MuscleMeat

At least 52 weeks out ...

Goeie Bench! Is bijna evenveel als je DL. :p

Damn, dat eten ziet er zeer goed uit.

Op naar de volgende hardcore training.

• Topic Starter Topic Starter

Is goed kerel, zal dat topic ook in leven houden met mijn maaltijden :cool:

Begint weer ergens op te lijken, kracht/energie zat er nog goed in ondanks meerdere oefeningen
voor de tijd. Merkte nog wel dat ik vrijdag ook al borst had getraind.

Haha, wat een heerlijke situatie, je vriendin kookt gewoon voor je. :fuu:
Ik dacht je was Iranees. :p (ben zelf Irakees :D)

Heb niks te klagen, van alle markten thuis ook nog op kookgebied :D

Multi-culti vriendengroep ;)

Goed getrained wederom!
Mooie fullbody!

Je blijf ook erg sterk in je pulls vind ik!

Deadlift is een kwestie van opnieuw opbouwen nu, stiff legged pak ik een dik stuk meer.
Wil aan het einde van het jaar toch wel weer 200+ deadliften met een goede techniek.

Goddamn kijk z'n chickie voor hem koken dan.
Dan begrijp ik wel dat die panga goed smaakt ja, als je hem zo bereid.

Schouderblessure gaat goed he? 120 op de bench en 32kg schouder presses.
Nothing wrong with that.

Zoals ik al zei, ik heb niks te klagen ... bijna niks kant en klaars, bijna alles vers :D
Zo hoort het ook, als een vrouw niet kan koken dan is het ook geen vrouw he ;)

Schouderblessure geen last meer van, backsquatten voel ik hem ook niet meer bij, dus ja gaat goed.

ja dacht ik ook

kon me nog herinneren dat je zelfs op het punt stond de handdoek in de ring te gooien vanwege de blessures en de levensT en kijk hem hier gaan..... een oude favoriet van me is teruggekeerd..... heerlijk!!!

Ja zeg het echt ff niet meer zitten door al die tegenslagen. Maar goed dat ijzer ga je
gewoon missen. Merk dat ik dit soort training ook heb gemist, lange tijd split gedaan.
Maar Ub/Lb en fullbody trainingen trekken mij veel meer.

Hardcore bezig, mega goeie en lekkere maaltijden en sterke trainingen. Jij gaat het gasten zwaar maken voor de contest 2010. **** nu moet ik nog harder gaan trainen. ;)

Ik hoop het kerel, ik hoop het.

Goeie Bench! Is bijna evenveel als je DL. :p

Nu nog wel .. voor je het weet bench ik weer 150 en ben ik er voorbij :D

Ja even zien hoe ik dat ga indelen aangezien ik met me neef of een vriend van me samen train.
Indeling van de week is dan niet echt optimaal. Zal gedeeltelijk fullbody worden en dagen
van Ub/Lb.

Workin on it ;) ... Zo weer een bord rijst met, aubergine, tomaat, schijfjes aardappel en turks gehakt (kofte).

je mag van geluk spreken met zo'n vriendin :D

Citaat:
Origineel gepost door Mister J [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja even zien hoe ik dat ga indelen aangezien ik met me neef of een vriend van me samen train.
Indeling van de week is dan niet echt optimaal. Zal gedeeltelijk fullbody worden en dagen
van Ub/Lb.

Haha, quess who this is.:D
(tip: train je toevallig met iemand die met een "J" begint)
(tip2: Inline dumbbell press 44KG(wel gedrukt))

Scheelt dat ik flexibel ben mass ;)

Brute traps op die 1ste foto. En werk in de bouw is idd zwaar. Heb je dan nog veel getrained die periode of niet? Succes met de contest! :') volgden jaar dan xD

• Topic Starter Topic Starter
Haha, quess who this is.:D
(tip: train je toevallig met iemand die met een "J" begint)
(tip2: Inline dumbbell press 44KG(wel gedrukt))

Heb echt geen flauw idee ???

Scheelt dat ik flexibel ben mass ;)

:thumbs: gaat wel goed komen Mike.

Brute traps op die 1ste foto. En werk in de bouw is idd zwaar. Heb je dan nog veel getrained die periode of niet? Succes met de contest! :') volgden jaar dan xD

Thanks, de eerste twee dagen ... en toen moest ik nog drie dagen werken, was echt wasted
die donderdag. Maar goed de hele tijd met een koevoet slopen en zware delen opruimen was
training genoeg.

Update
Voeding van gister was iets minder, komt deels ook door het warme weer ff een dipje dus
en iets minder gegeten .. ook simpel gehouden met het avond eten:

Patat speciaal, twee frikandel speciaal en twee berehap :D

etv8sy.jpg

Vandaag veel ijs gegeten, milkshakes gehad en van die fruit smoothie's in de stad.
Met als avond eten voor het trainen: sajoer boontjes, ajam ketjap en witte rijst met cashewnoten;

xbjla1.jpg

Om vervolgens met supercharge als preworkout shake de volgende training neer te zetten.

Military press
10x20 kg
8x50 kg
6x60 kg
7x70 kg laatste 3 reps pushpress
7x60 kg idem
8x50 kg laatste 2 reps pushpress

Decline benchpress (in het squatrek, improvised) om en om met chin ups wide grip
8x50 kg / 8xbw
10x80 kg / 8xbw
12x90 kg / 8xbw
12x90 kg / 8xbw

Dips
15xbw
8xbw + 20 kg
6xbw + 40 kg
8xbw + 30 kg
4xbw + 30 kg

Close grip benchpress
8x50 kg
10x70 kg
10x60 kg

Ez-curls gewichten vermeld zonder stang
10x30 kg wide grip
10x30 kg small grip
10x30 kg wide grip

Commentaar
Heerlijk om weer zo te trainen, MP is wel weer even wennen om die stabiliteit te houden.
Is weer wat wennig zo met die schouder, viel wel tegen maar gaat opzich niet verkeerd.
Decline benchen ging ook goed, nadeel is wel dat ik de neiging heb om naar beneden te
glijden, heb niks om me voeten achter te haken. Zo'n opstelling als het onderstaande:

[afbeelding niet meer beschikbaar]​

Volgens mij was hij nog ietsje schuiner. Afwisseling met de chin ups was wel relax.

Al met al geen verkeerde training zo imo, morgen rustdag en vrijdag weer fullbody.

nette MP en dips!

En zo n lekker frietjes is ook goddelijk op zijn tijd.

Ik ken het man , werk in de bouw is echt zwaar. Ik snap echt volledig dat je dan geen zin meer hebt. Het is echt een training op zich niet normaal.

Maar man zwaar respect voor die MP! Echt waar man , dat is gewoon klasse, ik zit op mijn max 2x60 reps eruit te halen en jij drukt ff met gemak 70. Dik respect voor jouw !

Potverdomme die junkhap ziet er heerlijk uit lang geleden dat ik frikandellen heb gegeten. Ga het dit weekend maar eens als junkmaaltijd pakken:o

Goed gewerkt mas!

Sterke declines en MP's!

En doe mij ook eens zo'n junk meal:D:D

****ing heerlijk makker!:D

Damn..die junk maaltijd:p

Sterke training bro, nice job die M.P's op 70kg.
Ik zat vandaag ook te k*tten met die balans, kost veel kracht.

Die berenlul ziet er overgens best wel goed gaar uit..

Flinke training kerel.
En dat met dit weer!

Haha ik hoop dat je genoten hebt van je junk maaltijd. Geniet nog even van je rust dag.

Ik verwacht weer een respectabele training van je het is immers 2 dagen geleden dat we iets fatoenlijks hebben gezien.

EDiT;Niet getraind?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven