Fitness Seller

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Peiling Peiling Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?

• Totaal stemmers
    73
Do ittttttttttttttttttt

Percentages vielen alles mee dus aanhechtingen trekken het wel en misschien zijn ze nog wat gewend van Bulgarian method Q3 vorig jaar. Dat is pas echt een kick in the d*ck voor je tendons. :roflol:

Gisteren rustdag gehad en had eigenlijk wel veel zin om te trainen dus blij dat ik straks weer mag. Gisteren expres een stuk minder kcals en carbs gegeten, ookal moesten de chocolate chip cookies die mijn vriendin had gebakken op toch nog onder de 4k kcals en 300 gram carbs kunnen houden.
Daarnaast ook nog ff op en neer gefietst van Nieuwegein naar Vleuten en terug (2x55 min)

Ochtendgewicht 108.2 na 💩, zelfde als gisterochtend maar leek veel minder onderhuids vocht vast te houden.
Foto doet weer niet helemaal zijn recht aan door het kutte licht en niet geflexte benen, maarja f**k it.
Ochtendsjeep straight outta bed om 10:00 uur
20200427_111120.jpg
Meesterlijke sweep:thumbup:

Meeste mensen zijn er fan van, voor mij werkt het gewoon niet. Vroeger had ik de oude formule Noxipro, na een uur crashte ik zo hard dat ik gewoon niks meer kon behalve thuis in bad liggen en daar in slaap vallen. Potje nooit opgemaakt :D

You underestimate my powers.
Bohh was die crash van 1,3 DMAA supps vergeten. Had ook zo'n pot Noxipro oude formule, was na de training dan echt helemaal niets meer waard.

• Topic Starter Topic Starter
Bohh was die crash van 1,3 DMAA supps vergeten. Had ook zo'n pot Noxipro oude formule, was na de training dan echt helemaal niets meer waard.
Ja dat is toch kut? We zijn allebei sowieso al niet zoveel waard en dat is al zonder die crash

Training van vandaag 28-4-2020
Niet geheel ontevreden, ondanks de backpump weer. Ik hoop wel echt dat die cable attachment LTO-520 voor mijn rack snel weer voorradig is bij @Fitness Seller want ik wil cable kunnen gebruiken. Ik mis cable rows doen (by far mijn favoriete rug oefening) en kan dan gelijk allerlei isolatieoefeningen doen.

#Benchpress
60 x 6
80 x 5
100 x 5
120 x 5
140 x 2 x 4
120 x 8 x 2

#Squat, high bar
60 x 5
100 x 5
140 x 5
175 x 2 x 4

#Yates row
60 x 12
80 x 10
100 x 8 x 4

#Banded deadlift
100 x 5 x 2
140 x 6 Mijn onderrug zei alweer VERKRAMPENNNN, dus laat maar :roflol:

#Chinups
BW x 8 x 3

Dit ga ik oprecht doen. Zie Juul en jou vast weer op Supersized 2027
Rip, mag hopen dat je eerder kan vragen.

#Benchpress
60 x 10
85 x 5
105 x 5
122.5 x 4 x 5 medium grip

#Skullcrushers
20 x 10
40 x 8
50 x 8 x 2

Leg extensions met elastiek
12 x 3

#Pullups
BW x 8 x 4

#Barbell curl
35 x 10 x 3

Squats geskipt doei

• Like
Waarderingen: LM
Vanochtend een nieuwe bodyweight PR 110.4 kg, dus mijn gewicht zit nogsteeds prima in een stijgende lijn.
Heb een paar maaltijden iets verkleind en 1 extra toegevoegd 's ochtends. Normaal nam ik mijn MK677 rond 6 uur en at pas om 10:00 op werk, geen hongergevoel niks.
Nu neem ik de MK rond half 7, ontbijt thuis om 7:00 ivm thuiswerken en tegen 10:00 uur ga ik dan echt kapot van de honger, laag bloedsuiker gevoel, trillende handen, vertroebelde zicht etc. volgende week gelukkig weer gewoon naar de fabriek toe als mijn symptomen het toelaten :o

Training van vandaag: 30-4-2020

#Squat, high bar

60 x 5
100 x 5
140 x 5
170 x 3
187.5 x 1 x 4 laatste 2 paused
155 x 6 x 2

#Benchpress
60 x 5
85 x 5
105 x 5
120 x 4
135 x 3
150 x 1 x 4

#Benchpress, close grip
130 x 5 x 2

#Abwheel
BW x 6 x 3

#Ring rows
BW x 15 x 3 Nog zwaar ook deze shit

Lief dagboek
Ik weet even echt niet wat ik wil qua training, ik wil spieren harder aan pakken maar ook voldoende frequentie erin houden dus ik ga denk ik toch terug switchen naar een eenvoudige PPL
Focus op een 4x4 welke ik progressief ga laden gevolgd door 2 a 3 backoffsetjes. Hier en daar wat extra pompoefeningen waar ik beetje goor op kan gaan en dan prima. :dunno:

Haha ik heb hetzelfde man, 3x per week FB is mijn keuze momenteel maar ik snap dat als je de shizzle thuis hebt liggen dat het dan verleidelijk is om meer te trainen.

Heel herkenbaar. Doe ook een fb en vind 3x per week soms ook net iets te weinig. Zeker nu er nt veel anders te beleven valt in de wereld. Kan het soms ook niet laten twee of drie dagen na elkaar te trainen...

Haha ik heb hetzelfde man, 3x per week FB is mijn keuze momenteel maar ik snap dat als je de shizzle thuis hebt liggen dat het dan verleidelijk is om meer te trainen.
In de cut is 3x full body sowieso prima en ga ik dan ook weer doen, beetje hoog percentage prikkel geven om kracht en massa te behouden, dasit. Nu inderdaad veeeeeeeel te verleidelijk om elk vrije moment ff snel te gaan liften :roflol:
Heel herkenbaar. Doe ook een fb en vind 3x per week soms ook net iets te weinig. Zeker nu er nt veel anders te beleven valt in de wereld. Kan het soms ook niet laten twee of drie dagen na elkaar te trainen...
Je kan ook prima 6x per week full body doen :D

Training van zojuist: 1-5-2020

Gelijk maar gewoon een pull training gedaan.
Gisteren de Taurine binnen gekregen, 30 min Preworkout 2 gram zeezout, 2 gram natrium arm zout (67% KCl), 1 gram Taurine.
Backpumps bleven redelijk weg tot die rear delt rows. Volgende keer 1,5 gram en natuurlijk, één zwaluw maakt nog geen zomer.

#Pullups
BW x 5
BW+10 x 4 x 4
BW x 12
BW x 11
BW x 9
Denk nog nooit 12 reps gedaan op pullups dus gains.

#Bent over row
60 x 10
80 x 8
100 x 8
110 x 8 x 3
80 x 12

#Barbell curl
30 x 12 x 4
Lightweight

#Rear delt row
30 x 12 x 3

supersetted