XXL Nutrition

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Peiling Peiling Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?

• Totaal stemmers
    73
  • Topic Starter Topic Starter
Heb nog maar 2 maal dmaa genomen maar leek na flink volume pompen en plussen opgewichten alsof ik nog steeds kon beginnen met trainen :o
Inclusief geen lower back pump waar ik normaal met dat tempo waarop ik deadliftte dat wel gauw zou hebben
Zelf geen crash daarna gehad gelukkig
Meeste mensen zijn er fan van, voor mij werkt het gewoon niet. Vroeger had ik de oude formule Noxipro, na een uur crashte ik zo hard dat ik gewoon niks meer kon behalve thuis in bad liggen en daar in slaap vallen. Potje nooit opgemaakt :D

Als je voor elke deadliftsessie beslist te gaan snatsen lijkt me dat ook niet echt lekker :roflol:
You underestimate my powers.

Meeste mensen zijn er fan van, voor mij werkt het gewoon niet. Vroeger had ik de oude formule Noxipro, na een uur crashte ik zo hard dat ik gewoon niks meer kon behalve thuis in bad liggen en daar in slaap vallen. Potje nooit opgemaakt :D

You underestimate my powers.

Jammer, maar genoeg andere dingen waar je mee aan kunt rommelen gok ik zo; jij hebt vast genoeg power 😏

Blackbooster (oude monster dmaa) btw net besteld voor NK junioren, toen kwam corona en voor een paar sets banded curls ga ik hem niet gebruiken...

Jammer, maar genoeg andere dingen waar je mee aan kunt rommelen gok ik zo; jij hebt vast genoeg power 😏

Blackbooster (oude monster dmaa) btw net besteld voor NK junioren, toen kwam corona en voor een paar sets banded curls ga ik hem niet gebruiken...
Voor NK junioren als in aanloop daar NK neem ik aan? Want op wedstrijd is het gebruik van 1,3-DMAA uitgesloten, toch?

In de duursport bv hangen krampen vaak samen met een vochtprobleem. Magnesium kan helpen maar vergeet ook vooral niet voldoende te drinken!

In de duursport bv hangen krampen vaak samen met een vochtprobleem. Magnesium kan helpen maar vergeet ook vooral niet voldoende te drinken!
Vochtinname is geen probleem bij mij. Zit doorgaans op een liter of 4 minimaal :)
Klopt... Aantal weken voor NK junioren kocht ik hem en heb hem nog nooit kunnen gebruiken want na NK was corona
:emo:
Rip en dit was laatste jaar junior toch? :(

Training van vandaag

#Squat, high bar

60 x 5
100 x 5
142.5 x 5 x 5 zero effort.

#Romanian deadlift
60 x 5
100 x 5
140 x 6 x 2

#Benchpress
60 x 6
80 x 5
100 x 5
115 x 5 x 5

Moest nog een chest oefening doen en pendlay row, maar mijn chest heeft genoeg gehad van 9 dagen op rij benchen/benchvarianten, laatste 2 sets voelde vrij zwaar terwijl het maar 65% van mijn max was. Ik denk aardig fatigue opgebouwd. Morgen rustdag :)
Pendlay rows voelde niet lekker aan mijn onderarm dus die maar geskipt, pullups geprobeerd maar dat voelde ook kut.

Rekttttt zo word ik nooit buff met al dat skippen

Rip en dit was laatste jaar junior toch? :(
Ja volgend jaar geen jonkie meer :(
Theoretisch ook laatste jaar waarin ik Nationaal Studenten Kampioenschap (NSK) zou kunnen doen, gaat vast niet plaatsvinden

Maar wilde sowieso even break nemen van competities draaien, al voor corona begon hier, dus no hard feelings

Ja volgend jaar geen jonkie meer :(
Theoretisch ook laatste jaar waarin ik Nationaal Studenten Kampioenschap (NSK) zou kunnen doen, gaat vast niet plaatsvinden

Maar wilde sowieso even break nemen van competities draaien, al voor corona begon hier, dus no hard feelings
Rip al je wedstrijden, dus nu een tijd offseason en opeens veel groter en sterker terugkomen zoals wel vaker gebeurt? :eyebrow: 💉

Laatst bewerkt:
Haha 9 dagen op rij trainen, rip aanhechtingen dan ja.

Offseason is dit zeker... Als de hele DBB vrouwen chat gaat, ga ik ook. Ben momenteel nog schaap, geen buffel :P
Do ittttttttttttttttttt
Haha 9 dagen op rij trainen, rip aanhechtingen dan ja.
Percentages vielen alles mee dus aanhechtingen trekken het wel en misschien zijn ze nog wat gewend van Bulgarian method Q3 vorig jaar. Dat is pas echt een kick in the d*ck voor je tendons. :roflol:

Gisteren rustdag gehad en had eigenlijk wel veel zin om te trainen dus blij dat ik straks weer mag. Gisteren expres een stuk minder kcals en carbs gegeten, ookal moesten de chocolate chip cookies die mijn vriendin had gebakken op toch nog onder de 4k kcals en 300 gram carbs kunnen houden.
Daarnaast ook nog ff op en neer gefietst van Nieuwegein naar Vleuten en terug (2x55 min)

Ochtendgewicht 108.2 na 💩, zelfde als gisterochtend maar leek veel minder onderhuids vocht vast te houden.
Foto doet weer niet helemaal zijn recht aan door het kutte licht en niet geflexte benen, maarja f**k it.
Ochtendsjeep straight outta bed om 10:00 uur
20200427_111120.jpg

ermahgerd die quads :heart:

Op 108kg nog steeds abs, jelly :)

Bench je vaker meerdere dagen op rij?

Bazig fysiek man!

Je kop lijkt ook wel dikke gains te maken

Voelen? :eyebrow: :heart:
Op 108kg nog steeds abs, jelly :)
Jaa zelf ook blij mee, laatste en enige keer dat ik op 108 kg stond (bodyweight PR) stond ik er heel veel anders bij :D
Bench je vaker meerdere dagen op rij?
Ik bench elke training, of ik nou 4x of 6x per week train. Zodra ik een 3e dag achtereenvolgend pak, verander ik wel iets met grip voor die dag, bijvoorbeeld close of medium grip, of juist illegal wide in plaats van mijn competition grip.
Bazig fysiek man!

Je kop lijkt ook wel dikke gains te maken
Thanks!

Klopt wel ja, wil graag op jou lijken :roflol:

Die fucking quads holy shit:roflol:

Programmeer je nu trouwens echt of is het gewoon random compounds knallen?

Training van vandaag

#Squat, high bar

60 x 5
100 x 5
140 x 4
165 x 3 x 5

#Barbell bulgarian splitsquat
60 x 6
85 x 6 x 2

#Benchpress