MuscleMeat

Blasten in de schaduw - Training en AAS log

Peiling Peiling Met welke oral moet ik mijn lever verneuken volgende bulk blast?

• Totaal stemmers
    73
Wellicht dat je zout en taurine consistent moet nemen om goed effect te voelen. Not sure welke ester je gebruikt?!

• Topic Starter Topic Starter
Wellicht dat je zout en taurine consistent moet nemen om goed effect te voelen. Not sure welke ester je gebruikt?!
Zout neem ik al consistent. taurine komt daar nu bij.
TESTOSTERONA ENANTATO
MASTERONA ENANTATO
NANDROLONA DECANOATO

Ik vind 3x per week FB in een bulk ook ideaal i.v.m pijntjes en dergelijke. Alleen word ik vaak onrustig van zo weinig trainen lel.

Dan zou ik persoonlijk voor 4x per week FB gaan.
Snap ik wat je zegt en is ook voor iedereen persoonlijk. Ik heb zelf altijd de beste gains gemaakt op 3x per week met genoeg volume. Zodra ik na 4x per week ging kreeg ik weer pijntjes en stagneerde ik vaak. Alleen is 3x per week zo weinig rip.

Tijd voor een bro splitje, bro.
Gaat nooit gebeuren bro, sorry bro
Snap ik wat je zegt en is ook voor iedereen persoonlijk. Ik heb zelf altijd de beste gains gemaakt op 3x per week met genoeg volume. Zodra ik na 4x per week ging kreeg ik weer pijntjes en stagneerde ik vaak. Alleen is 3x per week zo weinig rip.
Heeft dat niet te maken met verkeerd plannen van intensiteit en verdelen van trainingsvolume?
heel herkenbaar! Ik vind 3x ook zo weinig
Ga vaker trainen dan, niets dat je tegenhoudt (denk ik) :D

Gaat nooit gebeuren bro, sorry bro

Heeft dat niet te maken met verkeerd plannen van intensiteit en verdelen van trainingsvolume?

Ga vaker trainen dan, niets dat je tegenhoudt (denk ik) :D

Ongetwijfeld, maar train zelf liever wat intensiever i.p.v halfbakken 4x maar dat is persoonlijke voorkeur.

Gisteren rustdag gehad want moest ff naar Frankfurt op en neer karren.
Gisterochtend woog ik 111.1 kg en heb nogsteeds abs. M'n kop begint wel weer flink wat dikker te worden a la @svenrpb.

Straight outta bed, niet beste pose.

20200502_061751.jpg

Gisteren expres weinig gegeten en vandaag 110.7 kg en had vandaag weer aders over mijn buik lopen. Deze bulkblast overtreft echt zwaar mijn verwachtingen. Het is natuurlijk vrij stevig gedoseerd vergeleken met wat ik normaal zet, maar t betaalt zich dubbel en dwars uit.

Ook het feit dat ik niet alle gains kapot verdrugs op een feestje helpt ook goed mee :roflol:

Met injecten gisteren kwam er een druppel in mn bloedbaan. Goeie hoest en waarna rest van de dag irritante kriebel in mn longen had en soms moest hoesten. Beetje vervelend als ik in Duitsland bent waar iedereen je gelijk met doodsangst in de ogen aankijkt.

Gelukkig moet je verplicht een masker op in Duitsland in openbare gebouwen en winkels.
20200502_161842.jpg

Zometeen push trainen.

Doei.

Biggie, sowieso je kop :P

Goed fysiek bro, de moonface wordt wel real ja haha

Goed fysiek bro, de moonface wordt wel real ja haha
Ja i know, maar heb erger gehad :roflol:

Hopelijk toont dit aan dat ik overal wat vocht vasthoudt. Na blast ff vocht verliezen en er nogsteeds shredded bijstaan :cool:
Op die tweede foto met masker en zonnebril zou ik denken dat je Dirk Kuijt bent die zich probeert te vermommen.
Liever niet, tijd voor meer androgenetische alopecie zodat ik kaal kan.

Training van vandaag: 3-5-2020
#Benchpress

60 x 6
85 x 5
105 x 5
120 x 5
135 x 4 x 4
122.5 x 9 medium grip
122.5 x 9 medium grip
122.5 x 8 medium grip

#Incline benchpress
60 x 8