Apw
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.468
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
Thanks man. Mijn weak ass ohp begint iets te worden, eindelijk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

TytyHaha alles groeit mee hé man. Je bent al een hele stronk van een vent met je 100kg
Btw waarom over gegaan naar seated?
toen ik hogere bench wou, hielp voor mij om zware skullcrushers te doen. Doe je dat ook? Want het hielp wel voor mijTyty
Ik vind seated gwn fijner, daarnaast ben ik zo sterker. Het is misschien minder goed omdat je minder balans hoeft te houden en sneller wegkomt met minder hard bracen maar seated vind ik gwn chiller en leuker om te doen.
De reden waarom ik ohp doe is om een hogere bench te krijgen en ik denk dat door gebruik van seated ohp opzich wel prima strength gains kan maken
Skullcrushers doe ik af en toe als tricep oefening ja, maar niet standaard.toen ik hogere bench wou, hielp voor mij om zware skullcrushers te doen. Doe je dat ook? Want het hielp wel voor mij
Bij mij levert een hogere ohp niks op bij mijn bench of toch niet dat gevoel en seated is idd lekker als je goed zwaar wil gaan.Tyty
Ik vind seated gwn fijner, daarnaast ben ik zo sterker. Het is misschien minder goed omdat je minder balans hoeft te houden en sneller wegkomt met minder hard bracen maar seated vind ik gwn chiller en leuker om te doen.
De reden waarom ik ohp doe is om een hogere bench te krijgen en ik denk dat door gebruik van seated ohp opzich wel prima strength gains kan maken
.Ben ook wel benieuwd wat jij op db's kan doen met die ohp van je.Bij mij levert een hogere ohp niks op bij mijn bench of toch niet dat gevoel en seated is idd lekker als je goed zwaar wil gaan.
Ben wel benieuwd in hoeverre ik nu met een sterkere ohp seated dumbells kan knallen.
40kg x 7 al wel is gedaan en toen denk 1rm 75kg denk ik. Enkel die naar boven krijgen haha is een hels karwei. 42kg ook eens gedaan maar pfoe..Ben ook wel benieuwd wat jij op db's kan doen met die ohp van je.
Ik denk dat ik seated ook lekkerder vind omdat ik altijd seated db's heb gedaan, daar was ik dan wel weer relatief sterk op. Ik weet nog toen ik ohp met 36kg db's kon, toen kon ik net 60 kilo ohp staand voor 2 reps vgm
Nouja, we zien het wel, zolang ik maar plus vind ik het goed
Bij 50kg is dat wel erger.40kg x 7 al wel is gedaan en toen denk 1rm 75kg denk ik. Enkel die naar boven krijgen haha is een hels karwei. 42kg ook eens gedaan maar pfoe..
Hangt van het manneke af he

Thanks voor de tips man. Heb ze ff eraf gehaald, kijken of ik ergens deze week betere kan makenBij je rear double schouders meer naar achter gooien + lats poppen. Oog je wijder + betere front delts en bicep peak
Is alleen een comment bro, ik heb @wovano eens irl naar mijn posing laten kijken en sindsdien is het echt tig keer beter, zit hem in de kleine dingen.Thanks voor de tips man. Heb ze ff eraf gehaald, kijken of ik ergens deze week betere kan maken

Deadlift
2x5x60
2x3x100
2x1x140
1x180
1x200
10x195
3x190
3x180
5x170
Walking Lunges 3 werksets
Kuiten 5 sets
Hahah wat een training zeg. Voelde me prima, zin om te deadliften. Warming up gedaan, ging goed. 200 voor een single gedaan. Klaar om te knallen op 215. Vervolgens misload ik de bar. Ik doe er geen 215 op maar 195
Ik had het met mijn domme kop gewoon niet door, ik blijf maar doorgaan, uiteindelijk wel tevreden met het resultaat. Maar de energie om 215 te doen was er niet meer haha. Lekker de training afgemaakt en nog wel om gelachen. Vooral als je mijn kop ziet aan het eind, helemaal confused dat ik 10 reps haal hahaha, te mooi gwn. Morgen lekker benchen, zin in.

Heb ik ook wel eens gehad, mooi verhaal:Meestal als ik een bar misload is het aan 1 kant, dat is ook erg ongelukkig![]()