- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zout neem ik al consistent. taurine komt daar nu bij.Wellicht dat je zout en taurine consistent moet nemen om goed effect te voelen. Not sure welke ester je gebruikt?!
Doelde op je zout en taurine ester, misschien moet het nog ontwikkelen. :sZout neem ik al consistent. taurine komt daar nu bij.
TESTOSTERONA ENANTATO
MASTERONA ENANTATO
NANDROLONA DECANOATO
Mijn natrium heb ik doorgaans het liefst gebonden aan Gamma-hydroxybutaanzuur, telt dat ook?Doelde op je zout en taurine ester, misschien moet het nog ontwikkelen. :s
JAMijn natrium heb ik doorgaans het liefst gebonden aan Gamma-hydroxybutaanzuur, telt dat ook?

😍Dan zou ik persoonlijk voor 4x per week FB gaan.Ik vind 3x per week FB in een bulk ook ideaal i.v.m pijntjes en dergelijke. Alleen word ik vaak onrustig van zo weinig trainen lel.
Om de dag dus?
Ma, wo, vr, za vind ik ideaal.
Snap ik wat je zegt en is ook voor iedereen persoonlijk. Ik heb zelf altijd de beste gains gemaakt op 3x per week met genoeg volume. Zodra ik na 4x per week ging kreeg ik weer pijntjes en stagneerde ik vaak. Alleen is 3x per week zo weinig rip.
heel herkenbaar! Ik vind 3x ook zo weinig
Gaat nooit gebeuren bro, sorry bro
Heeft dat niet te maken met verkeerd plannen van intensiteit en verdelen van trainingsvolume?Snap ik wat je zegt en is ook voor iedereen persoonlijk. Ik heb zelf altijd de beste gains gemaakt op 3x per week met genoeg volume. Zodra ik na 4x per week ging kreeg ik weer pijntjes en stagneerde ik vaak. Alleen is 3x per week zo weinig rip.
Ga vaker trainen dan, niets dat je tegenhoudt (denk ik)

Doe ik 🤣Ga vaker trainen dan, niets dat je tegenhoudt (denk ik)![]()
Gaat nooit gebeuren bro, sorry bro
Heeft dat niet te maken met verkeerd plannen van intensiteit en verdelen van trainingsvolume?
Ga vaker trainen dan, niets dat je tegenhoudt (denk ik)![]()

Ja i know, maar heb erger gehadGoed fysiek bro, de moonface wordt wel real ja haha

Liever niet, tijd voor meer androgenetische alopecie zodat ik kaal kan.Op die tweede foto met masker en zonnebril zou ik denken dat je Dirk Kuijt bent die zich probeert te vermommen.