- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Nice. Bar tussen de benen? Of op de schouders?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meesterlijke sweepDo ittttttttttttttttttt
Percentages vielen alles mee dus aanhechtingen trekken het wel en misschien zijn ze nog wat gewend van Bulgarian method Q3 vorig jaar. Dat is pas echt een kick in the d*ck voor je tendons.
Gisteren rustdag gehad en had eigenlijk wel veel zin om te trainen dus blij dat ik straks weer mag. Gisteren expres een stuk minder kcals en carbs gegeten, ookal moesten de chocolate chip cookies die mijn vriendin had gebakken op toch nog onder de 4k kcals en 300 gram carbs kunnen houden.
Daarnaast ook nog ff op en neer gefietst van Nieuwegein naar Vleuten en terug (2x55 min)
Ochtendgewicht 108.2 na 💩, zelfde als gisterochtend maar leek veel minder onderhuids vocht vast te houden.
Foto doet weer niet helemaal zijn recht aan door het kutte licht en niet geflexte benen, maarja f**k it.
Ochtendsjeep straight outta bed om 10:00 uur
![]()
Op de schouders, goed voor de stabiliteitgains.
Bohh was die crash van 1,3 DMAA supps vergeten. Had ook zo'n pot Noxipro oude formule, was na de training dan echt helemaal niets meer waard.Meeste mensen zijn er fan van, voor mij werkt het gewoon niet. Vroeger had ik de oude formule Noxipro, na een uur crashte ik zo hard dat ik gewoon niks meer kon behalve thuis in bad liggen en daar in slaap vallen. Potje nooit opgemaakt
You underestimate my powers.
Ja dat is toch kut? We zijn allebei sowieso al niet zoveel waard en dat is al zonder die crashBohh was die crash van 1,3 DMAA supps vergeten. Had ook zo'n pot Noxipro oude formule, was na de training dan echt helemaal niets meer waard.
Pfff inderdaad. Met een halve gram pep in mn neus is ie nog gewilliger dan met DMAA

Leugens, toen kreeg ik hem ook niet omhoog bij jouPfff inderdaad. Met een halve gram pep in mn neus is ie nog gewilliger dan met DMAA![]()

Misschien lag het aan jou. Vraag de volgende keer maar aan Juul of ik problemen heb na een feestje

Dit ga ik oprecht doen. Zie Juul en jou vast weer op Supersized 2027Misschien lag het aan jou. Vraag de volgende keer maar aan Juul of ik problemen heb na een feestje![]()
Rip, mag hopen dat je eerder kan vragen.Dit ga ik oprecht doen. Zie Juul en jou vast weer op Supersized 2027
Oh jij denkt dat je het al kan? Trainen is niet meer nodig?
Busted, maar ik denk dat mijn skipping legday wel gerechtvaardigd is als je mijn benen bekijkt.Oh jij denkt dat je het al kan? Trainen is niet meer nodig?
Goedgekuurd. En jaloers op je cable row. Echt ook een van mijn favo oefeningen.Busted, maar ik denk dat mijn skipping legday wel gerechtvaardigd is als je mijn benen bekijkt.
Lief. En nu geen cablerows he, moet eerst die cable optie kopen zodra ie op voorraad isGoedgekuurd. En jaloers op je cable row. Echt ook een van mijn favo oefeningen.

In de cut is 3x full body sowieso prima en ga ik dan ook weer doen, beetje hoog percentage prikkel geven om kracht en massa te behouden, dasit. Nu inderdaad veeeeeeeel te verleidelijk om elk vrije moment ff snel te gaan liftenHaha ik heb hetzelfde man, 3x per week FB is mijn keuze momenteel maar ik snap dat als je de shizzle thuis hebt liggen dat het dan verleidelijk is om meer te trainen.

Je kan ook prima 6x per week full body doenHeel herkenbaar. Doe ook een fb en vind 3x per week soms ook net iets te weinig. Zeker nu er nt veel anders te beleven valt in de wereld. Kan het soms ook niet laten twee of drie dagen na elkaar te trainen...