over een maand terug en dan gelijk weer bloedprikken.

Succes ermee man, echt t*fus spul

• Haha
Waarderingen: Apw
Succes ermee man, echt t*fus spul
Ik hoor succesverhalen en ook slechte verhalen. Ik ga het meemaken, het enige waarop ik hoop is dat ik weinig last zal hebben van spierpijn.
Daarnaast vind ik het wel jammer dat je uit moet kijken in verband met verbranden. Ik verbrand al snel, daarnaast was ik blij dat ik over 3 maanden eindelijk onder de zonnebank kon maar dat moet ik even laten varen. Aan de andere kant heb ik het er wel voor over, heb vanaf mijn 12e al last van acne en ben er nu wel klaar mee.

Koop maar alvast wat vaseline voor je kapotte lippen.

Werkt wel super dat spul, zon idd zo veel mogelijk vermijden en goed insmeren in de zomer. Je verbrandt echt heel snel.

Benieuwd naar de bloedwaarden, sws even posten.

Koop maar alvast wat vaseline voor je kapotte lippen.

Werkt wel super dat spul, zon idd zo veel mogelijk vermijden en goed insmeren in de zomer. Je verbrandt echt heel snel.

Benieuwd naar de bloedwaarden, sws even posten.
Even zoeken naar die bloedwaarden, zal zo ze even posten!

beter even wachten en ze straks onder elkaar zetten.
Ik ben ze even aan het bekijken, ze hebben alleen maar geprikt op een aantal dingen dus zal iig nu even de begin waarden posten.
De waarden zijn als volgt:
Hemoglobine 8.9
Leucocyten 5.1
Bilirubine 9
ALAT 23
Cholesterol 3.0
Triglyceriden 0.8

Ik ben ze even aan het bekijken, ze hebben alleen maar geprikt op een aantal dingen dus zal iig nu even de begin waarden posten.
De waarden zijn als volgt:
Hemoglobine 8.9
Leucocyten 5.1
Bilirubine 9
ALAT 23
Cholesterol 3.0
Triglyceriden 0.8
Had je niet ff kunnen vragen of ze op test & vrije test konden checken 😜

• Like
Waarderingen: Apw
Gewoon de HA intimideren om dat te laten testen big boy

Kan je zelf toch aanvinken 🤫 of krijg jij niet zo'n papiertje mee waarop ze moeten testen? En je kan in overleg met je HA dit gewoon regelen 👍
Ik heb helaas niks aan hoeven vinken. De reden om dat bloed te prikken is om te kijken of voornamelijk mijn lever in orde was omdat de roa hier invloed op gaat hebben uiteraard. Heb zeenius al een snap gestuurd dus die reageert nog wel zo denk ik
Anders zou dit idd gwn via de HA kunnen, thanks voor het meedenken iig

Terug
Naar boven